Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران اعلام کرد:همه اشخاص حقیقی و حقوقی متقاضی در فعالیت اقتصادی اعم از واحد‌های صنعتی و صنفی، متصدیان واحد‌های صنفی، مالکین انبار و سردخانه ، شرکت‌های پخش، عمده فروشان، بنکداران، خرده فروشان و ..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. که از انبار‌های تحت اختیار جهت نگهداری کالا خارج از مقاصد شخصی استفاده می کنند، مکلفند با مراجعه به سامانه جامع انبار‌ها نسبت به ثبت نام و درج اطلاعات و اخذ شناسه مربوطه اقدام کنند.

سامانه جامع انبار‌ها و مراکز نگهداری کالا به آدرس اینترنتی http://app.nwms.ir است.

الزام شرکت‌های پخش نسبت به ثبت اطلاعات در سامانه صدور مجوز 

روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران اعلام کرد:شرکت‌های پخش باید اطلاعات خود را در سامانه صدور مجوز شرکت‌های پخش به نشانی (sdpms.ir) ثبت نام نمایند.

چنانچه شرکت‌های پخش در سامانه مذکور ثبت نام ننمایند از صدور مجوز تردد و حمل و نقل آن‌ها ممانعت به عمل خواهد آمد.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن مازندران سامانه جامع انبار ها وزارت صمت شرکت های پخش انبار ها ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۰۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از خدمات دولتی برای فعالانی که مجوز کاغذی دارند، ممنوع می‌شود

صادق سلطانی‌نژاد مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان در دیدار با اصحاب رسانه درخصوص درگاه ملی مجوز‌ها و دریافت شناسه در رابطه با موضوع رشد کسب‌وکار در استان کرمان گفت: یکی از مهم‌ترین شرایط دریافت خدمات دولتی برای فعالان اقتصادی دارا بودن مجوز الکترونیکی یا همان شناسه یکتا است.

وی افزود: برنامه‌هایی در استان تدوین می‌شود در راستای بهبود فضای کسب و کار که بر اساس شعار سال هستند و به زودی جزئیات آن را به اطلاع خواهیم رساند، اما پارسال با اسنجام بین‌دستگاهی جهش مناسبی در رتبه کسب‌وکار استان را شاهد بودیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان با بیان اینکه امسال هم باید برای حفظ رتبه کسب‌وکار استان تلاش کنیم، عنوان کرد: برای رسیدن به این جایگاه شاخص‌ها و مؤلفه‌های مهمی تأثیرگذار بوده‌اند و احصاء واحد‌های تولیدی و رفع مشکلات آنها در مسیر تولید یکی از این موارد است.

سلطانی‌نژاد گفت: تلاش استان این است که در تسهیل رویه‌های سخت‌گیرانه‌ای که در مباحث مالیاتی تأمین اجتماعی، تأمین مالی و ... فعال بوده و این مشکلات را به حداقل برسانیم و از سوی دیگر شناسایی قوانین و مقررات محل کسب‌وکار را هم در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی افزود: یکی از موانع مهم در مسیر فعالان اقتصادی برای رشد تولید و مشارکت دسترسی نداشتن به حامل‌های انرژی است، به‌طور مثال ما در مقوله آب دچار مشکلات عدیده‌ای هستیم؛ بنابراین طرح‌های سرمایه‌گذاری متناسب با حامل‌های انرژی را براساس سند آمایش سرزمینی به سرمایه‌گذار ارائه می‌کنیم تا مشکل این عرصه را در تأمین این موارد به حداقل برسانیم.

مدیرکل اقتصادی و امور دارایی استان کرمان تصریح کرد: یکی از مواردی که در حمایت‌های همه جانبه از فعالان اقتصادی می‌تواند مؤثر باشد اخذ مجوز الکترونیکی کسب‌وکار است؛ زیرا با اخذ کد یکتا فعال اقتصادی از فروشنده زیرزمینی و دلال جدا می‌شود.

سلطانی‌نژاد گفت: پارسال بیش از ۴ هزار و ۸۰۰ عنوان شغلی در سامانه درگاه ملی مجوز‌ها به ثبت رسید و ما به‌جد پیگیر این هستیم تا ضمن اینکه از فعال اقتصادی از حقوق شهروندی خود برخودار باشد و تشویق به راه‌اندازی کسب‌وکار کند، ما نیز نظارت‌ها را بر ارائه خدمت و یا محصول بیشتر کنیم که این مستلزم شناخت فعال قانونی است.

وی افزود: یکی از موضوعاتی که امروز در سطح کشور نیز فراگیر شده است براساس قانون تسهیل همه فعالان اقتصادی کسبه، کشاورزی، صنعت و معدن و بخش خدمات که مجوز فعالیت دارند باید ضمن مراجعه به درگاه ملی مجوز‌ها نسبت‌به اخذ کد یکتا اقدام و عملا مجوز کسب خود را به صورت الکترونیک دریافت کنند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان افزود: شیوه اخذ دریافت کدیکتا تنها با سه کد، سریال شناسه ملی، شناسه صنفی و کدپستی محل کسب‌وکار، صورت می‌گیرد و تنها در مدت زمان بسیار کوتاهی می‌توان اقدام‌به دریافت الکترونیکی مجوز کرد.

سلطانی‌نژاد با بیان اینکه دو سال از آغاز طرح مجوز‌های الکترونیکی کسب و کار گذشته است، تصریح کرد: تا پایان ۲۵ اردیبهشت ماه فعالان اقتصادی استان وقت دارند تا مجوز‌های کاغذی خود را به مجوز الکترونیکی تغییر دهند و بعد از این تاریخ عملا حق استفاده از خدمات دولتی برای فعالانی که مجوز کاغذی دارند، ممنوع می‌شود.

وی بیان داشت: خدماتی مانند تسهیلات، خدمات زیرساختی، پذیرش اظهارنامه‌های مالیاتی و ... برای فعالان اقتصادی دارای مجوز است؛ چنانچه فعال اقتصادی فاقد شناسه یکتا باشد، عملا حق انتفاع از این خدمات را ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد؛ راه‌اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد: راه اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • پیگیری حقوق بیماران با راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • استفاده از خدمات دولتی برای فعالانی که مجوز کاغذی دارند، ممنوع می‌شود
  • رونمایی از سامانه جامع انتظامی سازمان نظام پزشکی
  • لزوم دریافت شناسه یکتا برای فعالان اقتصادی
  • همه فعالان اقتصادی باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • ۲۵ اردیبهشت آخرین فرصت اخذ مجوز الکترونیکی کسب و کار‌ها
  • شناسه یکتا ؛ جایگزینِ پروانه هایِ کسب کاغذی
  • کسب رتبه ششم چهارمحال و بختیاری در صدور پروانه کسب الکترونیکی کشور