Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع اسبق پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس در این فصل در بهترین شرایط خود هستند.

علیرضا نورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط این روزهای پرسپولیس در آستانه دیدار برابر تراکتور در سوپرجام اظهار داشت: پرسپولیس وضعیت خوبی دارد و می تواند در این دیدار موفق شود. ملی پوشان پرسپولیس با تیم ملی حضور ویژه ای در بازی های اخیر داشته اند و در شرایط بازی قرار دارند و این موضوع می تواند به سود تیم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته نگرانی هایی درخصوص خستگی ملی پوشان احساس می شود که مطمئن هستم کادرفنی تدابیر لازم را برای این موضوع اندیشیده است و پرسپولیس در برابر تراکتور در سوپرجام اولین جام قهرمانی اش در فصل فوتبالی جاری را دشت می کند. پرسپولیس با برد در این بازی می تواند قهرمان شود و این قهرمانی می تواند از نظر روحی و روانی شرایط فوق العاده ای را برای ادامه فصل رقم بزند.

او در ادامه درخصوص وضعیت حریف سرخ‌پوشان در دیدار سوپرجام تاکید کرد: تراکتور هم تیمی است که از نفرات و مهره های خوبی برخوردار است و با توجه به اینکه این تک بازی می تواند یک جام را  برای دو تیم همراه داشته باشد تراکتوری ها هم از انگیزه زیادی برای پیروزی برخوردار هستند و این شرایط باعث می شود که پیش بینی شود شاهد بازی زیبایی از دو تیم در این رقابت باشیم.

بازیکن اسبق پرسپولیس درمورد شرایط این تیم در ادامه لیگ برتر گفت: پرسپولیس در لیگ رقابت خوب و شانه به شانه ای با سپاهان به عنوان جدی ترین رقیبش دارد. بارها در صحبت هایم گفته ام که روحیه و حس قهرمانی و شخصیت آن از سال های قبل در این تیم به وجود آمده و به نوعی نهادینه شده است. در این سال ها پرسپولیسی ها با روحیه و جنگندگی خاصی در رقابت با حریفانش حاضر شده و این اتفاق در این فصل هم برای این تیم رخ می دهد و در نهایت به کسب پنجمین جام متوالی در لیگ برتر خیلی خوشبین هستم.

نورمحمدی اشاره‌ای به قرعه پرسپولیس در جام حذفی داشت و تصریح کرد: بازی پرسپولیس و استقلال همیشه مهم است و برگزاری این دربی در جام حذفی حساسیت ها را دوچندان کرده است. پرسپولیس برای کسب همه جام های پیش روی خود حساب ویژه ای باز کرده است. این در حالی است که استقلال هم شانسی در لیگ ندارد و همه تمرکزش را به موفقیت در این دیدار گذاشته، اتفاقی که می تواند جذابیت های دربی را چند برابر کند. به هر صورت در شرایط عادی اگر مشکل غیرقابل پیش بینی رخ ندهد، پرسپولیس می تواند در این دربی هم برنده شود.

مدافع اسبق پرسپولیس درمورد وضعیت خط دفاعی این تیم در آستانه بازی‌های مهم و حساسی که پیش روی این تیم است، به خبرنگار برنا گفت: بازیکنان پرسپولیس در این فصل در بهترین شرایط خود هستند به طوری که حتی در وضعیت خاص و در پست های غیرتخصصی جواب داده اند. به طور مثال وحید امیری یا کمال کامیابی نیا از پست های دیگر به کمک مدافعان آمده اند و فوق العاده بودند یا حتی در یکی دو بازی پرسپولیس سیدجلال را در اختیار نداشته اما بقیه تلاش کرده اند جای خالی او را پر کنند. در حال حاضر هم مدافعان پرسپولیس شرایط خوبی دارند و می توانند با عملکرد خوب شان غیبت نفرات خط دفاع را پوشش دهند. اگرچه در بازی روز یکشنبه پرسپولیس وحید و فرجی را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار ندارند اما چهره هایی مثل نعمتی، آقایی و شیری می توانند در کنار سیدجلال و کنعانی اتفاقات خوبی را برای ساختار دفاعی تیم رقم بزنند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان اشاره‌ای به شرایط تیم ملی در بازی‌های اخیرش در بحرین داشت و در این راستا گفت: توقع ما از تیم ملی همین بود که با اقتدار به مرحله بعدی برویم. تیم ما توان فنی بالایی دارد. شما ببینید ما چه نفراتی را روی نیمکت ذخیره های مان داشتیم. با توجه به مهره هایی که ما داریم می توانیم بگوییم 2 تیم کامل را در اختیار داریم. ان شااله شرایط در مرحله بعد هم به گونه ای باشد که بتوانیم صعود بی دردسری به جام جهانی داشته باشیم. برای ما و فوتبال مان خیلی بد است که به جام جهانی نرویم. 4/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا پرسپولیس تیم ملی بازی روحی و روانی زیبایی رقابت لیگ برتر استقلال جام حذفی پوشش بحرین فوتبال جام جهانی دربی پرسپولیس جام جهانی جام حذفی قهرمانی علیرضا نورمحمدی پیشکسوت سوپرجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۸۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - صنعت نفت در هفته بیست و چهارم

هفته بیست‌و‌چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از امروز از سر گرفته می‌شود و تا روز یکشنبه هفته آتی ادامه خواهد داشت. در این هفته و در مهم‌ترین بازی امروز پنجشنبه، پرسپولیس در سفر به آبادان مقابل صنعت نفت قرار خواهد گرفت. این بازی که قرار است از ساعت ۱۹ برگزار شود، می‌تواند منجر به صدرنشینی پرسپولیس، دست‌کم تا قبل از شروع بازی این هفته استقلال مقابل شمس‌آذر شود.

استقلال قرار است فردا، جمعه، بازی کند و این احتمال وجود دارد که کار را برخلاف هفته‌های اخیر، در رده دوم شروع کند. پیش از بازی‌های این هفته، استقلال با ۵۰ و پرسپولیس با ۴۹ امتیاز در رده‌های اول و دوم جدول رده‌بندی قرار داشتند. حالا اگر پرسپولیس بتواند از این دیدار سخت خارج از خانه، سه امتیاز کامل را بگیرد، همین امروز به صدر جدول می‌رسد و منتظر بازی استقلال با شمس‌آذر می‌ماند. پرسپولیس البته کار دشواری خواهد داشت.

شاید بسیاری با تصور اینکه صنعت نفت در رده یکی مانده به آخر جدول لیگ است، کار سرخ‌پوشان تهرانی را راحت قلمداد کنند؛ ولی مسئله اینجاست که صنعت نفت اگر بخواهد برای رهایی از سقوط به دسته پایین‌تر مبارزه کند، نباید به پرسپولیس امتیازی در این دیدار خانگی بدهد. با این حال شاگردان اوسمار ویرا عطش وصف‌ناپذیری دارند؛ به‌ویژه اینکه آن‌ها پی برده‌اند ماجرای بازی رودررو با استقلال هم تهدیدی برای صدرنشینی احتمالی‌شان در صورت مساوی‌بودن امتیازات نخواهد بود. حالا کار دوباره به تفاضل گل کشیده و پرسپولیس ضمن تلاش برای رسیدن به سه امتیاز دشوار این دیدار خارج از خانه، بدش نمی‌آید تفاضلش را که این روز‌ها دو تا از استقلال کمتر است، سروسامانی بدهد.

در دیگر بازی مهم این هفته هم فردا، استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان شمس‌آذر خواهد بود. شاگردان جواد نکونام در این فصل در آزادی درخشش خاصی داشته و فقط چهار امتیاز را که حاصل دو تساوی با پرسپولیس و مس رفسنجان بوده، از دست داده‌اند. استقلال تمایلی به از دست دادن صدر جدول ندارد و بدیهی است که در این بازی با تمام وجود برای حفظ صدرنشینی‌اش بکوشد.

دیگر خبرها

  • خبر بد پرسپولیس به گوش اوسمار رسید | بازیکن کلیدی سرخ ها بازی‌های مهم را از دست داد
  • خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد
  • آشتیانی: صنعت نفت بعد از دریافت گل اول متلاشی شد/ شانس قهرمانی پرسپولیس زیاد است
  • اوسمار ویه را: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد
  • قاسمپور: شانس برد پرسپولیس بیشتر از نفت آبادان است
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - صنعت نفت در هفته بیست و چهارم
  • حلالی: سبک بازی استقلال را نمی‌پسندم/ پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • ۳۰ فروردین؛ دیدار تیم‌های صنعت نفت و پرسپولیس تهران
  • کدام‌یک قهرمان لیگ می‌شود؛ استقلال یا پرسپولیس؟