Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد جمعه شب رای خود را برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به صندوق انداخت.

حسین کلانتری در خصوص انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ در کهگیلویه ‌و بویراحمد اظهار داشت: مردم استان این استان در همه ادوار خوش درخشیده اند و همیشه پیشتاز بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شاهد این ادعا انتخابات ۲ اسفند ۹۸ بودکه کهگیلویه و بویراحمد بالاترین میزان مشارکت کشور را در انتخابات داشته است. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: از همان ساعات اولیه مردم حضور چشمگیری برای دادن رای در حوزه های انتخابات داشته اند و همچنان این حضور ادامه دارد.

وی تصریح کرد: حدود ۲۵ هزار نفر عوامل اجرایی انتخابات در تلاشند این انتخابات باشکوه برگزار شود. 

وی گفت: در این استان حساسیت های انتخابات شورای شهر و روستا بسیار بالاست با این وجود تاکنون حادثه نگران کننده ای در استان اتفاق نیافتاده و روند برگزاری انتخابات در استان مطلوب است.

کلانتری اضافه کرد: توصیه می شود در این ساعات‌ نزدیک به شب در اطراف شعب رای هیچ تجمعی صورت نگیرد و طرفداران نامزدها رعایت کنند البته تامین کنندگان نظم و امنیت حضور فعالی در شعب اخذ رای دارند. 

۹۹۸ شعبه در مناطق شهری، روستایی وعشایری در کهگیلویه و بویراحمد برای انجام انتخابات امسال پیش بینی شده است.

بیش از ۵۵۰ هزار نفر از جمعیت ۷۲۶ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد واجد شرایط رأی دادن در انتخابات ۲۸ خرداد ماه امسال هستند. 

امروز بیست و هشتم خرداد ماه ؛ انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در استان در حال برگزاری است.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ کهگیلویه و بویراحمد یاسوج انتخابات ۱۴۰۰ کهگیلویه و بویراحمد یاسوج کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۸۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد از پیش‌بینی هشت مرکز خرید گندم تضمینی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، ابوالحسن صداقت‌کیش، امروز_ سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن فصل برداشت غلات راه‌اندازی هشت مرکز خرید تضمینی گندم در مناطق مختلف این استان پیش‌بینی شده است.

وی افزود: در سال‌جاری هر کیلوگرم گندم «سیلویی» به نرخ ۱۷۵ هزار ریال و هر کیلوگرم گندم «دوروم» به نرخ ۱۸۰ هزار ریال از بهره‌برداران استان خریداری می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کالیبره کردن باسکول‌ها به‌منظور اندازه‌گیری دقیق وزن محصولات، تأمین کارشناسان ذی‌حساب و تشخیص خرید محصولات و آماده‌سازی مراکز خرید برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای خرید تضمینی گندم در استان است.

وی تصریح کرد: پول خرید تضمینی محصولات زراعی نیز یک تا حداکثر هفت روز پس از تحویل محصولات به حساب بهره‌برداران واریز می‌شود.

صداقت‌کیش خاطرنشان کرد: بهره‌بردارانی که قصد فروش محصولات خود به دولت را دارند، مشخصات و شماره حساب خود را به‌طور دقیق در سامانه خرید تضمینی وارد کنند تا روند پرداخت مطالبات آنان در کمترین زمان ممکن صورت گیرد.

کد خبر 747214

دیگر خبرها

  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در تحقق شعار سال برعهده دارند
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه وبویراحمد
  • زنگ سلامت در ۳۰۰۰مدرسه کهگیلویه وبویراحمد نواخته شد
  • نواخته شدن زنگ سلامت در۳ هزار مدرسه کهگیلویه وبویراحمد