Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس اطلاعیه شماره ۱۳ شورای نگهبان در اجرای تبصره یک ماده ۸۰ انتخابات ریاست جمهوری کسانی که از نحوه برگزاری انتخابات شکایت دارند می‌توانند ظرف مدت سه روز از تاریخ اخذ رأی شکایت خود را به هیأت‌های نظارت استان‌ها، شهرستان‌ها یا دبیرخانه شورای نگهبان ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، طبق اطلاعیه شماره ۱۳ هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به هیأت‌های نظارت و اجرایی سراسر کشور می‌توانند چنانچه از نحوه برگزاری انتخابات شکایت دارند ظرف مدت سه روز از تاریخ اخذ رأی شکایت مستند خود را به هیأت‌های نظارت استان‌ها، شهرستان‌ها یا دبیرخانه شورای نگهبان ارائه دهند.

گفتنی است؛ به استناد تبصره ۲ ماده ۸۰ همین قانون شکایاتی قابل رسیدگی خواهد بود که مشخصاً شاکی یا شاکیان شامل نام، نام خانوادگی، شغل، نشانی کامل، شماره تلفن و اصل امضای شاکی را داشته باشد.

لازم به ذکر است؛ مستنداً به تبصره ۳ ماده ۸۰ در صورتی که شاکی بدون دلیل و مدرک و مغرضانه داوطلبان انتخاباتی را متهم کند و عمل شاکی عنوان افترا داشته باشد قابل تعقیب و پیگیری است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت کشور شورای نگهبان ستاد انتخابات کشور شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۸۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رمالی ثابت نشد پرسپولیس جریمه نقدی شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی درباره شکایت باشگاه ذوب آهن از باشگاه پرسپولیس مبنی بر نشر اکاذیب و انتساب آن به باشگاه شاکی و عدم امکان اثبات صحت این مطالب از سوی باشگاه طرف شکایت، در نتیجه تخلف انتسابی به باشگاه پرسپولیس محرز و مسلم تشخیص داده شده و منتسب به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ ۶۰ میلیون جریمه نقدی محکوم شد.

رأی صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف است.

کد خبر 6082080

دیگر خبرها

  • حضور دو روزه رییس جمهور و اعضای هیأت دولت در استان سمنان
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس
  • جریمه ۶۰ میلیونی پرسپولیس به دلیل شکایت ذوب‌آهن!
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب آهن از پرسپولیس
  • رمالی ثابت نشد پرسپولیس جریمه نقدی شد
  • محکومیت پرسپولیس در پرونده شکایتی ذوب‌آهن
  • قانون اصلاح قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی منتشر شد
  • آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره طنز و رسانه
  • انتخابات هیئت کشتی استان تهران قانونی اعلام شد
  • برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت میراث فرهنگی در سمنان