Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-23@10:29:38 GMT

کله‌پاچه ارزان شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۰۱۹۷

کله‌پاچه ارزان شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روزنامه همشهری، طبق نرخنامه جدید میادین میوه و تره‌بار، این هفته، آلایش‌های گوسفندی، کاهش قیمتی ۳ تا ۶ هزار تومانی و آلایش‌های گوساله افزایش نرخی تا ۱۰ هزار تومان را تجربه کرده است.

براساس نرخنامه جدید، بیشترین کاهش قیمت در بخش آلایش گوسفندی با ۶ هزار تومان مربوط به مغز است و زبان و کله پاچه با ۴ هزار تومان کاهش قیمت بعد از آن قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم‌اکنون در میادین میوه و تره‌بار، مغز گوسفندی در بسته‌بندی‌های ۳ عددی شرکتی، با قیمت ۶۸ هزار تومان به فروش می‌رسد که در نرخنامه قبلی ۷۴ هزار تومان قیمت داشت. قیمت پرطرفدارترین آلایش گوسفندی یعنی کله‌پاچه هم برای هر نیم‌دست ۸۷ هزار تومان تعیین شده است. قیمت دل و قلوه نسبت به نرخنامه پیشین تغییر نداشته است. اما در بخش آلایش گوساله بعضی از اقلام در نرخنامه جدید تا ۱۰هزار تومان گران‌تر شده‌اند. به‌طور مثال جگرسیاه و دل و جگر گوساله از ۹۹ هزار تومان به ۱۰۹ هزار تومان تغییر قیمت داده و درصورت بسته‌بندی در محل نیز این اقلام تا ۸هزار تومان افزایش قیمت یافته‌اند. هر دست جگر گوسفندی در میادین ۱۷۶ هزار تومان و هر کیلو جگر گوساله ۱۰۹ هزار تومان قیمت خورده است. 

کد خبر 608494 برچسب‌ها گوشت

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: گوشت هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۰۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ و گوشت امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول

قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 746277

دیگر خبرها

  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خودروهای برقی چینی ارزان شد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • در خرید مسکن بی گدار به آب نزنید / پشت پرده آگهی های خانه ارزان
  • قیمت گوشت قرمز امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • ادامه توزیع گوشت قرمز منجمد گوساله و گوسفند در مشهد
  • قیمت گوشت قرمز امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • این خودرو ۳۰ میلیون تومان ارزان شد/ جدول