Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@04:23:02 GMT

رضایی به رئیسی تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۰۴۰۵

رضایی به رئیسی تبریک گفت

رضایی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در نامه ای پیروزی آیت الله رئیسی را تبریک‌ گفت.

به گزارش ایسنا متن‌ پیام‌ به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، در مقابل چشم ناظران و تحلیلگران جهانی، یکبار دیگر ثابت کرد که ملت سرافراز ایران، در پاسداشتِ نظام اسلامی و تقویت اقتدار و امنیت آن، از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزند و بی تردید این آزمون بزرگ، برگ زرین دیگری بر تاریخ مجاهدات ملت تاریخ ساز ما افزود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حماسه شکوهمند را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف و فداکار ایران و به منتخب ملت، برادر ارجمندم آیت الله جناب آقای حاج سیدابراهیم رئیسی تبریک عرض نموده، از محضر الهی، دوام توفیقات ایشان را در این مسئولیت خطیر، طلب میکنم.
 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۰۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی پیروزی پوتین را تبریک گفت


به گزارش تابناک، «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری اسلامی ایران با ارسال پیامی، پیروزی قاطع و انتخاب مجدد ولادیمیر پوتین به‌عنوان رئیس‌جمهور فدراسیون روسیه را صمیمانه تبریک گفت.

طبق گزارش سفارت ایران در مسکو، رئیسی در این پیام ضمن ابراز خرسندی از روند رو به رشد روابط فی‌مابین، بر گسترش بیش از پیش مناسبات ۲ کشور تاکید کرد.

بر اساس گزارش کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه، بیش از ۹۹.۵ درصد آرا تا ساعت ۷ صبح به وقت مسکو شمارش شده و پوتین با ۸۷.۳۲ درصد پیشتاز رقابت‌های ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ است.

«نیکولای خاریتونوف» از حزب کمونیست با ۴.۳ درصد، «ولادیسلاو داوانکوف» از حزب «مردم جدید» با ۳.۸ درصد و «لئونید اسلوتسکی» از حزب «لیبرال دموکرات‌ها» با ۳.۲ درصد در رده‌های بعدی قرار دارند.

پوتین نتایج اولیه را به عنوان نشانه‌ای از «اعتماد و امید » به او ستود و گفت: «ما وظایف زیادی در پیش داریم. زمانی که ما محکم ایستادیم، هیچ کس نتوانست ما را بترساند، اراده و وجدان ما را سرکوب کند. آن‌ها در گذشته شکست خوردند و در آینده نیز شکست خواهند خورد».

دیگر خبرها

  • پیام تبریک بشار اسد به پوتین به مناسبت پیروزی در انتخابات
  • تبریک رهبر کره شمالی به پوتین به خاطر پیروزی در انتخابات
  • رئیسی پیروزی پوتین را تبریک گفت
  • آیت الله رئیسی پیروزی پوتین در انتخابات روسیه را تبریک گفت
  • رئیسی، پیروزی پوتین در انتخابات ریاست جمهوری روسیه را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیسی به ولادیمیر پوتین
  • رئیسی پیروزی پوتین در انتخابات روسیه را تبریک گفت
  • (تصویر) پیام کنایه‌آمیز یار غار پوتین بعد از پیروزی او در انتخابات
  • تبریک ویژه کیم به پوتین برای پیروزی در انتخابات
  • پوتین ۸۷.۳۲ درصد آرا را بدست آورد/ آغاز پیام‌های تبریک