Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@07:33:13 GMT

در دام سودجویان گرفتار نشوید

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۸۲۷۳

سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه به هموطنان توصیه کرد برای سفر به این کشور از مراکز مطمئن بلیط تهیه کنند تا در دام سودجویان گرفتار نشوید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،   در پی بروز برخی مشکلات برای شهروندان کشورمان در فرودگاه‌های مسکو، سفارت جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه به شهروندان ایرانی هشدار داد در دام سودجویان گرفتار نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  "کاظم جلالی" سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه با اشاره به مشکلات جدی برای تعدادی از ایرانیان در فرودگاه‌های این کشور گفت: طبق اطلاعات واصله، برخی از آژانس‌های مسافرتی در چند وقت گذشته، به فروش غیر قانونی بلیط و کارت هواداری جعلی برای تماشای مسابقات جام ملت‌های اروپا در سنت پترزبورگ به برخی از شهروندان ایرانی مبادرت کرده اند.   جلالی گفت: مرزبانی فرودگاه‌های روسیه با ادعای جعلی بودن کارت‌های هواداری و اختصاص یک بلیط به چند نفر، مانع ورود این عده از شهروندان به مسکو شده است. وی افزود: این امر با شیوع بیشتر ویروس کرونا در فدراسیون روسیه و اقدام غیر قانونی چند مسافر ایرانی برای عبور از مرز روسیه به سمت اروپا، همزمان شده و در نتیجه مرزبانی فرودگاه‌های مسکو سخت گیری‌های خود جهت ورود مسافران ایرانی به روسیه را افزایش داده و در صدد بازگرداندن آنان به کشورمان شده اند. کاظم جلالی گفت: این سفارت به محض اطلاع از این موضوع، در احقاق حقوق این افراد تلاش کرده و با پیگیری‌های مستمر، مانع از بازگرداندن تعداد زیادی ازآنان به کشورمان شده است. لکن مشکل بطور کامل حل نشده و هنوز افرادی در فرودگاه شرمیتووا بلاتکلیف باقی مانده و با احتمال اخراج از این کشور مواجه هستند.   سفیر جمهوری اسلام ایران در فدراسیون روسیه به شهروندان ایرانی که قصد سفر به روسیه دارند توصیه کرد، برای اجتناب از معطلی و اخراج از روسیه، بعد از اخذ روادید و مجوز ورود به روسیه و اطمینان از صحت اسناد و مدارک مذکور، مبادرت به روسیه سفر کنند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی       همزمان با سفر "علی اصغر مونسان" وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشورمان به روسیه در هفدهم خرداد امسال سند لغو روادیدگروهی بین ایران و نماینده روسیه؛ خانم "زارینا دراگوزووا"، رئیس آژانس فدرال جهانگردی روسیه (روس توریسم) روسیه برای دوره زمانی ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۳ امضا شد.

دو کشور متعهد شدند به منظور صدور روادید گروهی، فهرست شرکت‌های گردشگری معتبر را که در چارچوب موافقتنامه حق فعالیت دارند، با ذکر نام نهاد‌های هماهنگ کننده، شماره ثبت این شرکت‌ها، اطلاعات تماس و همچنین نمونه مهر‌های نهاد‌های هماهنگ‌کننده و شرکت‌های گردشگری را سالیانه با یکدیگر مبادله کنند.
اجرای این سند می‌بایست مطابق با مقررات دو کشور صورت پذیرد.

هر گونه اختلاف ناشی از اجرا یا تفسیر این برنامه اجرایی، با مذاکره میان طرفین، از طریق مجاری دیپلماتیک، حل و فصل خواهد شد. برچسب ها: روسیه ، مسافرت ، بلیط ، کاظم جلالی ، سفارت ایران ، ویزا ، گردشگری ، مونسان

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: روسیه مسافرت بلیط کاظم جلالی سفارت ایران ویزا گردشگری مونسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۸۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود دو بوکسور ایرانی به فینال | صفری به مدال برنز رضایت داد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، تیم ملی بوکس ایران در ادامه برنامه‌های آماده‌سازی‌اش برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس، در تورنمنت بین‌المللی قرقیزستان حضور دارد که امروز (یک‌شنبه - دوم اردیبهشت ۱۴۰۳) دو بوکسور ایران به فینال این مسابقات راه یافتند.

مبارزات مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها عصر امروز برگزار شد که میثم قشلاقی و علی فتحی به فینال رسیدند و روزبه صفری از صعود به فینال بازماند تا با کسب مدال برنز، به کار خود در این رقابت‌ها پایان دهد.

طبق برنامه مبارزات امروز در وزن ۸۰ کیلوگرم، میثم قشلاقی که پیش از این «کاراتبایف‌» ازبکستانی را شکست داده بود، برابر «الیاس ماگمادوف‌» از روسیه به پیروزی رسید و فینالیست وزن خود شد. قشلاقی در دیدار نهایی مقابل نماینده قرقیزستان به روی رینگ می‌رود.

در وزن ۹۲ کیلوگرم نیز علی فتحی که در گام نخست مقابل «روشن سولیوف‌» ازبکستانی‌ پیروز شده بود، مقابل «توکتوسونلو» از قرقیزستان به برتری رسید تا به عنوان دومین نماینده ایران، به فینال این رقابت‌ها راه یابد. او در فینال این وزن مقابل بوکسور روسیه قرار می‌گیرد.

در وزن ۹۲+ کیلوگرم اما روزبه صفری که پیش از این «الیم‌ بیکو» از قرقیزستان را شکست داده بود، مقابل «رمضان کارانکوف‌» از روسیه شکست خورد تا با مدال برنز به کار خود پایان دهد.

مبارزات فینال این تورنمنت نیز فردا (دوشنبه - ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزار خواهد شد و ملی‌پوشان ایران هم برابر حریفان خود به روی رینگ می‌روند.

کد خبر 846172 برچسب‌ها بوکس ویژه ورزشی روسیه ایران قرقیزستان

دیگر خبرها

  • کنعانی: به توافقات انجام شده بین آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم
  • بررسی دستاوردهای ایران در مرکز شرق شناسی روسیه 
  • ایران مشتاق میزبانی از شهروندان سعودی | از آنان به بهترین نحو استقبال خواهد شد
  • مقام اوکراینی: ایرانی‌‌ها از ما درس بگیرند و اشتباه‌مان را تکرار نکنند!
  • کرملین: دست درازی آمریکا به دارایی های روسیه بی‌پاسخ نمی‌ماند
  • آغاز اعزام ایرانی ها به عمره پس از ۹ سال
  • دردسر تازه روسیه برای یک کشور اروپایی
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال | صفری به مدال برنز رضایت داد
  • دفاع وزیر کشور از بازگشت گشت ارشاد: حجاب در جمهوری اسلامی از ارکان هویتی نظام است
  • به تقویت روابط دفاعی با روسیه ادامه می‌دهیم