Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، اگر چه میانگین مشارکت افراد واجد شرایط در حماسه انتخاباتی ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در خطه خراسان رضوی ۵۴/۵۹ درصد عنوان شده اما این مشارکت در شهرستان‌های مختلف استان متفاوت بوده به طوری که در مشهد این میزان معادل ۴۵/۲ درصد واجدان شرایط و در برخی شهرستان‌ها نیز بالای ۷۰ درصد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشارکت بیش از  ۷۸ درصدی مردم خواف در انتخابات 

فرماندار خواف در گفت‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان با بیان اینکه  این شهرستان بیش از ۸۵ هزار نفر واجد شرایط رای داشت که ۶۶ هزار و ۳۲۶ نفر آنان در انتخابات شرکت کردند، این میزان مشارکت را مردم  بیش از ۷۸ درصد عنوان کرد.

حسین سنجرانی ادامه داد: با اتمام مهلت زمان رای گیری در ساعت ۲۴، شمارش آرا در ۲۱۶ شعبه اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری و ۱۲۷ شعبه اخذ رای شوراهای اسلامی شهری و روستایی خواف آغاز شد.

۶۹ درصد مردم گناباد در انتخابات شرکت کردند

فرماندار گناباد نیز به خبرنگار فارس اظهار کرد: ۶۹ درصد از افراد واجد شرایط رای در این شهرستان در انتخابات شرکت کرده و به نامزدهای دلخواه خود برای ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و مجلس خبرگان رهبری رای دادند.

حامد قربانی افزود: از مجموع حدود ۶۶ هزار نفر واجد شرایط اخذ رای در شهرستان گناباد، ۴۵ هزار و ۱۴۲ نفر با حضور در شعب رای گیری، رای خود را به صندوق انداختند که این ارقام بیانگر مشارکت ۶۹ درصدی آنان در این انتخابات است.

این خبر در حال بروزرسانی است....

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد مشارکت حماسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۰۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات پنجشنبه ششم اردیبهشت در صدا وسیمای خراسان رضوی برگزار می شود .

محسن نصر پور افزود: همچنین برنامه تبلیغات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم به صورت رایگان توسط صداوسیمای خراسان رضوی تهیه و پخش خواهد شد.

وی افزود: هیأت نظارت بر انتخابات و ستاد انتخابات استان هم بر ضبط مناظرات نامزدها و برنامه های تبلیغاتی آنان نظارت خواهد کرد.

در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی  آقایان حسنعلی اخلاقی امیری و کاظم معتمدی فر برای راهیابی به مجلس شورای با هم رقابت می کنند.

دیگر خبرها

  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • پاکسازی بیش از ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • هزار و ۶۴۵ حلقه چاه آب مجاز صنایع در خراسان رضوی واجد شرایط هوشمندسازی هستند
  • میزان برداشت سالانه آب در خراسان رضوی بیش از ۱۴ هزار لیتر در ثانیه است
  • اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • پاکسازی ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی با مشارکت مردم
  • تولید ۱۷ درصد کلزای خراسان رضوی در مشهد
  • مشارکت ۴۳ درصدی خراسان رضوی در حوزه اشتغال