Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@10:41:08 GMT

منتخبان انتخابات شورای شهر در داراب مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۰۲۹۵

منتخبان انتخابات شورای شهر در داراب مشخص شدند

اصغر فرودی در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: کار رأی گیری از نامزدهای شورای شهر این شهرستان در ۳۹ شعبه اخذ رأی در شهر داراب به اتمام رسید.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان داراب با اشاره به اسامی منتخبین اصلی ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر داراب گفت: اعضای اصلی شورای این شهر ۷ نفر و اعضای علی البدل ۵ نفر می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرودی عنوان کرد: رمضان بی ریا با تعداد رأی ۸۵۳۸، عیسی توکلی با ۷۳۰۶ رأی، بهرام بهادری مزیدی با ۵۸۸۷ رأی، ابوالحسن سعادت با ۵۵۹۶ رأی، علی خوشحال با ۵۵۴۰ رأی، حسنعلی خادمی با ۴۰۹۱ رأی، امیدکاظمی با تعداد رأی ۲۳۱۶ بعنوان صاحبان اصلی کرسی‌های شورایی شهر داراب و سلمان شفیعی مادوانی با ۲۲۴۸ رأی، عبداله زاغی دولت آبادی با ۱۷۴۳ رأی، سلیمان محمودی با ۱۶۳۰ رأی و بهرام افروزه با ۱۳۰۲ رأی به عنوان اعضای علل البدل شورای شهر داراب معرفی شدند.

کد خبر 5238773

منبع: مهر

کلیدواژه: داراب شمارش آراء انتخابات 1400 انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات عکس استانها کرمانشاه ویروس کرونا رای گیری انتخابات گرگان بوشهر سیدابراهیم رئیسی ایلام انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورای شهر و روستا اردبیل شهر داراب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۰۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد

معاون قضایی دادگستری خوزستان و رئیس توسعه حل اختلاف این استان گفت: پرونده اختلاف خانوادگی منجر به قتل با تلاش اعضای شعبه ویژه قتل شورای حل اختلاف دزفول و با رضایت اولیای دم به صلح و سازش ختم شد. - اخبار استانها -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم ازدزفول، حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی بیان کرد: چهار ماه پیش درگیری و نزاع خانوادگی در مسجد سلیمان منجر به قتل یک خانم و تشدید اختلاف بین اعضای خانواده شد.

وی ادامه داد: درخواست مکرر بستگان این خانواده از رییس دادگستری دزفول برای ورود به موضوع موجب شد تا این پرونده در دستور کار شعبه 12 شورای حل اختلاف این شهرستان قرار گیرد.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان با اشاره به برگزاری نشست‌های متعدد اعضای شعبه حل اختلاف دزفول با اعضای این خانواده گفت: خوشبختانه با تلاش‌های جهادی و خداپسندانه، اولیای دم با رضایت ثبتی و بدون هیچگونه دریافت دیه، قاتل را بخشیدند.

وی ادامه داد: بین اعضای این خانواده برادری، صمیمیت و رفع کدورت ایجاد و این پرونده و چندین پرونده مرتبط با صلح و سازش مختومه شد.

حجت الاسلام بهبهانی گفت: شورای حل اختلاف خوزستان با ایجاد مراکز صلح یار در استان تلاش دارد تا با ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های قضایی در کاهش جمعیت زندانیان، توسعه آرامش و امنیت در استان گام بردارد.

به گزارش تسنیم، بر اساس اعلام رییس کل دادگستری خوزستان، 235 پرونده قصاص نفس در این استان، سال گذشته به صلح و سازش ختم شد که این رقم نسبت به سال 1401 با 90 فقره پرونده، 161 درصد پیشرفت داشته است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • فیزیکدانان ، تعداد جهان های موازی را مشخص کردند
  • فیزیکدانان ، تعداد جهان‌های موازی را مشخص کردند
  • فیزیکدان ایرانی، تعداد جهان‌های موازی را مشخص کرد
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال
  • کاهش ۳۰ درصدی تعداد شعب اخذ رأی شمیرانات در مرحله دوم انتخابات
  • جلسه رسایی با منتخبان مجلس دوازدهم با طعم ریاست مجلس
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد
  • دستگیری شهردار منتخب و عضو شورای نسیم‌شهر