Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: زمان رسمی رای‌گیری در همه شعب اخذ رای در استان خوزستان به اتمام رسیده است؛ تنها از کسانی که در شعب حضور دارند، رای‌گیری انجام می‌شود.

رضا نجاتی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: زمان رسمی رای‌گیری در همه شعب اخذ رای در استان خوزستان به اتمام رسیده است؛ با این وجود افرادی که در برخی شعب حضور داشتند، به درون شعبه راهنمایی شده و اکنون در حال رای دادن هستند اما درب همه شعب اخذ رای بسته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با پایان زمان رسمی رای‌گیری در ساعت ۲ بامداد، هیچ فرد جدیدی وارد شعب اخذ رای نمی‌شود و تنها از کسانی که در شعب حضور دارند، رای‌گیری انجام می‌شود.

نجاتی در خصوص برآورد میزان مشارکت مردم خوزستان گفت: پس از اتمام کامل رای‌گیری در استان خوزستان، میزان مشارکت مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی تصریح کرد: شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری در شعب اخذ رای که فرآیند رای‌گیری در آن‌ها به اتمام رسیده، آغاز شده است و پس از اتمام شمارش آرای ریاست جمهوری، شمارش آرای انتخابات شوراها آغاز می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان افزود: شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری تا اوایل صبح امروز (۲۹ خردادماه) به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات رياست جمهوري انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات شورای ششم شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری رای گیری شعب اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۹۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با شمارش ۹۵ درصد آراء انتخابات روسیه، پوتین با ۸۷ درصد پیشتاز است

کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه اعلام کرد که با شمارش  ۹۵درصد آراء در انتخابات ریاست جمهوری این کشور ولادیمیر پوتین رئیس جمهور فعلی با ۸۷.۳۲ درصد آراء پیشتاز انتخابات است.

سه نامزد دیگر هر کدام زیر پنج درصد از آراء را کسب کرده اند. نیکولای خاریتونوف از حزب کمونیست ۴.۲۸ درصد آرا، ولادیسلاو داوانکوف از حزب مردم جدید ۳.۸۵ درصد و لئونید سالوتسکی نامزد حزب لیبرال دموکراسی ۳.۱۵ درصد آرا را از آن خود کردند. پوتین گفته که قرار است امروز دوشنبه با رقبای انتخاباتی خود دیدار کند.

ولادیمیر پوتین در سخنرانی خود که به سخنرانی پیروزی شباهت داشت از همه مردم روسیه تشکر و تاکید کرد که همه ما یک تیم  و در حال ساختن یک اراده مشترک از مردم فدراسیون روسیه هستیم.

در انتخابات ریاست جمهوری روسیه ۴ نامزد انتخاباتی رقابت خواهند گرد. ولادی داوانکوف از حزب مردم جدید، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور فعلی، لنوید اسلانسکی و نیکلای خاریتونوف از حزب کمونیست روسیه.

 ولادیمیر پوتین پس از اعلام نتایج اولیه شمارش آرا و پیشتازی قاطع در انتخابات ریاست جمهور این کشور، در جمع خبرنگاران افزود: ما مثل یک خانواده واحد هستیم و این موضوع بسیار مهمی است. نتایج انتخابات بیانگر اعتماد ملت به رهبری خود است و امیدوارم نتایج انتخابات به ساختن کشور قدرتمندتر منجر شود.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • پوتین با قاطعیت در کرملین ماند
  • با شمارش تمامی آرا؛ پوتین با قاطعیت در کرملین ماند
  • با شمارش ۹۵ درصد آراء انتخابات روسیه، پوتین با ۸۷ درصد پیشتاز است
  • واکنش آمریکا به انتخابات ریاست جمهوری روسیه: آزاد و منصفانه نیست
  • روش روس ها برای اطلاع رسانی لحظه به لحظه شمارش آرا به مردم + تصاویر
  • پایان رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری روسیه/ پیشتازی پوتین در شمارش اولیه انتخابات روسیه
  • پایان رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری روسیه | شمارش آرا آغاز شد
  • پایان رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری روسیه/ شمارش آرا آغاز شد
  • آغاز رأی‌گیری انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه در ایران
  • آغاز  رأی‌گیری انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه در ایران