Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول مقابلی بامداد شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به تجربه برگزاری انتخابات الکترونیک در شهر ارومیه، افزود: خوشبختانه انتخابات الکترونیکی با وجود تجربه نخست شهر ارومیه، به بهترین شکل ممکن برگزار شد.

وی با اشاره به بروز برخی مشکلات احتمالی در حوزه های رای گیری اضافه کرد: تاکنون مشکل خاصی که در روند برگزاری انتخابات در سطح شهرستان خللی ایجاد کند، وجود نداشته و مشکلات جزئی و گزارش شده نیز سریعاً بررسی و برطرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ارومیه به اقدامات انجام شده برای حضور خبرنگاران در شعبات اخذ رای اشاره کرد و ادامه داد: حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران در حوزه های رای گیری، تاکیدی بر شفافیت در برگزاری انتخابات است.

به گزارش ایرنا، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی نیز برگزار شد.

در این استان ۲ هزار و ۷۹۵ شعبه اخذ رای پیش بینی شده که هزار و ۸۹۷ شعبه ثابت و ۸۹۸ شعبه سیار است.

بیش از ۶۰ هزار نفر که از این تعداد نزدیک به ۱۱ هزار نفر را عوامل نظارتی تشکیل می دهند، کار برگزاری انتخابات در ۱۷ شهرستان آذربایجان غربی را برعهده دارند.

۲ میلیون و ۴۲۷ هزار و ۲۷۷ نفر واجد شرایط رای دادن در آذربایجان غربی هستند که ۷۱ درصد جمعیت استان را شامل می شوند.

تا ساعت ۲۳ جمعه شب، بیش از ۴۳ درصد مردم آذربایجان غربی در انتخابات شرکت کرده اند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آذربایجان غربی مشارکت انتخاباتی ارومیه ستاد انتخابات کشور انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰؛ حضور مردم در روز تعیین سرنوشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آذربایجان غربی انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آذربایجان غربی مشارکت انتخاباتی ارومیه ستاد انتخابات کشور انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزاری انتخابات آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۸۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت روز چهارشنبه در جلسه هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخابات با تأکید بر اجرای صحیح، سالم و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات استان برای برگزاری دور دوم انتخابات، افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرایند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صداوسیمای مرکز استان انجام خواهد شد.

استاندار لرستان ضمن تقدیر از رئیس رسانه ملی برای عملکرد مطلوب در دور اول انتخابات برای کاهش هزینه‌های کاذب انتخاباتی در کشور و تأثیر مثبت در افزایش مشارکت مردم، گفت: در صداوسیمای مرکز لرستان نیز همانند دور نخست انتخابات به‌منظور انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات به‌منظور رعایت عدالت و سلامت مناظرات، برنامه‌های لازم تدارک‌دیده‌شده است.

شفقت با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پُر شور مردم بودیم و ان‌شاءالله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

کد خبر 6088234

دیگر خبرها

  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه
  • قطعی گاز در ارومیه
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون متر مکعب آب به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه