Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حجت الاسلام جعفر رحیمی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر حضور در انتخابات و نیز انتخاب درست گفت: انتخابات دارای ۲ رکن اساسی است که رکن اول شرکت حداکثری و کمیت حضور است.

وی با بیان اینکه انتخابات از دیدگاه رهبر معظم مسئله مهم و جهاد عمومی است، افزود: انتخابات مایه آبروی نظام، خنثی کننده نیت‌های شوم آمریکا و اسرائیل، مایه برکت، قدرت، مصونیت در برابر دشمن و تحول‌آفرین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ابهر با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که فرمودند،" حتی اگر دلبسته اسلام، انقلاب و رهبری هم نیستید اما به ایران و امنیت علاقه مند هستید، لازم است که در انتخابات شرکت کنید،" افزود: امروز شاهد حضور کریمانه ایران در انتخابات بودیم.

وی با بیان اینکه تاکید رهبر معظم انقلاب بر انتخابات قوی است، گفت: بر این اساس، پس از حضور پرشور در انتخابات، نوبت به انتخاب درست که رکن دوم انتخابات است می رسد. امام جمعه ابهر انتخاب افراد مومن و اصلح هم در ریاست جمهوری و هم در شوراها، را متذکر شد و افزود: انتخاب مردم باید افراد شجاع ،کارآمد، پرانگیزه و نیز وفادار به مردم، نظام و انقلاب، مستحکم در برابر دشمن و دارای چشم و دل سیر باشد تا چشم طمع  به پست نداشته باشد.

حجت الاسلام رحیمی گفت: اگر چنین افرادی را انتخاب کنیم در واقع گزینش درست در انتخابات انجام و انتخابات به صورت قدرتمند برگزار شده است.

شماری دیگر از مردم با وجود دلخوری از گرانی ها و خلف وعده ها، جانانه، کریمانه، شجاعانه و آگاهانه در انتخابات شرکت کردند

 امام جمعه ابهر گفت: بخشی دیگر از مردم با آنکه از گرانی ها بی‌تدبیری ها و خلف وعده ها دلخور و گله مند هستند اما آنچه که امروز مشاهده کردم این بود که مردم بسیار پرشور در شعب اخذ رای حاضر شده و جانانه، کریمانه، شجاعانه و آگاهانه در انتخابات شرکت کردند.

 وی همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود، با تاکید بر اینکه نامزدهای انتخاباتی هم به افزایش شور انتخاباتی کمک کردند، افزود: همه این موارد به تحقق ۲ رکن حضور حداکثری و انتخاب درست، کمک می کند.

 امام جمعه ابهر با بیان اینکه ملت بزرگترین برنده انتخابات هستند، افزود: از این رو اولین تقدیر ما باید از مردم باشد و نکته دیگر اینکه افراد منتخب و طرفداران آنها، باید پیروزی خود را از خدا بدانند

حجت الاسلام رحیمی، تبریک نامزدهای انتخاب نشده به نامزدهای منتخب را یک رفتار نجیبانه عنوان کرد و گفت: نتیجه انتخابات هرچه باشد باید معتبر باشد و منجر به قیل و قال نشود.

 وی با تاکید بر اینکه شادمانی یا نا شادمانی بعد از انتخابات نباید کسی را وادار به رفتار غیرخردمندانه کند، افزود: همه باید بدانند و بپذیرند که نامزد منتخب ریاست جمهوری، نماینده همه مردم ایران اعم از آنهایی که رای دادند و آنهایی که رای ندادند، است.

 امام جمعه ابهر با بیان اینکه منتخب مردم پس از گزینش، ۴۵ روز تا ۲ ماه فرصت دارد تا روی کار بیاید، گفت: وی می تواند از این مدت بهترین استفاده را برای اطلاع دقیق در خصوص وظایف خود، فرصت‌ها، تهدیدها، بایدها و نبایدها را مطالعه کند.

وی نخستین وظیفه منتخبین را هم بعد از پذیرش رسمی، تلاش بی وقفه در رفع مشکلات مردم عنوان کرد.

 امام جمعه ابهر به نامزدهای شوراها نیز گفت: همانگونه ک  در طول دوره تبلیغات با نصب عکس و پوستر بر روی در و دیوار، همسایه ها را آزرده خاطر و سطح شهر را نابسامان کردند  حالا باید کریمانه و جانانه از همین امشب شروع به پاکسازی شهر بکنند.

یک هزارو ۶۳ شعبه، آرای مردم استان زنجان را جمع آوری خواهند کرد.۸۲۰ هزار نفر در این استان واجد شرایط شرکت در انتخابات و از این تعداد، حدود ۱۹ هزار نفر رای اولی هستند.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهری، روستایی و عشایری، همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ آغاز شده است.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر ریاست کمیسیون شورا های مجلس شورای اسلامی مشارکت انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر ریاست کمیسیون شورا های مجلس شورای اسلامی انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر ریاست کمیسیون شورا های مجلس شورای اسلامی مشارکت انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۸۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتار غیرمجاز دام در روستاهای گردشگری معضل جدی است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی فیضی صبح سه شنبه در دیدار با امام جمعه مشگین شهر اظهار کرد: معضل کشتار غیر مجاز دام در برخی از محورهای مواصلاتی و روستاهای گردشگری منطقه و تعدد پرونده های ارجاعی به مراجع قضایی در این زمینه جدی است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات انجام شده دامپزشکی در این راستا ملموس است از امام جمعه مشگین شهر خواست؛ با استفاده از تریبون نمازجمعه در راستای آگاهی دهی به شهروندان و توصیه به مردم در راستای عدم خرید گوشت حاصل از کشتار غیر مجاز دام، دامپزشکی را یاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: رفع معضل کشتار غیر مجاز دام علاوه بر فرهنگسازی نیازمند عزم و اراده جدی، خیزش عمومی و همکاری تمامی دستگاه های مرتبط حوزه سلامت است.

مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل بیان کرد: اگر دامپزشکی به تنهایی در میدان عمل باشد و دیگر دستگاه ها همکاری نکنند کار به جایی نخواهد رسید و راه به جایی نخواهیم برد.

فیضی با تقدیر از امام جمعه و مسئولان ارشد شهرستان در حمایت های بی دریغ از دامپزشکی گفت: در این مسئولیت سنگین همواره خود را نیازمند راهنمایی و دعای خیر شما می دانیم.

در این دیدار امام جمعه شهرستان مشگین شهر نیز با اشاره به اینکه دامپزشکی جایگاه ویژه ای در حوزه سلامت عمومی جامعه دارد، اظهار کرد: دامپزشکی را به عنوان یک مجموعه تلاشگر در تامین بهداشت و سلامت عمومی جامعه می شناسیم

حجت الاسلام رضا باوقار افزود: با توجه به ظرفیت دامپروری مشگین شهر اقدامات دامپزشکی در تامین امنیت غذایی و تضمین سلامت عمومی جامعه اعتماد عمومی را افزایش و احساس امنیت در مردم را بالا برده است.

وی با تاکید بر درک کامل از جایگاه حساس و خطیر مسئولیت به عنوان یک امانت الهی گفت: سفارش می کنم به صورت هدفمند به دنبال ارتقای بیش از پیش سطح خدمات رسانی به مردم باشید و این ویژگی در مدیران دامپزشکی وجود دارد.

کد خبر 6086172

دیگر خبرها

  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • کشتار غیرمجاز دام در روستاهای گردشگری معضل جدی است