Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@05:03:10 GMT

آماده‌باش مأموران پلیس تا اعلام نتایج ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۸۳۰۵

آماده‌باش مأموران پلیس تا اعلام نتایج ادامه دارد

سردار حاجیان از حضور پرشور مردم و تلاش و مجاهدت مأموران پلیس و استقرار امنیت مطلوب در کشور خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار مهدی حاجیان معاون اجتماعی و سخنگوی نیروی انتظامی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت امنیت انتخابات در کشور اظهار داشت: خوشبختانه حضور پرشور مردم در انتخابات را شاهد بوده و با تلاش و مجاهدت همکارانم هیچگونه مشکل امنیتی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  سخنگوی ناجا با بیان اینکه۳۰۰ هزار مأمور ناجا و ۳۰۰ هزار نیروی احتیاط در آمادگی کامل برای تامین امنیت انتخابات هستند تصریح کرد: ماموران تا پایان زمان رأی گیری و شمارش آرا و اعلام نتایج در آماده‌باش صد در صدی خواهند بود.    سردار حاجیان خاطرنشان کرد: تدابیر انتظامی، امنیتی و ترافیکی لازم برای حضور هرچه باشکوه‌تر مردم در پای صندوق‌های رای اندیشیده شده است.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۸۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۵ تُن آرد قاچاق در اردبیل

سردار جواد تقوی گفت: در تداوم اجرای طرح تشديد مبارزه با قاچاق كالا و ارز و تحقق منويات رهبری در حوزه حمايت از توليدات داخلی و دستيابی به اهداف اقتصاد مقاومتی، مأموران پليس امنيت اقتصادی اردبيل با اشرافيت اطلاعاتی از بارگيری آرد قاچاق به يک دستگاه کاميون در شهرک کارشناسان روبروی جايگاه سی‌ان‌جی اطمينان حاصل کردند.

فرمانده انتظامی استان افزود: مأموران پليس امنيت اقتصادی در قالب اکيپ عملياتی به اين آدرس اعزام و موفق به شناسايی و توقيف کاميون شدند.

او از کشف ۱۵ تن آرد قاچاق در بازرسی از کاميون خبر داد و گفت: محموله آرد قاچاق با هدف توزيع خارج از شبکه حمل می‌شد.

تقوی ارزش کشفيات اين عمليات را برابر اظهار نظر کارشناسان ۲ ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال اعلام و تصريح کرد: کاميون توقيف و به پارکينگ انتقال و يک نفر پس از دستگيری تحويل مرجع قضائی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • دارو و پودر بدنسازی قاچاق در اهواز کشف شد
  • فرماندهی انتظامی همدان در تمامی حوزه‌ها کارنامه درخشانی دارد
  • افزایش ۱۴ درصدی کشفیات سلاح و مهمات در کرمانشاه
  • قاچاق احشام در بندرعباس 
  • کشف یک قبضه سلاح کلت کمری از منزلی در پردیس
  • کشف ۱۵ تُن آرد قاچاق در اردبیل
  • قاتل فراری در دیلم دستگیر شد
  • پلیس محور و هدایتگر تأمین امنیت در جامعه است
  • کشف بیش از 30میلیارد کالای قاچاق در سروآباد
  • ترافیک محورهای مواصلاتی استان هرمزگان روان است