Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@21:07:19 GMT

تاکید مهاجرانی به شکست تحریم انتخابات

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۹۲۷۱

تاکید مهاجرانی به شکست تحریم انتخابات

به گزارش اقتصادآنلاین، در توییت عطاالله مهاجرانی آمده است: تحریم انتخابات شکست خورد!  

اخذ رای مردم پای صندوق های رای از سوی وزارت کشور تا ساعت ۲ بامداد تمدید شد. 

پربیننده ترین آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۳/۲۸) خطیب زاده در ۳ کشور صندوق رای گیری نخواهیم داشت آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۳/۲۷) بزرگ‌ ترین محموله واکسن کرونا به کشور رسید رای دادن در وسط اقیانوس + عکس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۹۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحلیل مهاجرانی از عملیات وعده صادق

در واقع عملیات «وعد صادق » علیه اسراییل به تنهایی نبوده است، در واقع تمام توانایی دفاع امریکا و فرانسه و اسراییل باعث شده بود تا عملیات ایران ناموفق باشد. اما آیا ناموفق بود؟

سرویس سیاست مشرق- عطاء الله مهاجرانی معتقد است عملیات وعده صادق نه تنها رویای خاورمیانه جدید به مرکزیت رژیم صهیونیستی را در افق محال قرار داده بلکه سرفصل جدیدی است که می‌تواند آغاز شکل‌گیری خاورمیانه یا منظومه کشورهای غرب آسیا به روایتی جدید باشد.

وی طی یادداشتی در روزنامه اعتماد نوشت: عملیات وعده صادق، رویای خاورمیانه جدید به مرکزیت اسراییل و نیز پیمان صلح قرن را اگر نگوییم بر باد داد و به روایت نماینده کویت: «در زباله‌دان تاریخ انداخت!» می‌توان گفت که آن را در افق محال قرار داده است. اسراییل که بیش از شش ماه است در برابر توفان الاقصی از پای در آمده و با جنایت نسل‌کشی می‌خواهد صورتش را سرخ نگه دارد، ناگهان با شوک بزرگ و شگفت‌انگیز یورش پهپادها و موشک‌های کروز و بالستیک ایران روبه‌رو شد. همه تحلیلگران غربی در این نکته اتفاق نظر داشتند که عملیات ایران خارج از تصور و حد پیش‌بینی بوده است.

مهاجرانی همچنین با تاکید بر اینکه اقدام ایران دقیقا وقتی صورت گرفت که تمامی گام‌ها و راه‌های دیپلماسی برداشته شده و به اصطلاح اتمام حجت شده بود، می نویسد:

از هفته پیش امریکا و اروپا دو اقدام متناظر انجام دادند، از سویی به ایران پیغام دادند که درصدد انتقام‌گیری نباشد. وزیران خارجه کشورهای دوست خود را به خط کردند که به ایران پیام تهدید و تحبیب بفرستند، از سوی دیگر از امکانات نظامی خود برای دفاع از اسراییل استفاده کردند.

مهاجرانی در بخش دیگری از این یادداشت نوشته است: آمریکا ناو آیزنهاور را در محدوده نزدیک به اسراییل قرار داد، با همکاری فرانسه مستقیما در ردیابی پهپادها و موشک‌های ایرانی نقش داشتند. دوباره به بایدن اطلاعات غلط دادند!بایدن در بیانیه خود به صراحت به این نکته اشاره کرده و حتی گفته است همه پهپادها و موشک‌های ایران توسط امریکا ردیابی شده و سرنگون شده‌اند!

در واقع عملیات «وعد صادق » علیه اسراییل به تنهایی نبوده است، در واقع تمام توانایی دفاع امریکا و فرانسه و اسراییل باعث شده بود تا عملیات ایران ناموفق باشد. اما آیا ناموفق بود؟

دیگر خبرها

  • فتح قله‌های نفتی/ صادرات نفت ایران رکورد شش سال اخیر را شکست
  • استقرار ۱۴۱۹ دستگاه صندوق الکترونیک برای انتخابات خرم‌آباد و چگنی
  • دور زدن تحریم با زدن رکورد ۶ ساله فروش نفت
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران الکترونیک برگزار می شود
  • عطا الله مهاجرانی: در حمله موشکی ایران هدف اصلی پایگاه «نواتیم» بود
  • تحلیل مهاجرانی از عملیات وعده صادق