Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد امروز 28 خرداد ماه روز تعیین سرنوشت ملت ایران است که اهمیت این روز از ماه‌های قبل توسط نخبگان و دلسوزان داخلی تبیین شده بود.

مواجهه رأی‌دهندگان در دقایق آغازین انتخابات با شعب ناقص

از دقایق اولیه امروز دو شوک سیاسی به مردم چهارمحال و بختیاری وارد شد، شوک اول مشاهده صفوف بهم پیوسته رأی‌دهندگان در دقایق آغازین و حتی قبل از آغاز فرآیند رأی‌گیری بود و دوم هم آماده نبودن شعب برای اخذ آرای مردمی بود که متعهدانه برای انجام تکلیف سیاسی خود در دقایق اولیه به میدان آمده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بی‌نظمی در فرآیند رأی‌گیری تا ساعت حوالی 10 ادامه داشت و بسیاری از شعب در تقریبا تمام شهرهای استان وجود داشت و بر اساس گزارشات متعدد خبرنگاران و مخاطبان با توجه به گرمای هوا و عدم تعبیه سایه‌بان بسیاری افراد از شرکت در انتخابات منصرف شدند و شعبه را ترک کردند.

انتقاد امام جمعه شهرکرد از اختلال در فرآیند رأی‌گیری

طولانی شدن اختلال اولیه هنگام شروع فرآیند رأی‌گیری به قدری بود که اعتراض امام جمعه شهرکرد را در پی داشت؛ حجت الاسلام نکونام ضمن تماس با مسئولان مربوطه درخواست رسیدگی فوری به مسئله را داشت که موضوع در همان شعبه با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار پس از حدود یک ساعت برطرف شد، اما در ساعات بعدی تا حوالی ساعت 13 هم اختلال در دستگاه اخذ رأی گزارش شد و هم سامانه رأی‌گیری الکترونیکی در همان شعبه با مشکلاتی مواجه بود.

گفتنی است دقایقی بعد از این اعتراض اعضای شورای تامین استان برای حل مشکل، جلسه تشکیل دادند.

تبلیغ غیرمجاز شوراهای شهر در زمان ممنوعه در حوالی شعب

از آنجایی بر اساس مصوبه ستاد انتخابات کشور تبلیغات شوراهای شهر و ریاست جمهوری از 24 ساعت قبل از آغاز انتخابات ممنوع است و حتی درج نام و پوستر کاندیداها در حوالی شعب اخذ رأی ممنوع است اما متاسفانه گزارشات متعددی از سوی کاندیداهای شوراهای شهر و روستا گزارش شده که افرادی در حوالی شعب مردم به توزیع پوستر و تبلیغ لسانی برای کاندیداهای مدنظر پرداختند.

موضوع آنقدر پر رنگ بود که مورد اعتراض دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر قرار گرفت؛ حجت الاسلام احمدی در این خصوص گفت: ده‌ها مورد تخلف در خصوص تبلیغ خارج از ضوابط به نهادهای مسئول گزارش داده‌ایم.

انتهای پیام/3339/م

منبع: فارس

کلیدواژه: تخلف هیات اجرایی فرآیند رأی گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۸۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،میزان بارش‌ها به شرح زیر است:
شهرکرد: ۰٫۱
بروجن: ۱٫۱
لردگان: ۰٫۷
کوهرنگ: ۱٫۷
اردل: ۳
فارسان: ۲٫۴
بن: ۰٫۱
شلمزار: ۱٫۸
فرخ شهر: ۰٫۳
مال خلیفه: ۰٫۱
سورشجان: ۰٫۸
بلداجی: ۰٫۲
دوآب صمصامی: ۴٫۹
بازفت: ۶٫۲
لیرابی: ۵٫۷

دیگر خبرها

  • پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس
  • تشدید نظارت بر تالاب‌های چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۲۸ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • تجهیز اورژانس هوایی چهارمحال و بختیاری به بالگردهای روز جهان
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • دستگیری فرد مدعی نفوذ در دستگاه قضایی چهارمحال و بختیاری
  • زلزله ۳.۱ ریشتری سرپل ذهاب را لرزاند
  • شهرکرد سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • بارش‌های رگباری بهاری در چهارمحال و بختیاری