Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سردار محمدرضا میرحیدری شامگاه جمعه پس از شورای تامین استان اصفهان در جمع خبرنگاران در پاسخ به خبرنگار ایرنا درباره مشکلات احتمالی امنیتی در فرایند انتخابات افزود: وضعیت برگزاری در این استان خوبی و مطلوب بوده است.

وی اضافه کرد: هیچگونه تنش عمده در برگزاری انتخابات رخ نداد و تنها در منطقه‌ای تنش جزئی بوجود آمد که با وساطت و همکاری نیروهای مرتبط حل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان این که افزون بر ۱۷ هزار و ۱۰۰ نفر از اعضای این نهاد در امر انتخابات فعالیت داشته اند تصریح کرد: پس از رای گیری نیز فعالیت ما و جلوگیری از هرگونه مشکل ادامه خواهد داشت.

سردار میرحیدری ابراز امیدواری کرد که نتیجه انتخابات هرچه باشد برای حل مشکلات مردم به ویژه در بخش اقتصادی گام های موثری برداشته شود.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری از ساعت ۷ صبح امروز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ آغاز شد.
شمار واجدان شرایط رای دادن در استان اصفهان در انتخابات پیشِ‌رو سه میلیون و ۶۳۴ هزار و ۱۱۴ نفر است که یک میلیون و ۱۳۰ هزار و ۵۲۶ نفر از این رقم مربوط به شهرستان اصفهان است.
۷۹ هزار و ۳۳۰ هزار نفر از این رقم رای اولی خواهند بود که ۳۳ هزار و ۶۴۷ نفرشان مربوط به شهرستان اصفهان هستند.
تعداد کل شُعبه‌های اخذ رای در استان اصفهان سه هزار و ۴۶۷ شُعبه است که از این تعداد سه هزار و ۱۰۷ شُعبه بصورت ثابت و ۲۶۰ شُعبه بصورت سیار فعالیت می‌کنند.
۲ هزار و ۴۵۶ شُعبه شهری و  یک هزار و ۱۱ شُعبه روستایی در استان اصفهان وجود دارد.
انتخابات شوراهای شهر از ۵۹۱ کُرسی اصلی برخوردار است که ۲ هزار و ۳۵۷ نفر برای کسب آنها رقابت می‌کنند.
در شوراهای روستای استان نیز سه هزار و ۱۲۴ کُرسی اصلی وجود دارد که پنج هزار و ۹۹۳ نفر در رقابت نهایی برای کسب آنها حضور دارند.
 استان اصفهان با ۲۴ شهرستان، ۱۱۱ شهر، ۵۲ بخش و ۱۳۲ دهستان، پنج میلیون و ۳۸۶ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی اصفهان انتظامی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰؛ حضور مردم در روز تعیین سرنوشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی اصفهان انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی اصفهان انتظامی استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۸۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۹۸ کیلوگرم تریاک در میناب

سردارعلی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان میناب ۱۹۸ کیلو و ۱۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

وی افزود: قاچاقچیان با مشاهده ماموران متواری شدند که خودروی پراید اسکورت قبل از ایست بازرسی شهید چغازردی و خودرو پژو ۴۰۵ حامل بار مواد مخدر در روستای چاه اسماعیل توقیف شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ۴ قاچاقچی دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا
  • عملیات وعده صادق نشان از توانایی ایران در محیط امنیتی داشت
  • نایین پیشانی تامین کننده امنیت مرکز استان و کشور است
  • مرمت حرم شاه عبدالعظیم طی ۶ ماه آینده
  • علیرضابیگی: گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار است؟
  • گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار نیست
  • دستگیری ۸ محکوم متواری در شوش
  • کشف بیش از ۴۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خرمشهر
  • علیرضابیگی: گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار است؟ /دولت اشکالات را نمی پذیرد چون توانایی اصلاح ندارد
  • کشف بیش از ۱۹۸ کیلوگرم تریاک در میناب