Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری قم گفت: نتایج اولیه انتخابات در قم تا ظهر شنبه بیست و نهم خرداد اعلام می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، بیژن سلیمان پور در جلسه ستاد انتخابات استان که در سالن امام جواد (ع) استانداری قم و با حضور روسا و اعضای کمیته های ذیل این ستاد برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش های چند ماهه اعضای ستاد انتخابات استان، اظهار کرد: حضور مردم رد پای صندوق های رای شکست افکار پلید دشمنان جمهوری اسلامی ایران را در پی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سلیمان پور به برخی مشکلات پیش آمده در ساعات آغازین انتخابات اشاره و تصریح کرد: این مسائل که در برخی نقاط استان و سایر حوزه های انتخابیه در سطح کشور رخ داد، امری محتمل در تمام انتخابات است که در گذشته نیز سابقه داشته است و علی رغم هماهنگی چند باره متصدیان برگزاری انتخابات در زمان پیش از شروع انتخابات طی روزهای گذشته، پیش آمد و در اسرع وقت نیز برطرف شد تا مردم بتوانند آراء خود را در صندوق های رای بیاندازند.

 

معاون استاندار قم همچنین به بازدید های صورت گرفته از محل برگزاری انتخابات در استان از سوی مسئولان کمیته های مختلف اشاره کرد و گفت: خوشبختانه هیچ گونه مشکلی در فرآیند اخذ رأی مردم وجود ندارد و در کنار شور انتخابات کلیه شیوه نامه های بهداشتی مقابله با کرونا رعایت شد.

 

رئیس ستاد انتخابات استان در خاتمه آخرین اطلاعیه ستاد انتخابات کشور را مورد توجه قرار داد و خاطر نشان کرد: ساعت پایان انتخابات تا این لحظه 22:00 می باشد و در صورت تمدید این زمان از طریق رسانه های ملی و استانی اطلاع رسانی خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه کار شمارش آرا بلافاصله پس از پایان مهلت انتخابات آغاز خواهد شد گفت: موضوع زمان انتخابات در شعبه‌های اخذ رای روستایی از طرف وزیر کشور به‌استانداران تفویض شده است.

 

 

سلیمان پور بیان کرد: پس از آغاز شمارش آرا و تجمیع آرا و نهایی شدن موضوع به‌نظر می رسد تا ظهر شنبه نتیجه انتخابات در قم به‌اطلاع عموم برسد.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد انتخابات انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ستاد انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۸۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرفته شدگان استخدامی آموزگاری فردا مشخص می شوند

علی فرهادی درباره اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش گفت: سازمان سنجش پیش از این اعلام کرده بود که نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار را تا پایان فروردین اعلام خواهد کرد و هم‌اکنون منتظر اعلام از سوی آنها هستیم.

وی اظهار داشت: پس از اعلام نتایج اولیه از سوی سازمان سنجش، مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش داوطلبان آغاز خواهد شد و هم‌اکنون کانون‌های ارزیابی در تمام کشور فعال شده‌اند.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره زمان اعلام نتایج نهایی گفت: تلاش می‌کنیم مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش تا پایان تیر ماه به اتمام برسد تا در تابستان دوره‌های آموزشی پذیرفته شدگان نهایی برگزار شود و تا اول مهر با آمادگی به کلاس‌های درس بروند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل: آماده برگزاری دور دوم انتخابات هستیم
  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • نتایج آزمون استخدامی آموزگاری امروز اعلام می‌شود
  • نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا فردا اعلام می‌شود
  • پذیرفته شدگان استخدامی آموزگاری فردا مشخص می شوند
  • محافظه کاران در انتخابات کرواسی اکثریت مطلق را از دست دادند
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است