Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان فرماندار رامشیر با اشاره به استقبال پرشور مردم از انتخابات، گفت: با روندی که در حال پیش رفتن است، پیش‌بینی می‌کنیم که مشارکت مردم بین ۷۰ تا ۸۰ درصد خواهد بود.

سالم عبادی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تشریح آخرین روند اخذ رای در رامشیر، اظهار کرد: خوشبختانه تا الان مشارکت مردم بسیار خوب و اکنون همه شعب در شهرستان با استقبال پرشوری مواجه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه تاکنون نیز هیچ تخلف انتخاباتی گزارش نشده است.

وی افزود: در رامشیر ۷۳ شعبه اخذ رای وجود دارد که هم اکنون فعال هستند. تاکنون با کمبود تعرفه نیز روبرو نبودیم.

فرماندار رامشیر ادامه داد: با روندی که در حال پیش رفتن است، پیش‌بینی می‌کنیم که مشارکت مردم بین ۷۰ تا ۸۰ درصد خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۸۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود

فرماندار شهرستان پردیس از برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با ۹۰ شعبه اخذ رای در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جلسه ستاد انتخابات شهرستان به ریاست محسن قضاتلو فرماندار و رئیس هیئت اجرایی برگزاری انتخابات پردیس و با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار، بخشداران و مدیران واحدهای فرمانداری در سالن جلسات این فرمانداری برگزار و پیرامون نحوه برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در پردیس مباحث مختلفی مطرح شد.

فرماندار شهرستان پردیس در این نشست با اشاره به اینکه انتخابات دور دوم در شهرستان به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در جلسه هیأت اجرایی که هفته گذشته برگزار شد، جانمایی و تعیین شعب اخذ رأی در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد، شهرستان پردیس با ۹۰ شعبه اخذ رأی انتخابات را برگزار کرده و برنامه‌ریزی‌ها باید بر این اساس صورت بگیرد.

در ادامه دبیر ستاد انتخابات به بیان اولویت‌ها و موارد مهم پرداخته و رؤسای کمیته‌ها نیز موارد خود از جمله آسیب شناسی و نقاط ضعف و قوت دوره گذشته را مطرح کردند.

منبع: فارس

کد خبر 745660

دیگر خبرها

  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • عکس/ حضور رئیسی در اجتماع پرشور مردم شهرستان شاهرود
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • استقبال پرشور سمنانی‌ها از رئیس جمهور
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • مدیریت شهری اصفهان از مشارکت شهروندان در پروژه‌ها استقبال می‌کند
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود