Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، شکراله حسن بیگی رئیس ستاد انتخابات استان تهران در مورد زمان رای گیری اظهار کرد: با توجه به تفویض اختیار به استانداران و هماهنگی با هیئت نظارت شورای نگهبان و هیئت نظارت مجلس و احصا نظرات فرمانداران کار رای گیری در روستاهای تهران در ساعت ۲۲ به اتمام رسید.

وی ادامه داد: البته رای گیری از افرادی که داخل شعبه هستند، انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد انتخابات استان تهران تاکید کرد: رای گیری در تمامی شهرهای استان تهران ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری استانداری تهران استان تهران رای گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۸۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر باقری: قصدی برای ادامه عملیات علیه اسرائیل نداریم

آفتاب‌‌نیوز :

سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح طی سخنانی درباره عملیات تنبیهی «وعده صادق» در پاسخ به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق که شب گذشته صورت گرفت، تصریح کرد: تعداد قابل توجهی پهپاد و موشک‌های کروز و بالستیک در این عملیات مورد استفاده قرار گرفت و با استفاده تاکتیک‌های خوب اندیشیده شد و طراحی مناسب صورت گرفت که نه گنبد آهنین و نه سپر دفاع موشکی رژیم صهیونیستی نتوانست مقابله‌ی قابل توجهی با این عملیات داشته باشد و عملیات به اهدافش نائل شد.

وی افزود: آمریکا که اعلام می‌کرد از عملیات رژیم صهیونیستی در دمشق اطلاع نداشته اما در واقع آن عملیات با چراغ سبز او انجام شده بود و اعلام می‌کند دنبال توسعه‌ی تنش در منطقه نیست اما اطلاعات ما حاکیست که با تمام توان در فضای عراق و اردن تلاش کرد این عملیات خنثی شود و نتوانست و عملیات به اهداف رسید.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد: ما این عملیات را منتج به نتیجه می‌بینیم و از نظر ما پایان یافته و قصدی بر ادامه‌ی آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز متعلق به ما در سوریه کشور دیگری انجام دهد، عملیات بعدی ما بزرگ‌تر خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس‌جمهور بر اجرای دقیق قانون ساماندهی تجارت مرزی برای جلوگیری از قاچاق
  • تشکیل شورای اقامه نماز در روستاهای همدان
  • اتمام رفع تداخلات اراضی کشاورزی در شهریور امسال
  • تاکید رئیسی بر اجرای دقیق قانون ساماندهی و نظارت بر کولبران
  • پیش‌بینی تمهیدات برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اصفهان
  • جلسه ستاد انتخابات شهرستان قرچک برگزار شد
  • پیش بینی تمهیدات لازم برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در استان اصفهان
  • سرلشکر باقری: قصدی برای ادامه عملیات علیه اسرائیل نداریم
  • شهردار تهران پیگیر موضوع واگن‌ها در هیئت دولت است
  • انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده الکترونیکی خواهد بود