Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی مصطفوی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تداوم حضور مردم استان در پای صندوق‌های رأی اظهار کرد: تا آخرین نفری که در شعبات اخذ رأی حضور دارند روند رأی گیری ادامه دارد.

وی با ۲ میلیون و ۴۲۷ هزار و ۲۷۷ نفر واجد شرایط رأی دادن در آذربایجان غربی هستند عنوان کرد: تا ساعت ۲۳ روز جمعه یک میلیون و ۳۹ هزار و ۶۳۸ برگ تعرفه مصرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفوی با قدردانی از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی این حضور را قابل قبول دانست و گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از هر حربه‌ای برای جلوگیری از حضور پرشور ملت استفاده می‌کنند ولی هوشیاری مردم ایران اسلامی، مهمترین سد در مقابل این تلاش آنان است.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی نیز برگزار می‌شود.

در این استان ۲ هزار و ۷۹۵ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده که هزار و ۸۹۷ شعبه ثابت و ۸۹۸ شعبه سیار است.

بیش از ۶۰ هزار نفر که از این تعداد نزدیک به ۱۱ هزار نفر را عوامل نظارتی تشکیل می‌دهند، کار برگزاری انتخابات در ۱۷ شهرستان آذربایجان غربی را برعهده دارند.

۲ میلیون و ۴۲۷ هزار و ۲۷۷ نفر واجد شرایط رأی دادن در آذربایجان غربی هستند که ۷۱ درصد جمعیت استان را شامل می‌شوند.

فرایند انتخابات بین ساعات هفت صبح تا ۱۲ نیمه شب امروز، جمعه در کشور برگزار می‌شود و در صورت لزوم تا ۲ بامداد روز شنبه نیز قابل تمدید است.

کد خبر 5238674

منبع: مهر

کلیدواژه: علی مصطفوی انتخابات 1400 استانداری آذربایجان غربی انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات کرمانشاه عکس استانها ویروس کرونا رای گیری گرگان انتخابات سیدابراهیم رئیسی بوشهر ایلام انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورای شهر و روستا آمار کرونا آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۸۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف

به گزارش پارس نیوز، مصطفی رجبی مشهدی در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه در سال جاری تعرفه برق افزایش نخواهد یافت، اظهار داشت: تعرفه ها امسال تغیبر نمی کند و کسانی که زیر الگومصرف دارند برق را با نرخ یارانه ای دریافت می کنند اما کسانی که بیش از میزان الگوی تعیین شده برای هر اقلیم مصرف داشته باشند تعرفه را با افزایش پلکانی دریافت خواهند کرد.

 

وی افزود: تعرفه کسانی که بیش از الگو مصرف کنند با قیمت برق تجدیدپذیر دریافت خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توانیر گفت: ۱.۵ میلیون مشترک باید نسبت به کاهش مصرف اقدام کنند و در صورت عدم رعایت اخطار گرفته و یا با محدودیت مواجه خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: مشترکانی که در تابستان امسال مصارف برق خود را نسبت به سال قبل کاهش دهند، علاوه بر برخورداری از پاداش روی قبوض و رایگان شدن قبض برق، از جوایز متنوعی چون خودرو و لوازم خانگی برخوردار خواهند شد.

منبع : ایلنا

 

دیگر خبرها

  • شنبه؛ حضور استاندار آذربایجان‌غربی در سامانه سامد
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • امسال قیمت برق افزایش نمی یابد
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • مبارزه با مواد مخدر یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است