Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس اطلاعیه شماره ۱۳ شورای نگهبان در اجرای تبصره یک ماده ۸۰ انتخابات ریاست جمهوری کسانی که از نحوه برگزاری انتخابات شکایت دارند می‌توانند ظرف مدت سه روز از تاریخ اخذ رأی شکایت خود را به هیأت‌های نظارت استان‌ها، شهرستان‌ها یا دبیرخانه شورای نگهبان ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، طبق اطلاعیه شماره ۱۳ هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به هیأت‌های نظارت و اجرایی سراسر کشور می‌توانند چنانچه از نحوه برگزاری انتخابات شکایت دارند ظرف مدت سه روز از تاریخ اخذ رأی شکایت مستند خود را به هیأت‌های نظارت استان‌ها، شهرستان‌ها یا دبیرخانه شورای نگهبان ارائه دهند.

گفتنی است؛ به استناد تبصره ۲ ماده ۸۰ همین قانون شکایاتی قابل رسیدگی خواهد بود که مشخصاً شاکی یا شاکیان شامل نام، نام خانوادگی، شغل، نشانی کامل، شماره تلفن و اصل امضای شاکی را داشته باشد.

لازم به ذکر است؛ مستنداً به تبصره ۳ ماده ۸۰ در صورتی که شاکی بدون دلیل و مدرک و مغرضانه داوطلبان انتخاباتی را متهم کند و عمل شاکی عنوان افترا داشته باشد قابل تعقیب و پیگیری است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت کشور شورای نگهبان ستاد انتخابات کشور شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۸۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به ۸۵ درصد شکایات مردمی سامانه ۱۲۴ در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: مردم استان امسال تاکنون ۶ هزار مرتبه با ستاد خبری ۱۲۴ رسیدگی به شکایات تماس گرفتند.
رحمتی افزود: از این تعداد هزار و ۵۰۰ مورد در بخش کالای عمومی و چهار هزار و ۵۰۰ مورد در بخش خدمات بوده است.
وی افزود: از مجموع گزارش‌های دریافتی پنج هزار مورد از طریق تلفن ۱۲۴ و هزار مورد از طریق سامانه اینترنتی ۱۲۴ ثبت شده است.
رحمتی گفت: بیشتر شکایات در خصوص کیفیت نامناسب کالا، گرانفروشی، عدم صدور فاکتور، تعطیلی خودسرانه و درج نشدن قیمت بود است.
وی خاطرنشان کرد: مردم علاوه بر تلفن گویای ۱۲۴ می‌توانند از طریق نشانی اینترنتی ۱۲۴ شکایات خورد را بارگذاری کنند.

 

دیگر خبرها

  • دولت ۳ لایحه به مجلس ارسال کرد
  • خبر مهم برای خریداران خودرو | اعلام نتیجه شکایت از ایران خودرو و سایپا
  • رفع بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه‌تجارت
  • نتیجه شکایت از ایران خودرو و سایپا اعلام شد
  • مجلس با رفع بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت موافقت کرد
  • ثبت ۶ هزار شکایت از طریق سامانه ۱۲۴ در چهارمحال و بختیاری
  • رسیدگی به ۸۵ درصد شکایات مردمی سامانه ۱۲۴
  • رسیدگی به ۸۵ درصد شکایات مردمی سامانه ۱۲۴ در چهارمحال و بختیاری
  • مهلت ۲ روزه به استقلال برای ارسال دفاعیه به کمیته انضباطی
  • صدور سند برای ۲۲۶ هکتار زمین کشاورزی تنکابن