Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود در نوشت: با هماهنگی مجدد با وزارت کشور تا زمانی که مراجعه کننده حضور داشته باشد، مسئولین شعب مکلف به اخذ رای هستند.

گفتنی است، انتخابات ریاست‌جمهوری، شوراهای شهر و روستا و دو میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری صبح امروز(جمعه) در حدود ۶۷ هزار شعبه شهری و ۷۵ هزار شعبه روستایی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5238666

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای نگهبان وزارت کشور عباسعلی کدخدایی انتخابات 1400 انتخابات 1400 شورای نگهبان ستاد انتخابات کشور جشن انتخابات سیدابراهیم رئیسی انتخابات ریاست جمهوری ریاست جمهوری وزارت کشور علیرضا زاکانی سعید جلیلی مجلس شورای اسلامی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی سعید خطیب زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۸۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود

فرماندار شهرستان بیرجند گفت: تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی و به نقل از روابط عمومی فرمانداری بیرجند، علی فاضلی‌فرد اظهار کرد: در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف بین ۳۳ کاندیدا، هیچ کدام موفق به اخذ ۲۰ درصد آرا نشدند و انتخابات بین سید حسن هاشمی و علی مولوی حقیقی به دور دوم کشیده شد.

وی با بیان اینکه دور دوم انتخابات مجلس ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، افزود: برای این مرحله در کل حوزه، ۲۷۸ شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده که ۱۶۷ شعبه ثابت و ۱۲۰ شعبه سیار است.

فرماندار بیرجند گفت: از مجموع شعب پیش بینی شده، ۱۴۵ شعبه شهری است و ۱۴۳ شعبه نیز در روستاها مستقر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هزار و ۴۰۰ نفر دست‌اندرکار در دور دوم انتخابات، به فرآیند رأی‌گیری کمک می‌کنند، اظهار داشت: در هر شعبه ۷ تا ۹ نفر اعضا، ۳ تا ۵ نفر ناظر، ۲ تا ۴ نفر معاون صندوق، یک تا ۳ نفر راننده، یک نماینده فرماندار و یک نماینده بازرس حضور دارند.

فاضلی‌فرد با تأکید بر اینکه در این دوره هر کاندیدایی که بیشترین رأی را بیاورد انتخاب می‌شود و شرط درصد وجود ندارد، ادامه داد: تبلیغات این دوره از انتخابات از ساعت ۸ صبح ۱۳ اردیبهشت آغاز شده و تا یک روز قبل از برگزاری انتخابات ادامه دارد.

وی به ۸۱ نقطه مشخص شده در بیرجند برای تبلیغات رایگان نامزدها اشاره کرد و گفت: اندازه بنرهای نصب شده در این فضاها نباید از ۱۰۰ در ۷۰ بیشتر باشد.

فرماندار بیرجند با بیان اینکه در این دوره نیز همانند دوره قبل امکان احراز هویت آفلاین و دریافت رأی آفلاین در مناطق صعب‌العبور روستایی وجود دارد، گفت: از مردم می‌خواهیم با همان شور و نشاط قبلی در دور دوم انتخابات مجلس شرکت کنند و دستگاه‌های اجرایی نیز همانند دوره قبل مشارکت و همکاری ویژه‌ای داشته باشند.

کد خبر 747311

دیگر خبرها

  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • انواع درد دندان‌ و علل آن | خودمان برای تسکین درد چه کار کنیم؟ | چه زمانی به دندانپزشک مراجعه کنیم؟
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود