Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ابراهیم عزیزی امداد شنبه در ستاد انتخابات کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی از ویژگی های بارز نظام محسوب می شود و سرنوشت کشور به آرای عمومی تکیه دارد. 

وی با بیان اینکه در اسلام و حاکمیت اسلامی مردم نقش دارند، گفت: تجلی نقش مردم در سرنوشت کشور در انتخابات به وضوح قابل مشاهده است؛ انتخابات و تعیین سرنوشت برای مردم یک حق و وظیفه محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور در انتخابات یک واجب عینی محسوب می شود، گفت: این واجب یه واجب فوری است و اگر در آن حاضر نشویم فرصت را از دست می دهیم و قافله عقب خواهیم ماند. 

عزیزی تصریح‌ کرد: دیدیم که دشمنان در این دوره از انتخابات چقدر علیه انتخابات تبلیغات کردند اما مردم با حضور خود پای صندوق های رای انان را مایوس کردند. 

وی افزود: این حضور پرشور پای صندوق های رای نه تنها دشمنان را نا امید بلکه بذرامید را در دل دوستاداران نظام زنده کرد،

نماینده مردم کرمانشاه در در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این حضور پررنگ مردم پای صندوق‌های رای پشتوانه خوبی برای رئیس جمهوری و دولت آینده خواهد بود تا بتواند کشور را به سمت پیشرفت هدایت کند.
عزیزی با بیان اینکه اگر تمام قوا و ارکان نظام دست به دست هم‌دهند می توانیم موفق باشیم، گفت: کشور ما برای رسیدن به پیشرفت نیازمند عبور از مرزهای دانش و پرداخت به تولید است.

رئیس هیات عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای استان کرمانشاه تاکید کرد در این دوره از انتخابات شاهد دقت سلامت عوامل اجرایی انتخابات بودیم و مردم حضوری پرشور داشتند.

عزیزی افزود: هیچ تخلفی در روند برگزاری انتخابات مشاهده نشده است و انتخابات به بهترین شکل برگزار شد.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور امروز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه نیز در حال برگزاری است.

در این انتخابات یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۹ کرمانشاهی حق رای دارند که از این تعداد ۷۸۰ هزار و ۳۲۲ نفر زن و ۷۹۷ هزار و ۳۱۷ نفر مرد هستند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۵ شهر، ۳۲ بخش، ۸۸ دهستان و هزار و ۷۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ابراهیم عزیزی شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ابراهیم عزیزی شورای شهر انتخابات ۱۴۰۰ ابراهیم عزیزی شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دوره انتخابات شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۹۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور

   

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور عصر دیروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تسلیت سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و شهادت حضرت حمزه سیدالشهداء (ع)، گفت: وظیفه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیاست گذاری، ساماندهی، نظارت و راهبری برنامه ملی و مذهبی در کشور است.

وی با بیان اینکه پاسداشت و گرامیداشت ایام الله ماموریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از قبل از انقلاب اسلامی و بعد از انقلاب تاکنون است، گفت: هویت انقلاب اسلامی را همین ایام‌الله شکل می‌دهد و گرامیداشت این ایام یعنی بزرگداشت انقلاب.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه گرامیداشت ایام‌الله از انحراف انقلاب جلوگیری می‌کند، ادامه داد: در طول سال  افز.ن بر 15 مراسم ملی سراسری در کشور برگزار می‌شود که  آخرین آن مراسم روز قدس بود که در 2776 نقطه از کشور مراسم راهپیمایی این روز برگزار شد.

وی با بیان اینکه در کنار برگزاری یک مراسم در کشور هزاران برنامه فرهنگی، تبلیغی و تبیینی برگزار می‌شود و مردم در اجرای آن مشارکت دارند، افزود: سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد را در پیش داریم که برنامه‌های آن در حال برنامه‌ریزی است.

موسی‌پور با اشاره به اینکه دهه کرامت نیز یکی دیگر از برنامه‌های مذهبی است که در آستانه ورود به آن هستیم و این دهه را شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دهه کرامت نامگذاری کرده است، گفت: برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی در این ایام حتی در خارج از کشور هم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دهه ولایت از عید قربان تا عید غدیر نامگذاری شده است که هزاران برنامه جشن و سرور و تبلیغی و تبیینی درباره زندگی اهل‌بیت(ع) برگزار می‌شود، ادامه داد: اعیاد شعبانیه نیز از دیگر برنامه‌ها و از حرکت‌های جدیدی است که با کمک مردم شکل گرفته است و هر سال توسعه پیدا می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه به صحنه آوردن مردم در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی ماموریت دیگر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، افزود: امروز می‌بینیم که مردم چگونه در اجتماعات حمایت از مردم مظلوم غزه و جبهه مقاومت شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه بعد از انجام عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی نخستین کشوری که اعلام حمایت کرد، ایران اسلامی بود، ادامه داد: چندین اجتماع و راهپیمایی بزرگ نیز در سطح کشور برگزار شد؛ همین اقدام در سایر کشورها نیز الگو شد و جمعه‌های خشم علیه رژیم غاصب صهیونیستی در سطح کشور به راه افتاد.

موسی‌پور با اشاره به اینکه بعضی مناسبت‌های استانی نیز مورد توجه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور است که از جمله آن بزرگداشت 24 مهر در کرمان است، گفت: در این روز در زمان رژیم منحوس پهلوی مسجد جامع کرمان به آتش کشیده شد و تعدادی از مردم بی‌گناه به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی نیز از ماموریت‌های مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور است، افزود: در این راستا برنامه‌های تبیینی زیادی در کنار برنامه‌های مختلف ملی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور عنوان کرد: سال گذشته بودجه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور 120 میلیارد تومان بوده است که شامل حقوق کارکنان و تهیه اقلام فرهنگی و برای برگزاری مراسم در کل کشور می‌شود.قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم

او در ادامه در پاسخ به سوالی درباره تاخیر و تعلل چند ساله مسئولان استان کرمان و شهرداری در مورد ساخت سردیس امام خمینی (ره) جهت نصب در محل مسجد امام شهر کرمان و نیز ساخت و نصب المان قدس در شهر کرمان با توجه به کرمانی بودن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در راه آرمان قدس تلاش‌های زیادی کرد و به شهیدالقدس نیز معروف است، گفت: باید همکاری و پیگیری‌های لازم در این موارد صورت گیرد.

 

دیگر خبرها

  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای