Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار بجستان روز شنبه با اعلام این مطلب افزود: در انتخابات شورای اسلامی شهر بجستان از مجموع چهار هزار و ۷۶۳ برگ رای صحیح حسین قربان زاده با هزار و ۹۶۸ رای ، سید مهدی مرجان با هزار و ۹۳۲ رای، مسلم سرمدی با هزار و ۹۱۴ رای و ابوالقاسم استادزاده بجستانی با هزار و ۷۵۲ رای و جعفر نقی زاده با هزار و ۵۰۰ رای به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حسین ابراهیمی کردیانی گفت: سید مهدی مرجان زاده، حمید طحانیان بجستانی و رضا کریم زاده بجستانی به ترتیب با هزار و ۱۱۵، هزار و ۹۷ و ۷۹۹ رای نیز به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر بجستان انتخاب شدند.

وی ادامه داد: در انتخابات شورای اسلامی شهر یونسی هم از مجموع هزار و ۵۹۵ رای صحیح محمد معصومی با ۸۶۱ رای و حسین چوپانی با ۷۵۷ رای ، زهرا رزم آرا با ۷۲۳ رای و حسن ذاکر با ۴۴۲ رای و روح الله ارفع با ۳۳۵ رای به عنوان اعضای منتخب اعلام شدند.

فرماندار بجستان گفت: از مجموع ۱۴ هزار و ۵۵۰ برگ صحیح انتخابات ریاست جمهوری در بجستان سید ابراهیم رییسی ۱۱ هزار و ۹۷۳ رای، عبدالناصر  همتی هزار و ۱۶۶ رای، محسن رضایی میرقائد ۷۹۳ رای و سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی  ۶۱۸ رای را به خود اختصاص دادند.

وی میزان مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی و میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری در شهرستان بجستان را ۶۸ درصد ذکر کرد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه جاری همزمان با سطح کشور در ۴۴ شعبه اخذ رای در شهرستان بجستان برگزار شد.

مرکز شهرستان بجستان در فاصله ۲۷۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

2727

کد خبر 1526865

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۹۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تصویری از انتخابات ریاست جمهوری در روسیه

دیگر خبرها

  • لوکاشنکو: نتیجه انتخابات روسیه پیام روشنی به مداخله‌های غرب بود
  • صحت انتخابات مجلس خبرگان رهبری تایید شد/ اعلام صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۵۶ حوزه دیگر + اسامی
  • اعتراض شدید برادر امام خمینی به انتخابات دور اول مجلس شورای اسلامی در خمین
  • گزارش تصویری از انتخابات ریاست جمهوری در روسیه
  • رئیسی، پیروزی پوتین در انتخابات ریاست جمهوری روسیه را تبریک گفت
  • عکس/ انتخابات ریاست جمهوری در روسیه
  • اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید برود؟
  • اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟
  • جدیدترین نتیجه انتخابات ریاست جمهوری روسیه؛ پوتین چقدر رای آورد؟
  • واکنش‌ها به انتخابات ریاست جمهوری در روسیه/ پوتین آنلاین رأی داد