Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@22:19:46 GMT

رأی گیری تا ساعت ۲ بامداد ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۸۷۰۳

رأی گیری تا ساعت ۲ بامداد ادامه دارد

ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: اخذ رای در شعبه‌هایی که مراجعه کننده در آنها حضور دارد تا ساعت ۲ بامداد ادامه خواهد یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۳۰،اعلام کرد: بر اساس توافق ستاد انتخابات کشور و هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری و هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و همه عوامل اجرایی و نظارتی شعب اخذ رای می رساند:

  با توجه به اینکه ساعت ۲۴ جمعه مورخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ مهلت اخذ رای به پایان رسیده است، بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا کلیه شعب اخذ رای شهر هایی که دارای مراجعه کننده هستند می ‌توانند حداکثر تا ساعت ۲ بامداد به فعالیت خود ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
سایر شعب در صورت اتمام رای گیری نسبت به شمارش آرا اقدام کنند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۸۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه با عملیات غرور آفرین

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو سلامت، همزمان با عملیات پهبادی و موشكی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برنامه پشت پلك صبح بامداد یكشنبه شبكه رادیویی سلامت (ویژه برنامه وعده صادق)، به طور ویژه به اخبار لحظه به لحظه این عملیات غرور افرین پرداخت.

در این برنامه كلام مقام معظم رهبری، ترانه و تصنیف های حماسی و ایرانی اسلامی، اخبار لحظه به لحظه عملیات پهپادی و موشكی، قرائت بیانیه های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گزارش از تجمعات مردمی در سراسر كشور پخش شده است.مخاطبان رادیو سلامت نیز با موضوع یك جمله برای اقتدار و افتخار ایران با ارسال پیامك و تماس تلفنی در این برنامه مشاركت كردند.

برنامه پشت پلك صبح بامداد یكشنبه به تهیه كنندگی مرتضی میلانی، گویندگی امین ضیایی و نویسندگی فاطمه بی تقصیر از ساعت ۳۰ دقیقه بامداد الی ۲ به روی آنتن رادیو سلامت رفت.

 

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • ادامه رایزنی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با نیرو‌های مسلح برای ساخت واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته است
  • رژه یگان‌هایِ مستقر در استان کرمان، فردا همزمان باروز ارتش
  • لحظه با عملیات غرور آفرین
  • تعداد شعب انتخابات دور دوم در حوزه‌های خوزستان کاهش نمی‌یابد
  • زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی
  • ۷ استان درگیر سیل و آبگرفتگی شدند | هشدار قرمز بارش شدید برای ۵ استان
  • کاهش نیافتن تعداد شعب انتخابات دور دوم در حوزه‌های خوزستان
  • ادامه شادی مردم ایران از اقدام سپاه علیه رژیم صهیونیستی