Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار گلپایگان نتایج انتخابات شوراهای اسلامی شهر گلپایگان، گوگد و گلشهر را اعلام کرد.

حسین یارمحمدیان فرماندار گلپایگان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با انتخابات شوراهای اسلامی شهر گلپایگان، گوگد و گلشهر اظهار کرد: در شهر گلپایگان برای ششمین دوره شورای اسلامی به ترتیب سید رضا نوربخش سه هزار و ۴۱۵ رأی، علی اصغر اشراقی دو هزار ۹۹۸ رأی، سید حسن علوی دو هزار و ۷۴۴ رأی، ایمان گل‌محمدی دو هزار و ۷۱۹ رأی، طاهره خوشنویسان دو هزار و ۶۷۰ رأی، جعفر خادمی پور دو هزار و ۴ ۶۶ رأی و حمید احمدی دو هزار و ۲۳۹ رأی به عنوان اعضای شورای شهر گلپایگان در ششمین دوره شوراهای اسلامی این شهر انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افراد منتخب شورای شهر گلشهر، افزود: اعضای انتخاب شده در ششمین دوره شورای اسلامی شهر گلشهر به ترتیب روح الله نیکبخت با یک‌هزار و ۲۷۹ رأی، جواد یاوری با ۹۶۲ رأی، امیر فصاحت ۸۸۲ رأی، میثم فیضی ۸۲۳ و داود جمالی با ۷۷۸ رأی به شورای شهر انتخاب شدند.

فرماندار گلپایگان افزود: برای ششمین دوره شورای اسلامی شهر گوگد نیز به ترتیب مصطفی حاج نوروزی ۹۲۷ رأی، مجتبی شایسته ۸۱۳ رأی، سید جواد میرهندی ۷۵۸ رأی، محمدرضا آقامحمدی ۷۳۱ رأی و فاطمه حاج نوروزی ۶۷۹ رأی به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

کد خبر 501536

منبع: ایمنا

کلیدواژه: انتخابات انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر گلپایگان شورای شهر گوگد شورای شهر گلشهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهر گلپایگان اسلامی شهر ششمین دوره دو هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۰۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود

«لطف‌الله فروزنده» فعال سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی جایگاهی ویژه در نظام و قانون اساسی دارد؛ نمایندگان مجلس مسائل کشور را مورد بررسی قرار داده و با قانون‌گذاری و نظارت خود، ریل‌گذاری می‌کنند.

وی ادامه داد: با توجه به جایگاه مهم مجلس شورای اسلامی، باید نمایندگانی وارد مجلس شوند که مردمی و پاک‌دست هستند؛ بنابراین در این راستا مهم‌ترین نقش را مردم بر عهده دارند و این مردم هستند که باید نمایندگانی با این ویژگی‌ها را انتخابات کنند.

فعال سیاسی تصریح کرد: در دور اول انتخابات مجلس شاهد حضور پُر شور مردم بودیم و ان‌شاء الله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

فروزنده با بیان اینکه حضور در انتخابات حق قانونی مردم و تکلیفی برای آن‌هاست، ادامه داد: حضور پُر شور مردم و انتخاب نمایندگان اصلح باعث می‌شود مجلس کارآمد تشکیل شود.

وی با اشاره به اولویت مجلس دوازدهم تصریح کرد: در حال حاضر مهم‌ترین مساله کشور موضوعات اقتصادی است. همانگونه که رهبر معظم انقلاب شعار سال را به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند، مجلس هم باید در این راستا گام بردارد. برخی قوانین برای جهش تولید وجود دارد و در برخی زمینه‌ها هم باید قانونگذاری صورت بگیرد.

فعال سیاسی اظهار کرد: در بُعد سیاسی و بین‌المللی هم پس از انجام عملیات دفاعی ایران علیه رژیم صهیونیستی، فضای ویژه‌ای برای ما ایجاد شده است؛ لذا مجلس شورای اسلامی باید ظرفیت‌ها و سیاست‌های لازم را فراهم کند تا دولت‌مردان بتوانند در صحنه بین‌المللی، دیپلماسی فعال داشته باشند.

فروزنده تصریح کرد: امروز در سایه عملیات «وعده صادق» فضای اقتدار و انسجام و وحدت در کشور ایجاد شده که طبیعتاً مجلس شورای اسلامی باید این مهم را تقویت کند.

وی کمک به دولت را از اولویت‌های دیگر مجلس دانست و افزود: علی‌رغم همه چالش‌هایی که از دوره قبل باقی مانده، دولت سیزدهم در حال تلاش و کوشش جهت رفع مشکلات کشور است؛ لذا مجلس آینده باید با دولت همکاری لازم را داشته باشد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در ۲۰۸ حوزه انتخابیه سراسر کشور برگزار شد که انتخابات ۲۱ حوزه به مرحله دوم کشیده شد. قرار است دور دوم انتخابات مجلس روز ۲۱ اردیبهشت برگزار شود.

کد خبر 6084223 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • نتیجه دور دوم انتخابات نقش موثر در کارآمدی مجلس آینده دارد
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • بادامچیان: در انتخاب رئیس مجلس دوازدهم دخالتی نمی‌کنیم/فراکسیون موتلفه در مجلس تشکیل می‌شود