Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال اسکاتلند ضمن تمجید از نمایش مردانش برابر انگلیس، از آنها به خاطر انتقاداتی که بابت شکست در بازی قبلی‌شان صورت گرفت، دفاع کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اسکاتلند استیو کلارک در آخرین بازی شب هشتم یورو 2020 موفق شد با یک تساوی بدون گل مقابل رقیب دیرینه‌اش انگلیس، اولین امتیاز خود در این رقابت‌ها را کسب کند و به صعود به مرحله بعد امیدوار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکاتلندی‌ها اما در بازی آخرشان باید کرواسی را شکست دهند تا بتوانند به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنند.

کلارک پس از این بازی گفت: من فکر می‌کنم که ما بازی خوبی ارائه کردیم. این بازی نشان داد انتقاداتی که از ما به خاطر بازی قبلی‌مان (مقابل جمهوری چک) صورت گرفت، غیرمنصفانه بوده است. من می‌دانم که در تیم ما گروه خوبی از بازیکنان حضور دارند که امشب کیفیت‌شان را نشان دادند و من هم بابت همین موضوع خوشحالم. ما موقعیت‌هایی برای کسب پیروزی در این بازی داشتیم. انگلیس هم موقعیت‌هایی داشت. من فکر می‌کنم که هر دو تیم یک بازی خوب را به نمایش گذاشتند. ما طوری بازی کردیم که اگر کسی این دو تیم را نمی‌شناخت، نمی‌توانست تشخیص دهد که کدامیک از آنها مدعی حضور در مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها هستند. هر بار که انگلیس صاحب توپ می‌شد، ما سخت این تیم را تحت فشار قرار می‌دادیم. با این حال لذت‌بخش‌ترین چیز این بود که ما با هر بار صاحب توپ شدن‌مان موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتیم.

سرمربی اسکاتلند با اشاره به بازی خوب بازیکن 20 ساله تیمش، بیلی گیلمور که در پایان هم به‌عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد، افزود: ما می‌دانستیم او چه توانایی‌های دارد و به همین دلیل هم به وی اعتماد کردیم. این بازی بهترین فرصت برای قرار دادن او در ترکیب بود. امشب برای او رویدادی بزرگ بود و او هم ما را سرافکنده نکرد. البته در تیم ما هیچکس از بازی خوب او غافلگیر نشد.

یورو 2020| نبرد انگلیس و اسکاتلند برنده نداشت؛ دربی بدون گل بریتانیایی‌ها پایان بخش شب هشتم

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی انگلیس یورو 2020 تیم ملی اسکاتلند تیم ملی انگلیس یورو 2020 تیم ملی اسکاتلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۹۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید دروسی از آزمون/ برای سردار خوشحالم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌ها فوتبال رم روز گذشته دوشنبه سوم اردیبهشت در هفته سی و سوم سری آ رو در روی بولونیا قرار گرفت که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود بولونیا به پایان رسید. سردار آزمون مهاجم ایرانی رم که از دقیقه ۵۲ وارد زمین شده بود در دقیقه ۵۶ توانست تک گل تیمش را در این بازی به ثمر برساند.

«دنیله دروسی» سرمربی رم در خصوص عملکرد آزمون در این بازی اظهار داشت: سردار به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته و لزومی نداشت که از ابتدا در زمین حضور داشته باشد. از گلزنی او خوشحال هستم و عملکرد خوب او برای ما مهم است. امیدوارم روند خوب آزمون ادامه دار باشد همانطور که «تامی آبراهام» یک بازیکن مهم برای رم به شمار می‌رود.

لازم به ذکر است که رم با این شکست ۵۵ امتیازی و در رده پنجم جدول سری آ باقی ماند.

کد خبر 6086111

دیگر خبرها

  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو
  • اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود
  • تمجید دروسی از آزمون/ برای سردار خوشحالم
  • شكست زن هشتم دارت جهان برابر دختر ايرانى
  • الگری: افزایش انتقادات؟ هرکاری که دوست داشته باشم را انجام می‌دهم