Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال خواهان بازی کردن نمایندگان عربستان در ایران است.

حالا چند سالی می شود که برگزاری دیدار باشگاه‌های عربستانی و ایرانی به دلایل سیاسی متوقف شده و در کشور ثالث برگزار می‌شود، اما همین چند هفته پیش بود که شیوع ویروس کرونا سبب شد تا بار دیگر تیم های فوتبال ایرانی پا به این کشور بگذارند و مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در گروهی که فولادخوزستان و استقلال در آن حضور داشتند، در خاک این کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از ورزش سه، همین موضوع دلیل اصلی نامه ای است که از سوی فدراسیون فوتبال ایران به فدراسیون فوتبال عربستان ارسال شده و از آنها خواسته تا زمینه برگزاری بازی تیم های عربستانی در خاک ایران دوباره فراهم شود.

تیم های استقلال و فولادخوزستان در شرایطی مقابل تیم های عربستانی و همینطور سایر تیم های دیگر گروه سوم و چهارم به میدان رفتند که این کشور میزبانی خوبی از آنها داشت و در جریان برگزاری بازی ها نیز شاهد حاشیه خاصی نبودیم.

همچنین باید به این نکته نیز اشاره کرد که عربستان در سید دوم رقابت های مرحله نهایی جام جهانی قرار گرفته و با توجه به قرار گرفتن ایران در سید اول، این احتمال وجود دارد که یکی از 5 کشوری باشد که در مرحله نهایی باید دو بازی بسیار تعیین کننده و سرنوشت ساز را مقابل آنها برگزار کنیم.

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس دردسر 9 میلیارد تومانی استقلال در شرایط بحرانی باشگاه / اختصاصی طرفداری مرگ دلخراش مهاجم سابق پرسپولیس عراقی ها مقابل ایران تبانی کردند | گزارش سایت عراقی ضرر 4 میلیارد دلاری کریستیانو رونالدو به شرکت کوکاکولا جانی ریورا، اسطوره میلان: نمی خواهم با واکسن زدن بمیرم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۸۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور اولین داور بانوی تکواندوی ایران در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس

داور بین المللی تکواندو ایران برای قضاوت در بازی‌های پارالمپیک به پاریس دعوت شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فدراسیون جهانی تکواندو 30 داور را برای قضاوت در بازی‌های پارالمپیک 2024 پاریس انتخاب کرد که در میان داوران دعوت شده به این رویداد مهم نام مرجان تیموری داور بین‌المللی تکواندوی کشورمان دیده می‌شود.

این در شرایطی است که برای نخستین بار یک داور بانوی ایران برای قضاوت در بازی‌های پارالمپیک حضور دارد.

تیموری پیش از این سابقه قضاوت در مسابقات قهرمانی جهان، آسیا و گرندپری‌ها را داشته است و بهمن ماه سال گذشته نیز از سوی فدراسیون جهانی به کمپ تمرینی، انتخابی پارالمپیک دعوت شد و در نهایت در لیست نهایی داوران بازی‌های پارالمپیک قرار گرفت.

رقابت‌های تکواندو در بازی‌های پارالمپیک 2024 طی روزهای 8  لغایت 10 شهریورماه  برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارِ سخت جواد؛ ترکیب تیم استقلال مقابل شمس‌ آذر قزوین برای بازی امروز 31 فروردین
  • ترکیب استقلال مقابل شمس‌آذر (احتمالی)
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • حضور اولین داور زن تکواندوی ایران در المپیک
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته های اخلاق و انضباطی
  • احضار هافبک استقلال به کمیته انضباطی و اخلاق
  • حضور اولین داور بانوی تکواندوی ایران در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • حکم انضباطی هاشمی نسب صادر شد/ مصاحبه مربی استقلال دردسر ساز شد!
  • دقیقی: مقابل استقلال دنبال دفاع اتوبوسی نیستیم