Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم نائین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه عدم مشارکت در انتخابات موجب تغییر و تحول نمی‌شود، گفت: مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه تودهنی به دشمنان قسم خورده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ الهام آزاد در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز با اشاره به حضور حداکثری آحاد مردم در انتخابات 28 خرداد ماه، اظهار کرد: با وجود جوسازی معاندان نظام برای تحریم انتخابات و عدم مشارکت مردم اما در عمل چیزی متفاوت از آن اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: همه ما باید از خود سوال کنیم که آیا عدم مشارکت در انتخابات موجب تغییر و تحول در وضعیت نابسامان و مورد انتقاد اقتصادی و معیشتی کنونی در کشور خواهد شد یا خیر؟   نماینده مردم نائین و خور و بیابانک در مجلس بیان کرد: قطعا اینگونه نخواهد بود، چرا که هیچ تغییر و تحولی در عدم حرکت نبوده و بالعکس در سایه تلاش و تحرک می‌توان به اهداف مورد انتظار دست یافت.   آزاد تاکید کرد: از این‌رو ضروری است مردم در فرصت باقی مانده با حضوری تعیین‌کننده در پای صندوق رای، با انتخابی آگاهانه و با بصیرت نسبت به انتخاب اصلح اقدام کرده و از حق مسلم خود در تعیین سرنوشت کشورشان استفاده کنند.   وی با اشاره به تبلیغات گسترده و مسموم بدخواهان و معاندان نظام به منظور کاستن از سهم مشارکت مردمی در انتخابات سرنوشت‌ساز 1400، افزود: در شرایط کنونی باید همگان در سایه بصیرت و دشمن‌شناسی و به دور از فضای احساسی و هیجانی به ادای تکلیف پرداخته و با انتخابی سازنده سهمی در آغاز تغییر و تحولات در کشور داشته باشیم.   نماینده مردم نائین و خور و بیابانک در خانه ملت خاطرنشان کرد: در مقابل حرکت در مسیر نادرستی که بدخواهان و دشمنان قسم خورده ملت و کشور ایران ترسیم کرده‌اند، هیچ اتفاق خوشایند و اثرگذاری را به همراه نخواهد داشت.   آزاد تصریح کرد: مردم بزرگ ایران همچون همیشه همانگونه که هر زمان خواسته‌اند، توانسته‌اند، امروز با حضور حداکثری در حوزه‌های انتخابیه خود سرنوشت‌شان را رقم زده و اجازه دخالت را به دیگری ندادند، همانگونه که خداوند در قرآن کریم می‌فرماید" انَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّی یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم".   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: عدم مشارکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۸۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید؛ فردا نگویید توطئه دشمن بود

وزیر دولت دوازدهم با اشاره به وضعیت قیمت دلار، تورم افسارگسیخته و کار‌های بی‌قاعده در زمینه حجاب نوشت: یک از این‌ها برای بر هم زدن ساختار نظم جامعه به مثابه کبریت بر باروت عمل می‌کنند چه رسد به رخداد همزمان؛ فردا نگویید توطئه دشمن بود ها!

محمدجواد آذری جهرمی در کانال تگرامی خود نوشت: دلار ۶۴ هزارتومانی، تورم مزمن و افسارگسیخته، کار‌های بی قاعده در موضوع حجاب و حالا هم وضع قانون برای مالیات ستانی بر عایدی سرمایه (بخوانید بر تورم)؛ هر یک از این‌ها برای بر هم زدن ساختار نظم جامعه به مثابه کبریت بر باروت عمل می‌کنند چه رسد به رخداد همزمان؛ فردا نگویید توطئه دشمن بود ها!

ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید!

دیگر خبرها

  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • ربیعی : فلسفه بقا بر فلسفه توسعه کشور چربیده است / تغییر سبک زندگی که در خیابان می بینید، توطئه نیست / جریان پرقدرتی سالهاست مقابل حاکمیت تفکر توسعه و پیشرفت ایستاده
  • کارگر قشری تاثیرگذار در رشد وشکوفایی اقتصاد درکشور
  • آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید؛ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • هشدار آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید/ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود
  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس
  • انتخاب ۴۵ نماینده در دور دوم انتخابات مجلس
  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • علیرضابیگی: مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است