Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@23:41:29 GMT

فک پلمپ نخستین صندوق‌های اخذ رای

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۹۴۰۴

فک پلمپ نخستین صندوق‌های اخذ رای

به گزارش تابناک به نقل از شبکه خبر. پس از ۱۹ ساعت اخذ رای نخستین صندوق‌های اخذ رای در مسجد، اما صادق (ع) در غرب تهران آغاز شد.

در انتخابات ریاست جمهوری بیش از ۶۷ هزار صندوق رأی در کشور توزیع شد و این تعداد در انتخابات شورا‌ها حدود ۷۵ هزار شعبه است. یک و نیم میلیون نفر عوامل اجرایی و انتظامی در امر انتخابات مشارکت داشتند و بیش از ۵۹ میلیون و ۳۱۰ و ۳۰۷ نفر واجد شرایط که رأی اولی‌ها در این دوره ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فک پلمپ صندوق رای انتخابات ریاست جمهوری شمارش آرا انتخابات 1400 محسن رضایی شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۹۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان سرطان رایگان می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت درمان وآموزش پزشکی گفت: به زودی با اجرای پویش ملی غربالگری بیماران سرطانی، افراد مشکوک به این بیماری، رایگان تحت مراقبت‌های درمانی قرار می‌گیرند.

لازم به ذکر است از آبان ماه سال گذشته «صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج» جهت حمایت از این بیماران در سازمان بیمه سلامت فعال شد و از حدود یکسال گذشته تاکنون ۱۰۷ گروه بیماری امکان استفاده از مزایای این صندوق برایشان فراهم شده است؛ و وظیفه این صندوق نیز پرداخت هزینه‌ها علاوه بر تعهدات بیمه‌های پایه و تکمیلی بیمه‌شده‌هاست.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • درمان سرطان رایگان می‌شود
  • استقرار ۱۴۱۹ دستگاه صندوق الکترونیک برای انتخابات خرم‌آباد و چگنی
  • شناسایی و پلمپ یک واحد طب سنتی غیرمجاز در سرایان
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران الکترونیک برگزار می شود
  • پلمپ انبار سموم کشاورزی غیرمجاز در مرند