Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@16:58:40 GMT

واکنش برانکو به حضور در تیم ملی ایران

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۰۲۳۲

واکنش برانکو به حضور در تیم ملی ایران

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران که هدایت تیم ملی عمان را برعهده دارد به احتمال بازگشتش به فوتبال ایران واکنش نشان داد و در عین حال از عملکرد هموطنش با تیم ملی تمجید کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ایران در حالی به عنوان صدرنشین گروه C انتخابی مقدماتی جام جهانی به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود کرد که در دور رفت این بازی‌ها با حضور مارک ویلموتس تنها ۶ امتیاز از ۴ بازی کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روندی که در دور برگشت با حضور دراگان اسکوچیچ در رأس کادر فنی تیم ملی ایران کاملا تغییر کرد. ملی‌پوشان فوتبال ایران در این دور از بازی‌ها که به طور متمرکز در بحرین برگزار شد توانستند چهار پیروزی از چهار دیدار خود مقابل هنگ کنگ، کامبوج، عراق و میزبان بازی‌ها کسب کنند تا با ۱۸ امتیاز به عنوان تیم اول به دور نهایی صعود کند.

بیشتر بخوانید:

کار تیم ملی ستودنی بود

عملکرد درخشان اسکوچیچ با تیم ملی ایران باعث شده تا عده‌ای از کارشناسان خواهان تمدید قرارداد او برای ماندن در رأس کادر فنی شوند اما شهاب‌الدین عزیزی خادم پس از بازگشت ملی‌پوشان از بحرین، ادامه همکاری با سرمربی کروات را منوط به نظر اعضای هیأت رئیسه فدراسیون دانست.

صحبت‌هایی که نشان از بی میلی رئیس فدراسیون نسبت به ماندن او در فاصله ۷۵ روز تا شروع دور نهایی انتخابی جام جهانی قطر داشت. همین امر سبب شد شایعاتی درباره بازگشت کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ به نیمکت تیم ملی ایران مطرح شود.

برانکو که در حال حاضر با تیم ملی فوتبال عمان به مرحله نهایی صعود کرده است در حالی به عنوان جانشین احتمالی اسکوچیچ مطرح می‌شود که هنوز با عمانی‌ها قرارداد دارد.

برانکو درباره شایعه بازگشت خود به فوتبال ایران و حضور در رأس کادر فنی تیم ملی ایران گفت: من هیچ پیشنهادی از ایران ندارم و به آن فکر هم نمی‌کنم.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس افزود: من تحت قرارداد فدراسیون فوتبال عمان هستم. وظیفه دارم این تیم را در راستای هدف گذاری مشترک با تمام اعضای تیم به موفقیت برسانم. آنچه واضح است من به قراردادم به عنوان یک مربی حرفه ای پایبند هستم.

او در پاسخ به اینکه عملکرد دراگان اسکوچیچ را در تیم ملی ایران چطور ارزیابی می‌کنید یادآور شد: او درخشان کار کرد. توانست بهترین نتایج را برای صعود تیم ملی ایران بگیرد. عملکرد اسکوچیچ به عنوان یک انسان با شخصیت و حرفه ای کم نظیر بوده است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انتخابات 1400 برانکو ایوانکوویچ تیم ملی فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ تیم ملی ایران فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۰۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باید روز جمعه ۷ اردیبهشت در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک به مصاف هم بروند. ساعتی قبل خبری مبنی بر عدم حضور هواداران در این بازی در برخی از رسانه‌ها منتشر شد که محمدرضا غفاری رئیس هیأت فوتبال استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر این موضوع را تکذیب کرد.

غفاری در این رابطه اظهار داشت: تا به این لحظه هیچ نامه‌ای مبنی بر عدم حضور هواداران در بازی دو تیم آلومینیوم و پرسپولیس دریافت نکرده‌ایم و ورزشگاه امام خمینی (ره) را آماده حضور هواداران در این بازی خواهیم کرد.

او ادامه داد: تاکنون اصلاً صحبتی مبنی بر عدم حضور هواداران را دریافت نکرده‌ایم و به محض مهیا شدن شرایط، بلیت فروشی انجام خواهد گرفت.

کد خبر 6086575

دیگر خبرها

  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود