Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید فراز فاطمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به شرایطی که قبل از شروع تورنمنت بحرین بر فضای فوتبال و تیم ملی حاکم بود، شرایط برای صعود بسیار سخت و دشوار بود که با عملکرد فوق‌العاده ملی پوشان این کار سخت در نهایت انجام شد. این تیم ملی را به شخصه یکی از بهترین تیم‌های ملی دیدم که چه به لحاظ فنی و چه به لحاظ اخلاقی، مملو از بازیکنان بزرگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از کادر فنی و مدیریتی تا بازیکنان و کادرهای تدارکات، پزشکی و رسانه‌ای همه عالی بودند.

وی اضافه کرد: البته نباید از نقش مدیریت هم به راحتی عبور کرد و آقای عزیزی خادم هم در این زمینه عملکرد خوبی داشت. او خودش همراه تیم ملی بود و همه مسائل را شخصاً رتق و فتق می‌کرد.

ملی پوش سابق فوتبال تصریح کرد: لیاقت و ظرفیت این تیم خیلی بیشتر از این بود که بخواهیم با صعود از مرحله مقدماتی شادی کنیم و این اتفاق را یک حماسه برای فوتبال ایران بدانیم. این تیم ملی لیاقت و توانایی آن را دارد که حتی از گروه مقدماتی در جام جهانی صعود کند و نباید سطح توقع از فوتبال ایران و تیم ملی را در حد صعود از مرحله مقدماتی پایین آورد.

سرپرست تیم ملی فوتبال جوانان ایران بیان داشت: حالا که خوشبختانه از این مرحله صعود کردیم و شرایط گل و بلبلی است، می‌توان به نقاط ضعف هم اشاره کرد تا برای مرحله گروهی برطرف شود. چون در مرحله بعدی دیگر با تیم‌هایی مثل هنگ کنگ و کامبوج و بحرین بازی نمی‌کنیم. حریفان سرسخت‌تری مثل کره، عربستان، استرالیا و… انتظار ما را می‌کشند.

فاطمی بیان داشت: یکی از نقاط ضعفی که در این بازی‌ها به چشم آمد، فقدان یک هافبک بازی ساز شش دانگ مثل مجتبی جباری یا محرم نوید کیا بود. البته در این میان برخی بازیکنان مثل قدوس و جهانبخش سعی کردند تا حدودی این وظیفه را برعهده بگیرند. اما تیم ملی به یک هافبک با این خصوصیات نیاز دارد.

فاطمی که از پیشکسوتان تیم استقلال در خصوص آخرین شرایط این تیم بیان داشت: باشگاه استقلال در سالهای اخیر بابت نبود ثبات مدیریتی صدمه زیادی خورده است. نه هیات مدیره این باشگاه ثبات داشته، نه در پست مدیرعاملی و نه حتی نیمکت این تیم از ثبات برخوردار بوده است.

مهاجم پیشین آبی پوشان گفت: امیدوارم در دولت بعدی اتفاقت خوبی برای استقلال بیفتد و با تغییراتی که در ارکان مدیریتی این باشگاه که از وزارت ورزش آغاز می‌شود صورت گیرد، شرایط این تیم به کلی دگرگون شود. بعد از تغییرات کلان مدیریتی، این باشگاه باید دارای یک تیم مدیریتی قوی شود و با تزریق ثبات به آن شرایط آن را بهبود بخشید.

وی افزود: وقتی بازیکنان استوری های انتقادی می‌گذارند، یعنی وضعیت آنقدر حاد شده که آنها نارضایتی شان علنی و آشکار می‌کنند. الان وضعیت در استقلال به گونه‌ای است که کادر فنی و بازیکن به جای آنکه به فکر مسائل فنی باشند، به فکر کمبودها هستند.

کد خبر 5236533

منبع: مهر

کلیدواژه: فراز فاطمی تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر فوتبال تیم ملی فوتبال ایران فوتبال مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم ملی فوتبال عراق تیم فوتبال استقلال تهران لیگ ملت های والیبال کشتی فرنگی دراگان اسکوچیچ انتخابات 1400 تیم ملی والیبال ایران والیبال هندبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۹۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) پیروزی حسین وفایی برابر مارکو فو در مقدماتی اسنوکر قهرمانی جهان ۲۰۲۴

حسین وفایی حریف هنگ‌کنگی خود را به راحتی شکست داد و راهی دیدار پایانی از مرحله مقدماتی اسنوکر قهرمانی جهان ۲۰۲۴ شد.

 مرحله مقدماتی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان از روز دوشنبه ۲۰ لغایت روز چهارشنبه ۲۹ فرودین ماه ۱۴۰۳ در سالن کروسیبل شهر شفیلد در کشور انگلستان برگزار می‌گردد.

حسین وفایی از دور سوم مرحله مقدماتی مسابقات کار خود را آغاز کرد و در گام نخست در مقابل مارک ا فو به میدان رفت و در پایان موفق شد حریف هنگ کنکی را با نتیجه ۱۰ بر ۴ شکست دهد و به دور پایانی راه پیدا کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # حسین وفایی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • اسنوکر قهرمانی جهان| راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات ۲۰۲۴
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جهان
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان
  • راه یابی ۵ ملی‌پوش تیراندازی کشورمان به مرحله مقدماتی تفنگ سه وضعیت
  • رکوردشکنی نجمه خدمتی در تفنگ ۵۰ متر
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی اسنوکر قهرمانی جهان ۲۰۲۴
  • محمد محمدی و برنامه ویژه صعود برای سایپا
  • (ویدئو) پیروزی حسین وفایی برابر مارکو فو در مقدماتی اسنوکر قهرمانی جهان ۲۰۲۴
  • بلینگام: مردم فکر می‌کنند منچسترسیتی صعود می‌کند اما ما رئال مادرید بزرگ هستیم
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز