Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر ایران- همزمان با معرفی گرند چروکی L؛ این محصول محبوب از جیپ را در گروه خودروی عصر ایران معرفی کردیم که اطلاعات مرتبط اینجا قابل دسترسی است. اکنون تصاویر خارج از استودیو این محصول در اختیار رسانه ها قرار گرفته که در ادامه نگاهی بدان خواهیم داشت.

گرند چروکی L در تریم پایه 54690 دلار قیمت گذاری شده و در نمونه ای که تصاویر آنرا مشاهده می کنید یعنی اورلند مجهز به سامانه تمام چرخ محرک قیمت برابر با 62820 دلار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این خودرو تنها یک گزینه برای پیشرانه پیش روی مشتریان قرار دارد. تپنده 6 سیلندر 3.6 لیتری که 293 اسب بخار خروجی و 260 پوندفوت گشتاور دارد. این مجموعه با جهبه دنده 8 سرعته اتوماتیک هماهنگ می شود و سامانه تمام چرخ محرک در وضعیت فعال قرار دارد.

شاخص مصرف سوخت برای 100 کیلومتر رانندگی در شهر 13 لیتر، در بزرگراه 9.4 لیتر و در حالت ترکیبی 11.2 لیتر است. وزن خالص خودرو برابر با 2267 کیلوگرم است.

ظرفیت یدک کشی گرند چروکی L برابر با 2812 کیلوگرم محاسبه شده است.

از منظر طراحی، گرند چروکی جدید همچنان مسیر موفق نسل های قبلی خود را دنبال می کند تا یکی از زیباترین شاسی بلندهای صنعت بین المللی خودرو پیش روی مخاطب قرار داشته باشد.

گرند چروکی ال مدل 2021 از منظر ابعاد برابر با 5204 میلیمتر در طول، 1963 میلیمتر در عرض و 1816 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته و فاصله بین محورهای آن نیز برابر با 3091 میلیمتر است.

در فضای داخل کابین این شاسی بلند با 3 ردیف صندلی جزئیات باکیفیت و به خوبی کنار یکدیگر قرار گرفته اند. 12 پورت یو اس بی از نوع A و همچنین تایپ-سی که برای هر 3 ردیف در نظر گرفته شده و همچنین صندلی های مجهز به تنظیم الکتریکی، چرم و چوب، عناصر آلومینیومی، نمایشگر 10.3 اینچی اطلاعات کیلومتر، سیستم صوتی پیشرفته با 19 اسپیکر و قدرت 950 وات، نمایشگر سیستم سرگرمی 10 اینچی و ... بخشی از امکانات این فضا هستند.

گفتنی است ارزانترین گرند چروکی مدل 2021 با قیمت 38690 دلار در بازار آمریکا عرضه شده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: گرند چروکی L

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۸۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه خودرو پکن غوغا به پا کرد! /عکس

امیرمسعود عابدین: آخرین مدل معرفی شده از آواتر در چهار مدل ارائه می‌شود که از ۴۱۵۰۰ تا ۵۳۹۰۰ دلار (معادل دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تا سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان) متغیر است. خودروی اصلاح شده به جای تغییرات اساسی، بر اصلاحات تمرکز دارد.

همانطور که ماه گذشته در آواتر ۱۲ معرفی شد، آواتر ۱۱ اکنون با رنگ طلایی فلورسنت عرضه می‌شود. این رنگ از رنگ‌دانه‌های متغیر استفاده می‌کند که رنگ‌ها را در زوایای خاص تغییر می‌دهد. بر اساس پلت فرم EP۱، آواتر ۱۱ دارای گزینه‌های تک موتوره یا دو موتوره و انتخاب برد ۵۸۰ کیلومتر تا ۷۳۰ کیلومتر است.

به گزارش خبرآنلاین، پیشرانه DriveONE هواوی، موتورهای تک یا دوگانه را با قدرت ۳۰۸ تا ۵۷۰ اسب بخار و گشتاور ۳۷۰ تا ۶۵۰ نیوتن متر ارائه می‌کند. شتاب‌گیری صفر تا صد این خودرو از ۳٫۹تا ۶٫۶ ثانیه متغیر است. گزینه‌های باتری شامل ۹۰ یا ۱۱۶ کیلووات ساعت با شارژ سریع ۷۵۰ ولت هستند.

فضای داخلی اکنون دارای طرح رنگ بنفش/سفید است. تزئینات طلایی نیز برای مطابقت با رنگ طلایی فلورسنت جدید وجود دارند. صفحه‌نمایش مرکزی ۱۵٫۶ اینچی از قابلیت تقسیم صفحه پشتیبانی می‌کند و ناوبری، بازی‌ها و فیلم‌ها را نمایش می‌دهد. نمایشگر کیلومترشمار ۱۰٫۲۵ اینچی نیز در آواتر ۱۱ وجود دارد. همه مدل‌های آواتر ۱۱ مدل ۲۰۲۴ اکنون دارای سیستم صوتی Meridian با ۲۵ بلندگو هستند.

صندلی‌های مدل قبلی آواتر ۱۱ باعث ناراحتی برخی از افراد در طول سفرهای طولانی‌تر می‌شد. با این حال، مدل ۲۰۲۴ دارای چرم نرم‌تر بوده و مشکلات قبلی را از بین برده است. علاوه بر این، تمامی نسخه‌های این خودرو به صندلی‌های جلویی با جاذبه صفر مجهز شده‌اند، در حالی که صندلی‌های عقب سردکن و گرمکن را برای سواری مجلل‌تر فراهم می‌کنند.

جدیدترین مدل‌های آواتر ۱۱ دارای سیستم پیشگیری از برخورد همه‌جانبه هستند. هنگام حرکت بین سرعت ۳۰ تا ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت، سیستم پیشگیری از برخورد با موانع جانبی (LOCP)، با هدایت خودرو به خط اصلی خود در صورت شناسایی مانع به راننده کمک می‌کند. این امر از برخورد در هنگام تغییر لاین جلوگیری می‌کند.

آواتر در سال ۲۰۱۸ توسط Changan New Energy و نیو تأسیس شد. نیو بعداً کناره‌گیری کرد و CATL جایگزین آن شد که اکنون ۱۷ درصد از شرکت را در اختیار دارد. چانگان ۴۰ درصد از سهام را در اختیار دارد و هواوی تامین کننده اصلی آن است.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

۵۴۳۲۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899498

دیگر خبرها

  • تصاویری از تازه‌ترین شاسی‌بلند لامبورگینی اوروس SE
  • تصاویری از تازه‌ترین شاسی‌بلند لامبورگینی: اوروس SE
  • اگر به خودرو علاقه دارید این ویدئو را با صدای بلند ببینید! (فیلم)
  • شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه خودرو پکن غوغا به پا کرد! /عکس
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • ببینید| شوخی معنادار معین الدین سعیدی با خودروهای شاسی بلند /پس چرا به ما نگفتند؟!
  • مرسدس جی کلاس برقی رونمایی شد؛ شاسی‌بلند چهار موتوره با گشتاور شگفت‌انگیز (+عکس)
  • ◄ 6 ماشین هیبریدی در ایران؛ از سدان تا شاسی بلند
  • تانسو 06 ؛ شاسی بلند جدید چری که قرار نیست زیاد گران باشد! (+تصاویر)
  • بلو مانتین؛ شاسی بلند جدید با یخچال و تلویزیون به بازار می‌آید