Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدهادی ساروی پس از کسب عنوان قهرمانی مسابقات کشتی فرنگی جام پیتلاسینسکی و رسیدن به دوبنده تیم ملی، اظهار داشت: به لطف خدا توانستم مقام اول را کسب کنم. تورنمنت لهستان دارای رنکینگ بود، امیدوارم که در المپیک توکیو هم با قرعه خوبی روبرو شوم و بهترین نتیجه را کسب کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساروی درباره این سوال که چه برنامه‌ای برای حضور موفق در بازی‌های المپیک توکیو دارد گرفت: تاکنون که تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. زمان باقیمانده تا المپیک هم بسیار حساس است، امیدوارم بتوانم برنامه‌های کادر فنی را به نحو احسن انجام دهم و با آمادگی بسیارخوبی راهی المپیک شوم.

قهرمان آسیا در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه قاسم رضایی در وزن او قهرمان المپیک شده است چقدر تلاش می‌کند جانشین خوبی برای این کشتی گیر باشد، عنوان کرد: قاسم رضایی از بچگی الگوی من بوده و من خیلی از موفقیت‌هایم را مدیون او و دیگر مربیان هستم که دست تک تک آن‌ها را می‌بوسم. امیدوارم با مدال خوش‌رنگ المپیک جواب زحمات آن‌ها را بدهم.

ساروی درباره رقابت با مهدی بالی در فینال جام پیتلاسینسکی نیز گفت: من و بالی حریفان قدیمی هستیم. از دوره نوجوانی با هم بودیم، الان هم با هم دوست و حریف هستیم. خدا را شکر من در این مسابقات پیروز شدم، برای بالی هم آرزوی موفقیت دارم.

بیشتر بخوانید

عباس پور، دادمرز و مختاری فینالیست شدند/ رسیدن دلخانی به رده بندی و حذف ۲ نماینده ایران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۰۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرمسیری نایب قهرمان آسیا شد

نماینده کشورمان در وزن ۸۲ کیلوگرم مقابل کشتی‌گیر ژاپن مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دومین روز از رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به میزبانی قرقیزستان در شهر بیشکک امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در حال برگزاری است.

در وزن ۸۲ کیلوگرم که ۹ نفر حضور دارند، رسول گرمسیری در دیدار فینال با تایزو یوشیدا از ژاپن سرشاخ شد که با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب شد و نقره گرفت.

گرمسیری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل سیجین یانگ از کره جنوبی روی تشک رفت که با اجرای ماهرانه بارانداز هشت بر صفر پیروز شد و به نیمه‌نهایی راه یافت. گرمسیری در نیمه‌نهایی به مصاف با کشتی‌گیر قرقیزستان رفت و در یک کشتی حساس و دیدنی با نتیجه ۷بر۷ پیروز شد و به فینال راه یافت.

کد خبر 745239

دیگر خبرها

  • وزنِ پرمدعی و حالِ بد قهرمان جهان/ محموداف چرا باخت؟
  • گیبل استیوسون یک طلای ایران را در المپیک پاریس قطعی کرد
  • به‌قدرتی نرسیده‌ام که نتیجه بازی را پیش‌بینی کنم
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ نشان طلا بر گردن محمدهادی ساروی
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ ساروی چهارمین مرد طلایی کشتی فرنگی + فیلم
  • دشت طلایی محمد هادی ساروی؛ ملی‌پوش فرنگی قهرمان آسیا شد
  • ساروی طلا گرفت
  • گرمسیری نایب قهرمان آسیا شد
  • اسماعیلی با طلای آسیا به رقابت انتخابی با قهرمان المپیک رسید
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| ساروی، گرمسیری، رستمی و اسماعیلی به فینال رسیدند