Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@06:16:53 GMT

انتخابات ۱۴۰۰ رای‌گیری در بیمارستان بقیه الله(عج)

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۹۴۷۷

انتخابات ۱۴۰۰ رای‌گیری در بیمارستان بقیه الله(عج)

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات ریاست جمهوری بیمارستان بقیه الله انتخابات 1400 محسن رضایی شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۹۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای دست جمعی ۲۰ پرستار بیمارستان آیت‌الله طالقانی چالوس / فرماندار: استعفای پرستاران را تکذیب نمی‌کنم

خبری مبنی بر استعفای دست کم ۲۰ پرستار در بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس، سه شنبه گذشته؛ ۲۱ فروردین در فضای مجازی منتشر شد که بلافاصله برخی مسئولان چالوس درصدد انکار و تکذیب آن برآمدند از جمله مدیر شبکه بهداشت و درمان چالوس که در گفتگو با خبرگزاری‌ها تاکید کرد: این اطلاعات صحت ندارد.

حدیث گردکلی، مدیر شبکه بهداشت و درمان چالوس به خبرنگار ایرنا گفته بود: "تعداد اندکی از همکاران شبکه بهداشت و درمان (شامل دو نفر نیروی شرکتی، دو ماما و دو نفر از پرستاران) سال گذشته به دلایل شخصی مانند مشکلات خانوادگی یا مهاجرت، تقاضای انتقالی یا جابه‌جایی داده بودند. دو نیروی شرکتی شبکه بهداشت و درمان نیز اوایل امسال درخواست انتقالی دادند که دانشگاه علوم پزشکی به دلیل کمبود نیرو با آن مخالفت کرد. سرانجام این ۲ پرستار مدتی دست از کار کشیدند، به عبارتی سرشیفت کاری حاضر نشدند و این موضوع به دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان گزارش شد که در نهایت از بیمارستان اخراج شدند، اما اینکه در فضای مجازی اعلام شده ۲۰ پرستار بیمارستان آیت الله طالقانی به دلیل مشکلاتی که در سیستم بهداشت و درمان وجود دارد، استعفا داده‌اند به هیچ وجه صحت ندارد. "

با وجود تکذیب مسئولان بهداشت و درمان چالوس، اما شایعات استعفای ۲۰ پرستار بیمارستان چالوس همچنان داغ بود و اخبار ضد و نقیضی از بیمارستان به بیرون درز کرده و در فضای مجازی منتشر می‌شد. از همین رو خبرنگار تسنیم به سراغ فرماندار شهرستان چالوس رفت تا صحت و سقم این خبر را از زبان او بشنود.

فرماندار چالوس، اما به خبرنگار تسنیم در این شهرستان گفت که خبر استعفای پرستاران را تکذیب نمی‌کند.

محمد شریفی افزود: از یک ماه گذشته درخصوص تغییر رئیس بیمارستان طالقانی با دانشگاه علوم پزشکی صحبت کرده بودیم که با موافقت دکتر غلامی؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی همراه بود.

فرماندار چالوس تاکید کرد: ابتدا باید مدیریت جدید معرفی شود و پس از آن به مشکلات بیمارستان رسیدگی و اوضاع آن ساماندهی شود.

وی ادامه داد: در طی بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از بیمارستان طالقانی در حضور رئیس و مدیر بیمارستان، از کمبود دارو و تجهیزات گلایه شد و دکتر کریمی؛ معاون وزیر بهداشت این ضعف را مربوط به مدیریت بیمارستان دانست.

شریفی گفت: به گفته معاون درمان وزارت بهداشت هیچگونه کمبودی در زمینه تامین سرم نداریم و حتی صادر نیز می‌شود، اما مدیریت این بیمارستان درخواست و مطالبه‌ای برای دریافت دارو و تجهیزات ندارد.

فرماندار چالوس با اشاره به اینکه با تعداد زیادی از پرستاران ملاقات داشتم و با آنها گفتگو کردم، افزود: خبر استعفای پرستاران را تکذیب نمی‌کنم.

شریفی گفت: استاندار مازندران نیز چندی پیش در حاشیه بازدید دفتر استانداری غرب مازندران - نوشهر گفته بود به دلیل نارضایتی مردم از روند خدمات بیمارستان آیت الله طالقانی، مدیریت بیمارستان تامین اجتماعی چالوس به زودی برکنار می‌شود.

فرماندار چالوس پیش از این نیز در نشست شورای اداری شهرستان گفته بود بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس به عنوان بیمارستان معین شهرستان‌های کلاردشت و نوشهر است، اما مردم از دریافت کمترین خدمات بی بهره‌اند.

 نارضایتی بسیار زیادی از بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس وجود دارد؛ نارضایتی مردم از نحوه خدمات دهی این بیمارستان و کمبود امکانات نظیر نبود تجهیزات و دارو، حضور نیافتن به موقع پزشکان، خدمات نامناسب و ... نارضایتی از بیمارستان حالا مدتی است که دامن پرسنل و نیر‌های آن نظیر پرستاران را هم گرفته است که به نظر می‌رسد همه اینها به نوعی به مدیریت نامطلوب بیمارستان برمی‌گردد.

هرچند دکتر حدیث گردکلی، مدیر شبکه بهداشت و درمان چالوس پیش از این ضمن تایید کمبود امکانات و تجهیزات در این بیمارستان به خبرگزاری‌ها گفته بود: وقتی که این مرکز درمانی طلب میلیاردی از بیمه تامین اجتماعی و دیگر شرکت‌های بیمه‌گر و از طرفی بدهی‌های سنگینی به شرکت‌های دارویی دارد، به طور طبیعی نمی‌توان امکانات و تجهیزات آن را تقویت کرد.

گردکلی تاکید با اشاره به اینکه سال گذشته بابت دارو حدود ۶۰۰ میلیون تومان پرداخت شده، در حالی که این بیمارستان طلب میلیاردی از تامین اجتماعی دارد، تاکید کرده بود که تا این طلب‌ها وصول نشود، در ارائه خدمات با مشکلات و چالش مواجه خواهیم بود.

بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس با برخورداری از ۵۲۰ کادر درمانی، خدماتی و پشتیبانی دارای بخش‌های مختلف پاراکلینیکی از جمله آزمایشگاه، رادیولوژی، داروخانه، پاتولوژی، سی تی اسکن، ام آر ای، اکوکاردیوگرافی، اندوسکوپی، کولونوسکوپی، هموفیلی، دیالیز و تالاسمی است.

منبع: تسنیم

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • نیروی متخصص کافی در بیمارستان دیلم به‌کارگیری شود
  • اعدام هولناک 400 فلسطینی در بیمارستان شفا غزه/حمله حزب الله به تیپ گولانی در مرز لبنان/ شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۷۹۷ نفر رسید
  • انجام اولین عمل جراحی ترمیم دنده‌های شکسته در بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان
  • استعفای دست جمعی پرستاران چالوس؛ از تکذیب تا واقعیت
  • استعفای دست جمعی ۲۰ پرستار بیمارستان آیت‌الله طالقانی چالوس / فرماندار: استعفای پرستاران را تکذیب نمی‌کنم
  • استعفای دست جمعی ۲۰ پرستار در این شهر شمالی/ فرماندار: استعفای پرستاران را تکذیب نمی‌کنم
  • استعفای دست جمعی 20 پرستار بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس/ فرماندار: تکذیب نمی‌کنم
  • استعفای پرستاران بیمارستان را تکذیب نمی‌کنم
  • استعفای دسته جمعی ۲۰پرستار در چالوس
  • فرماندار چالوس: استعفای پرستاران بیمارستان را تکذیب نمی‌کنم