Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوی بسیار وحشتناک یکی از مسافران هواپیما بوئینگ باعث فرود اضطراری این هواپیما شد.

به گزارش برنا؛ سفرهای هوایی و اتفاقایی که داخل هواپیما می افتد و خبرساز می شود در نوع خود جالب است و شاید به دلیل وضعیتی که هواپیما قرار می گیرد به سادگی قابل رفع نیستند برای همین می توانند منجربه فرود اضطراری شود ؛اما این بار مسئله چیز دیگری بود که به واسطه ی یکی از مسافران تمام مسافران دیگر را دچار مشکل و وضعیت غیرقابل تحمل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوی مشمئز کننده یکی از مسافران هواپیمای بوئینگ شرکت هواپیمایی ترانساویا هلند مشکلات زیادی برای دیگر سرنشینان این هواپیما به وجود آورد. این بو مسافرانی که در اطراف دیگر نشسته بودند به شدت دچار ناراحتی کرد به طوری که به برخی از آن ها دچار حالت تهوع شدند و حتی برخی از آن ها تا حد بیهوشی رفتند .

این هواپیمای بوئینگ شرکت هواپیمایی «ترانساویا ایرلاینز» هلند به مقصد آمستردام فرودگاه را ترک کرده بود اما بوی نامطبوعی که از این مسافر متصاعد می شد خلبان بوئینگ را مجبور به فرود اضطراری هواپیما در پرتغال کرد.

کارکنان هواپیما ابتدا برای حل مشکل سعی کردند «مسافر بدبو» را تا فرود هواپیما در مقصد داخل دستشویی هواپیما قرنطینه کنند، اما این کار تاثیری در بهبود اوضاع نداشت چرا که شرایط بسیار وخیم تر از حد انتظار بود ؛ بنابراین خلبان هواپیما را به ناچار در پرتغال به طور اضطراری نشاند و مسافر مشکل ساز را از هواپیما بیرون کند ؛ مسافرانی که به علت بوی بد همسفر خود مشکل شده بودند در این فاصله تحت مراقبت قرار گرفتند.

یکی از مسافران هواپیما که شاهد این ماجرا بود، گفت:ظاهرا مسافر بدبو از هفته ها قبل حمام نکرده بود و بدن او به شدت بو می داد به طوریکه بعد از فرد کناری او کم کم تمام مسافران متوجهاین بوی بد شده و برخی دچار حالت تهوع شدند.

این اولین بار نیست که شرکت هواپیمایی ترانساویا ایرلاینز هلند با بوی بد مسافران دچار مشکل می شود. فوریه گذشته نیز یکی از هواپیما های این شرکت به دلیلی مشابه مجبور به فرود اضطراری شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هواپیما مسافران هلند فرودگاه پرتغال مسافران فرود اضطرای بوی وحشتناک یکی از مسافران هواپیما فرود اضطراری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۹۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلکاراس: مجبور شدم از مسترز بارسلونا کناره‌گیری کنم

کارلوس آلکاراس جزئیاتی در مورد مصدومیتی که او را مجبور به کناره‌گیری از تورنمنت بارسلونا کرد، به اشتراک گذاشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلوس آلکاراس، تنیسور اسپانیایی و قهرمان دو دوره گرنداسلم درباره دلیل کناره‌گیری‌اش از تورنمنت بارسلونا گفت: همه چیز از مونت کارلو شروع شد. در طول نخستین تمرین، درد بسیار شدیدی را در ناحیه ساعد احساس کردم. در آن لحظه فکر کردم که این مشکلی ندارد، اما نتوانستم در مسابقات حضور داشته باشم. به خانه رفتم تا ببینم آیا می‌توانم ریکاوری کنم و سپس به بهترین شکل ممکن به بارسلونا بروم.

انصراف آلکاراس از تنیس مسترز بارسلونا

تنیسور شماره 3 جهان افزود: صبح شنبه MRI انجام دادیم و تصاویر، پویایی مثبتی را نشان دادند اما روز یکشنبه در تمرین که شدت روی دست‌هایم را بیشتر کردم، ناراحتی بیشتر شد. گرفتن این تصمیم برای من بسیار سخت بود، زیرا مسابقات بارسلونا برای من مهم است. من می‌خواهم به مسترز مادرید برگردم، اما نمی توانم صد درصد از این موضوع مطمئن باشم. ما سعی خواهیم کرد هر کاری که ممکن است انجام دهیم.

مسابقات مسترز مادرید که آلکاراس در آن از عنوان قهرمانی خود دفاع خواهد کرد، از 24 آوریل تا 5 می برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • معطلی ۲ روزه مسافران در فرودگاه شارجه امارات به روایت شهروند ایرانی + فیلم
  • دهه‌ها فراز و فرود برای عضویت فلسطین در سازمان ملل
  • فروش ۳ میلیارد دلار اوراق خزانه در اسرائیل در پی جنگ غزه
  • نجات یک گربه در سیل وحشتناک دبی! + فیلم
  • فیلم| غرق شدن وحشتناک ۲۰۶ در سیلاب!
  • مشکل آب ۷۶۵ خانوار روستایی در میاندوآب حل شد
  • شیء عجیبی که از فضا بر سقف خانه‌ای فرود آمد/ عکس
  • مبلغ استرداد بلیت هواپیما باید ظرف ۷۲ ساعت بازگردانده شود
  • موشک ۱۳۰ تنی چند بار مصرف چینی رکورد تست را شکست
  • آلکاراس: مجبور شدم از مسترز بارسلونا کناره‌گیری کنم