Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@14:14:10 GMT

واکنش نماینده مردم کرج به خرید و فروش رأی در البرز

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۹۱۹۰

واکنش نماینده مردم کرج به خرید و فروش رأی در البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، صبح امروز گزارشات مردمی حاکی از خرید و فروش رأی و تخلفات تبلیغاتی وجود داشت که رسیدگی به آن در دستورکار قرار گرفت.

در پی بازرسی ها انجام شده دادگستری البرز خبر داد برای چند نفر پرونده تخلف تبلیغاتی در قالب خرید و فروش رأی در برهی نقاط استان تشکیل شده است که رسیدگی به آن به صورت جدی در دستورکار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نورمحمد فردی،‌ معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استاندار البرز،‌ در این رابطه به خبرنگاران گفت: تخلف قطعی انتخاباتی مبنی بر خرید و فروش وجود نداشته است و موارد در دست بررسی است در صورت تایید نهایی تخلف محرز و اعلام قطعی خواهد شد.

در این میان علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد، در این خصوص واکنش نشان داد و در صفحه مجازی مطلبی منتشر کرد که به شرح ذیل است؛

«کاندیداها شورا یا طرفداران آن ها که اقدام به خرید و فروش رأی می کنند، آگاه باشند که اگر برای هیأت نظارت بر انتخابات شوراها روشن و ثابت شود که خرید و فروش رأی انجام داده اند، آرای آن نامزدها در همان صندوق هایی که خرید و فروش رأی صورت گرفته است توسط هیأت نظارت باطل خواهد شد.»

 

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: علیرضا عباسی نماینده مردم کرج فردیس و اشتهارد تخلف انتخاباتی خرید و فروش رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۹۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند

معاون بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از تخلف عرضه خارج ازشبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در شهرستان بیرجند خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علی سرگلزایی، اظهار داشت: برابر گزارشات واصله مبنی بر تعطیلی بودن واحد صنفی نانوایی یارانه‌ای، موضوع طی گشت مشترک بازرسین اداره کل صمت و جهاد کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به تراکنش کارتخوان نانینو  این واحد صنفی به صورت غیرمجاز، تخلف عرضه خارج از شبکه به تعداد 66 کیسه آرد و ارزش بیش از  400 میلیون ریال برای نامبرده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: هم استانی‌ها در صورت داشتن هر گونه شکایت یا گزارش مراتب را به سامانه 124 اعلام کنند.

وی خاطرنشان کرد: در صورت گزارش مردمی، بازرسان پس از بررسی موضوع گزارش، نتیجه را به فرد گزارش دهنده منعکس خواهد کرد.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند
  • به صورت گسترده در جهان پذیرفته شده ایم
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • حضور هیأت بلندپایه کوالالامپور در کابل
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه
  • مجبور کردن افراد به خرید عینک در مرکز بینایی‌سنجی خاصی خلاف قانون است
  • عکس| واکنش مالک جدید پرسپولیس به خرید سرخ‌ها
  • کاهش حقوق کارگران با تعطیلی پنجشنبه تخلف است
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • کاهش حقوق کارگران در صورت تعطیلی ۵ شنبه تخلف است