Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@10:22:09 GMT

اهدای 101 فقره جهیزیه به نوعروسان زنجانی

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۸۷۸۶

اهدای 101 فقره جهیزیه به نوعروسان زنجانی

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت، کمک هدیه ازدواج به فرزندان مددجو، ارائه خدمات مشاوره و دوره‌های آموزشی از اقدامات انجام شده توسط این نهاد در کمک به جوانان تحت حمایت بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه کمک به ازدواج جوانان و همچنین ترویج فرهنگ ازدواج آسان می‌تواند در پایداری زندگی زوج‌های جوان و کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر باشد، افزود: پرداخت کمک هدیه ازدواج از اقدامات حمایتی کمیته امداد به منظور کمک به زوج‌های تحت حمایت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اهدای ۱۰۱ فقره جهیزیه به نوعروسان زنجانی خبر داد و گفت: این جهیزیه‌ها شامل پنج سری اقلام اساسی خانوارها شامل یخچال، لباسشویی، اجاق گاز، جارو برقی و تلویزیون است.

صفری گفت: ارزش هر سری  از این جهیزیه‌ها ۱۵۰ میلیون ریال است و در مجموع برای تامین این سری جهیزیه بیش از ۱۰ میلیارد و۸۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی امداد هزینه شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰۱ فقره جهیزیه با اعتباری بیش از ۱۴ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان اهدا شده است، گفت: در سال گذشته نیز ۶۹۷ فقره جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به زوج‌های جوان تحت حمایت این نهاد با مشارکت، مراکز نیکوکاری و سپاه انصارالمهدی(عج) و هم افزایی کمیته امداد استان زنجان با اعتباری  بیش از ۱۲۰ میلیارد و ۴۶۷ میلیون ریال پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: با هدف افزایش ازدواج‌های پایدار و ترویج سبک زندگی اسلامی و کاهش آمار طلاق، کارگاه‌های مختلف آموزشی با موضوعاتی چون آیین همسرداری، جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی اسلامی، ازدواج سالم، فرزند پروری و اخلاق در خانواده برای زوج‌های جوان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی و ارائه خدمات مشاوره قبل و بعد از ازدواج باهدف ازدواج آگاهانه و تشکیل زندگی پایدار از دیگر خدمات کمیته امداد برای ترغیب جوانان به ازدواج است.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: استان زنجان کمیته امداد جهیزیه مدیرکل کمیته امداد استان زنجان کمیته امداد استان زنجان میلیون ریال فقره جهیزیه تحت حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۸۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ازدواج و تحصیل اولویت امسال کمیته امداد کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️حجت‌الاسلام والمسلمین علی جعفری در سمنان گفت : استفاده از خدمات مشاوره ازدواج از اولویت‌های برنامه فرهنگی کمیته امداد کشور برای دختران ۱۹ تا ۳۰ سال تحت پوشش است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی افزود : امسال  برای مشاوره تحصیلی ۸۰۰ هزار دانش آموز کمیته امداد امام خمینی   ۲ هزار مربی و مشاور تحصیلی در نظر گرفته شده  که ۰ درصد این مربیان پشتیبان از جوانان توانمند و مددجوی کمیته امداد هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اهدای ۳۵ سری جهاز به نو عروسان کمیته امداد امام اشنویه
  • اهدای ۳۵ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداددر اشنویه
  • ۶۱۲ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند خراسان جنوبی اهدا شد
  • اهداء جهیزیه به نوعروسان مددجو آبدانانی
  • اهدای ۱۷۹۶ سری جهیزیه و لوازم ضروری به نوعروسان نیازمند
  • اهدای ۱۷۹۴ سری جهیزیه و لوازم ضروری به نوعروسان نیازمند
  • اهدای 1794 سری جهیزیه و لوازم ضروری به نیازمندان خراسان جنوبی
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان آبدانانی
  • ازدواج و تحصیل اولویت امسال کمیته امداد کشور
  • کتابچه آموزشی بین مسافران زنجانی توزیع شد