Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در ۱۰۲۴ حوزه انتخابیه خراسان‌جنوبی برگزار شد.

با توجه به اینکه شروع فرآیند رأی‌گیری از ساعت ۷ صبح اعلام شده بود اما در برخی نقاط استان اختلال در سیستم احراز هویت اخذ رأی در برخی از شعب استان باعث تأخیر در فرآیند رأی‌گیری شد و این فرآیند با تأخیر دو ساعته گاها بیشتر آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق شنیدها در شهرستان‌های زیرکوه، بیرجند طبس و فردوس به‌دلیل  اختلال در سیستم احراز هویت و عدم دسترسی درست به اینترنت و عدم توجیه برخی از کاربران سیستم رایانه شعب اخذ رأی دچار کندی رأی‌گیری و دچار اختلال شده است.

بسیاری از مردم استان برای فرآیند اخذ رأی در روستاها حاضر شدند و این موضوع سبب کمبود تعرفه در بخشی از این مناطق شد که پس از گذشت سه ساعت از فرمانداری و استانداری تعرفه‌ها ارسال و مشکل مرتفع گردید.

همچنین به دلیل الکترونیکی برگزار شدن انتخابات شورای شهر، اکثر شعب‌ها با مشکل مواجه شدند و این موضوع سبب معطلی مردم شدند که دلیل ویژه مسئولان شعب کمبود کارت الکترونیکی مطرح شد.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خراسان جنوبی بیرجند رای استانداری خراسان جنوبی رأی گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۸۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت هوای ۷۲ ساعته کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، کارشناس اداره کل هواشناسی استان گفت: در این مدت و بیشتر از بعداز ظهر امروز در برخی مناطق رگبار باران و رعد و برق احتمال تگرگ و افزایش سرعت و وزش باد و گرد و غبار رقیق پیش بینی می‌شود.
فرشاد تاج بخش افزود: طی روز‌های پنجشنبه و جمعه آسمان استان قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود.
وی ادامه داد: از امروز تا روز چهارشنبه قدری کاهش دمای نسبی وجود دارد و از روز پنجشنبه دما روند افزایشی به خود خواهد گرفت.
کارشناس هواشناسی استان گفت: برای امروز تا پایان روز چهارشنبه هشدار سطح زرد شماره ۵ صادر شده است.
وی در خصوص گرمترین و سردترین نقاط استان هم گفت: لیکک و امامزاده جعفر با بیشینه دمای ۳۱، ۴ دهم درجه سانتیگراد گرم‌ترین و سی سخت با کمینه دمای ۱۰ درجه سانتیگراد سردترین نقاط استان بودند.

دیگر خبرها

  • تاخیر چند ساعته پرواز تهران - مشهد
  • هشدار وزارت راه : مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور
  • قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو رفع شد | این سه دستگاه مسئولند
  • هشدار وزارت راه: مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور
  • رییس مجلس: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است
  • رییس مجلس: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است + فیلم
  • قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است
  • تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • وضعیت هوای ۷۲ ساعته کهگیلویه و بویراحمد