Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-19@06:37:16 GMT

مهرعلیزاده انصراف داد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۸۵۶۸

مهرعلیزاده انصراف داد

آفتاب‌‌نیوز :

محسن مهرعلیزاده، یکی از هفت نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ در نامه‌ای به وزارت کشور انصراف خود را از حضور در این انتخابات اعلام کرد.

مهرعلیزاده که با شعار «دولت سوم اصلاحات» وارد رقابت‌های انتخاباتی شده بود در بسیاری از نظرسنجی‌های انتخاباتی شانس زیادی برای پیروزی نداشت.

مهرعلیزاده نتوانسته بود حمایت احزاب اصلاح طلب را جلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۸۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا جمینای پاسخ سوالات انتخاباتی را نمی‌دهد؟

ساندار پیچای، مدیرعامل این شرکت، گفته بود که این شرکت در حال تلاش برای رفع این مشکلات است و پاسخ‌های این ربات‌چت را «سوگیرانه» و «کاملاٌ غیرقابل قبول» خوانده بود. گوگل اعلام کرد که ربات چت هوش مصنوعی خود، موسوم به جیمنای، را در زمینه پاسخ دادن به سوالات مربوط به انتخابات‌هایی که قرار است در سال جاری در نقاط مختلف جهان برگزار شود محدود می‌کند، چرا که قصد دارد از اشتباهات احتمالی در به‌کارگیری این فناوری جلوگیری کند.
 
این به‌روزرسانی در زمانی ارائه می‌شود که پیشرفت‌ها در هوش مصنوعی، از جمله تولید تصویر و ویدیو، نگرانی‌های مربوط به اطلاعات نادرست و اخبار جعلی را در میان مردم افزایش داده است و دولت‌ها را وادار به تنظیم مقرراتی این فناوری کرده است.
 
هنگامی که از جیمنای در مورد انتخاباتی مانند رقابت‌های آتی ریاست‌جمهوری ایالات‌متحده بین جو بایدن و دونالد ترامپ سؤال شد، این چت‌بات پاسخ داد: «من هنوز در حال یادگیری هستم که چگونه به این سوال پاسخ دهم. فعلاٌ جستجوگر گوگل را امتحان کنید».
 
گوگل در ماه دسامبر محدودیت‌هایی را در ایالات‌متحده اعلام کرده بود و گفته بود که این محدودیت‌ها قبل از انتخابات اجرایی خواهد شد.
 
به غیر از ایالات‌متحده، انتخابات ملی قرار است در چندین کشور بزرگ از جمله آفریقای جنوبی و هند، بزرگترین دموکراسی جهان، برگزار شود.
 
هند از شرکت‌های فناوری خواسته است تا قبل از انتشار عمومی ابزارهای هوش مصنوعی که «غیرقابل اتکا» یا در دست آزمایش هستند، تأیید دولت را دریافت کنند و به کاربران خاطرنشان کنند که ممکن است پاسخ‌های اشتباهی از آنها دریافت نمایند.
 
در پی مشاهده بی‌دقتی‌هایی در برخی از تصاویر تاریخی از افراد که توسط جیمنای ایجاد شده بود، از اواخر ماه گذشته قابلیت تولید تصویر این چت‌بات موقتاٌ متوقف شد تا محصولات هوش مصنوعی گوگل مورد بررسی بیشتری قرار بگیرند.
 
ساندار پیچای، مدیرعامل این شرکت، گفته بود که این شرکت در حال تلاش برای رفع این مشکلات است و پاسخ‌های این ربات‌چت را «سوگیرانه» و «کاملاٌ غیرقابل قبول» خوانده بود.
 
متا، پلتفرم مادر فیسبوک، نیز ماه گذشته اعلام کرد که تیمی را برای مقابله با اطلاعات نادرست و سوء استفاده از هوش مصنوعی در آستانه انتخابات پارلمان اروپا در ژوئن تشکیل خواهد داد.
 

دیگر خبرها

  • همه چیز درباره یک انتخابات غول پیکر در هند
  • حمله اوکراین به مراکز رای‌گیری انتخاباتی روسیه
  • ۵ منتخب مجلس هزینه‌های انتخاباتی خود را شفاف کردند
  • مشارکت انتخاباتی روس‌ها از ۵۸ درصد گذشت
  • کد ملی زمینه ساز تخلف انتخاباتی شد؟
  • چرا جمینای پاسخ سوالات انتخاباتی را نمی‌دهد؟
  • آغاز مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال/ داورزنی آمد، منصوری نیامد، اکبری و منظمی انصراف دادند
  • آغاز مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال/ انصراف 3 کاندیدا از ادامه رقابت
  • انصراف پیمان اکبری و منظمی از انتخابات ریاست والیبال
  • پیمان اکبری از انتخابات ریاست والیبال انصراف داد