Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-19@07:39:52 GMT

اولین تصاویر از شمارش آرا انتخابات ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۰۰۱۷

از بامداد روز ۲۹ خرداد ماه ۱۴۰۰ شمارش آرای انتخابات بلافاصله بعد از اتمام رای گیری آغاز شد . نتیجه شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ بلافاصله پس از پایان رای گیری به مرور اعلام خواهد شد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انتخابات 1400 انتخابات 1400 انتخابات عکس انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۰۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمارش معکوس معرفی رئیس جمهور بعدی روسیه

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از مسکو؛ با پایان روند سه روزه اخذ رای از حدود ۱۱۴ میلیون شهروند روسی واجد شرایط رای دادن در داخل و خارج از این کشور، شمارش معکوس برای اعلام نتایج اولیه انتخابات و معرفی رئیس جمهور بعدی روسیه آغاز شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مصاحبه‌ها:
۱- الکساندر - مدیر رای‌گیری الکترونیک در شعبه اخذ رای
۲- نیکلای لویچف - رئیس اجرایی کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه
۳- الکساندر کودایف - عضو کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه

مهلت سه روزه رای‌گیری در بیش از ۹۷ هزار شعبه اخذ رای در روسیه، ساعت ۲۰ به وقت مسکو به پایان رسید و براساس اعلام کمیسیون مرکزی انتخابات این کشور، نتایج مقدماتی درباره فرد پیروز انتخابات و میزان مشارکت قطعی مردم در انتخابات، اواخر یکشنبه شب اعلام خواهد شد.
براساس برآورد‌های اولیه، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور کنونی که به عنوان نامزد مستقل در این دوره از انتخابات شرکت کرده است، با ۷۵ درصد پیشتاز است.
سه رقیب پوتین، از جمله ولادیسلاو داوانکوف از حزب مردم جدید با حدود ۶ درصد، نیکلای خاریتونوف نامزد حزب کمونیست با ۵ درصد، و لئونید اسلوتسکی نامزد حزب لیبرال دمکرات با حدود ۴ درصد، از شانس اندکی برای پیروزی در انتخابات برخوردار هستند.
رئیس کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه از ثبت بیش از یکصد و ده هزار حمله هکری به زیرساخت‌های سامانه رای‌دهی الکترونیک در این کشور خبر داد و گفت: اکثر این حملات از منشاء آمریکا بوده است.
 نیکلای لویچف، رئیس اجرایی کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما گفت: سرویس‌های اطلاعاتی ایالات متحده آمریکا در وهله اول وی افزود: بدنبال تضعیف روسیه به هر شکل ممکن هستند. آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند با تضعیف انتخابات، اعتماد شهروندان روسی به دولت را از بین ببرند تا به اهداف نامشروع خود دست پیدا کنند.
براساس اعلام کمیسیون مرکزی انتخابات تا ظهر سومین روز انتخابات، میزان مشارکت شهروندان روسی از ۶۵ درصد عبور کرده است.
الکساندر کودایف، عضو کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه نیز در گفتگو با صداوسیما، با بیان اینکه مشارکت توان‌یابان و معلولان در این انتخابات بسیار خوب بوده است گفت: تسهیلاتی نظیر رای‌دهی برخط، به آنها کمک کرد از منازل خود رای دهند.


دیگر خبرها

  • پوتین با قاطعیت در کرملین ماند
  • با شمارش تمامی آرا؛ پوتین با قاطعیت در کرملین ماند
  • پیروزی قطعی پوتین در انتخابات روسیه شد
  • با شمارش ۹۵ درصد آراء انتخابات روسیه، پوتین با ۸۷ درصد پیشتاز است
  • واکنش آمریکا به انتخابات ریاست جمهوری روسیه: آزاد و منصفانه نیست
  • روش روس ها برای اطلاع رسانی لحظه به لحظه شمارش آرا به مردم + تصاویر
  • پایان رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری روسیه/ پیشتازی پوتین در شمارش اولیه انتخابات روسیه
  • پایان رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری روسیه | شمارش آرا آغاز شد
  • پایان رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری روسیه/ شمارش آرا آغاز شد
  • شمارش معکوس معرفی رئیس جمهور بعدی روسیه