Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس ستاد انتخابات استان تهران درباره زمان اعلام میزان مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری، مجلس خبرگان، مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر و روستا توضیحاتی داد.

شکراله حسن بیگی، رییس ستاد انتخابات استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر ۲ شعبه از ۶ هزار و ۸۴۶ شعبه ما در استان فعال نخواهند شد و مشکل از مکان است و اصلا این شعبه‌ها تشکیل نشده‌اند و دستگاه‌ های احراز هویت مشکلی از این بابت ندارند و از ساعت ۱۴ هم که بنده از چند شعبه بازدید کردم همه کار‌ها در حال انجام است و دستورالعمل‌ های بهداشتی رعایت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:از مردم خواهش می‌کنم که رأی دادن را به ساعات پایانی روز موکول نکنند و آرای خود را هر چه سریعتر به صندوق‌ها بیاندازند.

حسن بیگی با بیان اینکه تا این لحظه در سطح استان مشکل امنیتی نداشتیم، گفت: میزان مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری، مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی تا فردا ظهر اعلام خواهد شد، اما در مورد انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا به دلیل تعداد نامزد‌ها تا یکشنبه اعلام خواهد شد. در دوم اسفند سال ۹۸ در ابتدای صبح چهار شعبه داشتیم که در آغاز فعال نشد، اما بعد از ساعاتی دو شعبه فعال شدند.

 

باشگاه خبرنگاران

برچسب ها: انتخابات ، انتخابات 1400 ، انتخابات ریاست جمهوری ، نتایج انتخابات ، شکراله حسن بیگی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000ORy

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: انتخابات انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری نتایج انتخابات شکراله حسن بیگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۸۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، یک هفته قبل از انتخابات یعنی از بامداد روز ۱۳ اردیبهشت تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان گفت: چهارنفر از نامزد‌های مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آبادان به دور دوم انتخابات راه پیدا کردند که از این تعداد دو نفر در روز ۲۱ اردیبهشت توسط مردم آبادان انتخاب می‌شوند و جمع نمایندگان آبادان به سه نفر خواهد رسید.
حجت بختیاری با بیان اینکه تبلیغات نامزد‌ها تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه، بیستم اردیبهشت ماه خواهد بود افزود: انتخابات در دور اول در آبادان بطور تمام الکترونیک برگزار شد و در دور دوم هم در هشت حوزه همزمان به همین طریق برگزار می‌شود.
وی تعداد شعب اخذ رای را ۱۴۸ شعبه ثابت و سیار اعلام و خاطر نشان کرد: ۱۷ شعبه در بخش مستقل اروند کنار و ۱۳۱ شعبه هم در بخش مرکزی و شهر آبادان کار اخذ رای از مردم شریف آبادان را بر عهده دارند. 

دیگر خبرها

  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری