Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@13:26:05 GMT

اصلاح‌طلبان از شورای نگهبان متشکر باشند

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۸۳۸۰

اصلاح‌طلبان از شورای نگهبان متشکر باشند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حاملان گفتار تکرار از آرایش انتخاباتی موجود راضی‌اند،گفت: روحانی و اصلاح‌طلبان که اینک به جای پاسخگویی در جایگاه مدعی نشسته‌اند، باید از شورای نگهبان متشکر باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود عباس‌زاده در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز با تاکید بر اینکه  روحانی و حاملان گفتار تکرار از آرایش انتخاباتی موجود در کشور خرسندند، اظهار کرد: یکی از دلایل گلایه‌مندی مردم و توجیه رفتار انتخاباتی‌شان، ناکارآمدی دولت در عمل به شعارهای خود به ویژه در مسائل اقتصادی و عدم تحقق مطالبات مردمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی خاطرنشان کرد: بنابراین حتی در صورت شرکت کاندیدای باظرفیت دولت و حاملان گفتمان تکرار در انتخابات ریاست جمهوری قطعا با دست رد اقشار جامعه مواجه می‌شد، چرا که نارضایتی‌ها و بدبینی‌های مردم نسبت به عملکرد دولت موجب خدشه‌دار شدن اعتماد عممی نسبت به طیف  اصلاح‌طلبان شده است.   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با نگاهی به انتخابات 88 و اتفاقات تلخ و ناخوشایند آن، افزود: در حالی در آن دوره از انتخابات اصلاح‌طلبان نظام جمهوری اسلامی را متهم به تقلب کردند که اقدام آن‌ها علیه مردم‌سالاری کشور را بیش از هشت سال جنگ تحمیلی متحمل آسیب کرد.   عباس‌زاده عنوان کرد: اینک و با توجه به گفتمان و مشکلاتی که پیرامون انتخابات ریاست جمهوری به وجود آمده در کشور، دولت روحانی و دو نامزد منتخب طیف اصلاحات از جایگاه پاسخگویی نجات یافته‌اند.   وی ادامه داد: در حقیقت نامزدهای اصلاح‌طلب با اتخاذ سیاست فرار رو به جلو و به جای عذرخواهی از مردم به دلیل عملکرد ضعیف و ناکارآمد دولت‌های یازدهم و دوازدهم، اینک در جایگاه مدعی نشسته و و به توهین و تخریب رقبای خود می‌پردازند.   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با ابراز تاسف از برخی رفتارهای انتخاباتی منتسبان به دولت اصلاحات، تصریح کرد: بروز مشکلات و اظهارنظرات نسبت به انتخابات موجب خرسندی برخی نامزدهای انتخاباتی شده است.   عباس‌زاده ادامه داد: در حالی قوه اجرایی کشور به مدت 32 سال در ید اختیار دولت‌های منتسب به جبهه اصلاح‌طلبی بوده، آن‌ها اینک به جای آنکه در قبال عملکرد ضعیف، فرصت‌سوزی‌ها و زمان‌خواری‌ها از مردم پوزش طلبیده و عذرخواهی کنند، حال در جایگاه مدعی نشسته اند.   وی گفت: به عبارت بهتر اکنون که طیف اصلاح‌طلبی به واسطه چندین سال ناکارآمدی نمی‌تواند سهمی در سبد آراء مردمی داشته باشد، نامزدهای منتسب به این طیف به دنبال تطهیر خود و تخریب رقبای دیگر هستند.   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه هر دولتی در پایان عمر کاری خود باید در برابر ناکارآمدیش مسول و پاسخگو باشد، خاطرنشان کرد: حال آنکه این اتفاق درباره دولت‌ تدبیر رخ نداده و اصولا آن‌ها سیاست فرافکنی و خا جالی دادن را در پیش گرفته‌اند.   عباس‌زاده اظهار کرد: معتقدم روحانی، اصلاح‌طلبان و حاملان گفتمان تکرار باید از شورای نگهبان بسیار متشکر باشند، چرا که صحنه به گونه‌ای ترسیم شد که از جایگاه پاسخگویی در رفته و در جایگاه مدعی نشسته‌اند.   انتهای پیام/*

منبع: دانا

کلیدواژه: عضو کمیسیون امنیت ملی اصلاح طلبان عباس زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۸۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود

لیست ۱۶ نفره شورای ائتلاف برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، اوایل هفته آتی منتشر می‌شود. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) در جلسه‌‌ای اخیری که داشت درباره نحوه ورود به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران به جمع بندی رسید.

توضیحات عضو جبهه پایداری درباره ائتلاف با شانا

 

بر پایه این خبر، از بین 32 نفری که به دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران راه‌ یافته‌اند، 13 نفر در لیست اولیه شانا حضور داشتند؛ شورای ائتلاف تصمیم گرفته است برای دور دوم، یک لیست 16 نفره برای تهران ارائه کند.

برابر پیگیری‌های خبرنگار تسنیم، برخی کاندیدا رایزنی‌های با شورای ائتلاف داشتند تا به عنوان سه عضو جدید به لیست شورای ائتلاف اضافه شوند که گفته می‌شود تاکنون درباره دو نفر آنها تصمیم نهایی گرفته شده است. لیست 16 نفره شورای ائتلاف که 13 نفر آن مشخص است اوایل هفته آینده منتشر خواهد شد.

به گزارش تسنیم، در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که جمعه 21 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، 16 نماینده دیگر تهران مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • تایید طرح اصلاح قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی
  • اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان تایید شد
  • تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان
  • طرح ساماندهی اجاره بهای املاک اصلاح شد
  • اصلاح طرح کنترل و سامان‌دهی اجاره بهای املاک مسکونی در مجلس
  • استارت انتخاباتی حجاریان!
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد
  • پس از تنبیه رژیم صهیونیستی حالا وقت احیای برجام است! / اصلاح‌طلبان برای دور دوم انتخابات چه برنامه‌ای دارند؟