Web Analytics Made Easy - Statcounter

 نماینده نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: متاسفانه از ابتدای ثبت نام قاضی زاده هاشمی و احراز صلاحیت ایشان توییت های جعلی در خصوص انصراف وی از کاندیداتوری پخش شد که چندین مرحله تکذیبیه از سوی ستاد و شخص ایشان داده شد اما فایده ای نداشت.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، مصطفی طالب پور با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران افزود: در ادامه مسیر نیز توییت هایی از اکانت های جعلی که به نام او و رییس ستادش ساخته شده بود در فضای مجازی منتشر شد و اخباری این چنین را مخابره کردند و برخی رسانه ها هم مصاحبه های جعلی منتشر کردند که با پیگیری ها از خروجی رسانه ها حذف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طالب پور اظهار کرد: یکی از شوک های دیگر این بود که صدا و سیما در آخرین روز تبلیغات و همزمان با گفت وگوی ویژه خبری، خبر انصراف او را پخش کرد و سایر خبرگزاری ها آن را نشر دادند و امروز هم  در روز رای گیری طی دو مرحله صبح وبعد از ظهر پیام جعلی در خصوص انصراف قاضی زاده مطرح شد.

وی ادامه داد: از صبح شاهدیم در برخی شعب اخذ رای در یک مورد در کرمانشاه و سه مورد در لرستان روی نام قاضی زاده خط کشیده بودند و اعلام کردند او انصراف داده است، در تایلند هم کد قاضی زاده را اشتباه نوشته بودند، در برخی شعب شهرستان ها نام او را به اشتباه هاشمی و یا صرفا امیر حسین قاضی نوشته بودند که منجر به ابطال آرا وی می‌شود، در سایر استان ها نیز در برخی شعبات عوامل اجرایی اعلام کرده اند قاضی زاده انصراف داده و بهتر است به او رأی ندهید که بیش از بیست گزارش شکایت در این رابطه تنظیم شده و به رابطه ستاد انتخابات کشور تحویل داده شد.

نماینده قاضی زاده بیان کرد:  تخلفات کرمانشاه و لرستان پیگیری شده، در کرمانشاه تابلوی مربوطه اصلاح شد ولی در لرستان نتیجه ای اعلام نشد.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۹۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود

 رئیس ستاد انتخابات استان تهران از برگزاری دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران به صورت تمام الکترونیک خبر داد و گفت: آموزش‌های لازم به مردم و عوامل اجرایی حاضر در پای صندوق‌های رای ارائه خواهد شد.

به گزارش ایرنا، سید عباس جوهری روز چهارشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان تهران، ضمن قدردانی از همکاری تمامی دست اندرکاران برگزاری مرحله اول انتخابات اظهار کرد: نتیجه اخلاص و هم افزایی همه عوامل این بود که انتخابات با بهترین شرایط و در امنیت و آرامش کامل با حضور پرشور مردم برگزار شد.

وی با اشاره به تلاش ۲۰۰ روزه دست اندرکاران و عوامل و مسوولان برگزاری مرحله نخست انتخابات، افزود: خوشبختانه تمام برنامه ریزی ها به بهترین شکل اجرایی و انتخابات در استان تهران با تعامل بسیار بالا، حضور چشمگیر مردم و بدون کوچک‌ترین چالش و تنشی برگزار شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با بیان اینکه در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، پردیس، اسلامشهر و حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا، قرچک، انتخابات مجلس شورای اسلامی به دور دوم کشیده شده است، ادامه داد: ۲۱ اردیبهشت امسال این مرحله از انتخابات را در این ۲ حوزه برگزار خواهیم کرد.

رییس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه سوال مهمی که‌ معمولا پرسیده می‌شود اینکه چه کسانی می‌توانند در دور دوم رای بدهند؟ گفت: ۲ گروه می‌توانند در دور دوم رای خود را به صندوق‌ها بیندازند.

به گفته وی، گروه اول کسانی هستند که در دور اول انتخابات در همان حوزه انتخابیه (تهران یا ورامین) رأی داده‌اند و گروه دوم افرادی هستند که در دور اول انتخابات در هیچ یک از حوزه های انتخابیه کشور شرکت نکرده و رأی نداده‌اند.

جوهری یادآور شد: این ۲ گروه بر اساس قوانین انتخابات می‌توانند در این دوره حاضر شوند و رای خود را به صندوق بیندازند.

رییس ستاد انتخابات استان تهران با تاکید بر اینکه آمار همه افراد شرکت کننده در دور اول انتخابات ثبت شده و در صورت مراجعه به صندوق این مورد مشخص می‌شود، افزود: افرادی که در دور اول انتخابات در حوزه انتخابیه غیر از تهران، ری، شمیرانات، پردیس، اسلامشهر و ورامین، قرچک و پیشوا رای داده باشند، نمی‌توانند در این دو حوزه رای بدهند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • معاون رییس جمهور: دشمن در مقابل توان نیروهای مسلح ،خلع سلاح شده است
  • مردم استان بوشهر نماد ایرانی واقعی هستند
  • مستمری والدین شهدا به ۱۵۰ میلیون ریال در سال جاری رسیده است
  • دریافت مجوز استخدام ۳۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • جنجال ایکس در هند
  • اتخاذ تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در ۲حوزه انتخابیه خوزستان
  • آمادگی آبادان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در حوزه های انتخابیه آبادان و رامهرمز و رامشیر اتخاذ شد
  • برگزاری دور دوم انتخابات در دو حوزه خوزستان/ اتصال عمده دستگاه‌های احراز هویت به بانک اثرانگشت