Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@07:43:13 GMT

اعضای جدید پارلمان شهری سمنان مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۰۴۱۱

اعضای جدید پارلمان شهری سمنان مشخص شدند

به گزارش خبرنگار مهر، نتایج غیر رسمی شمارش آرا شورای شهر سمنان به این شرح است:

مهدی خراسانیان، مجید نظری، رضا صباغیان، علی همتی، حسین گل هاشم، عباس طالب بیدختی و همچنین حسین موسوی فعلاً پشتاز انتخابات شورای شهر سمنان هستند اما هنوز نتایج رسمی اعلام نشده است.

با نگاهی به نتایج غیررسمی می‌توان دریافت که اعضای علی‌البدل شورای شهر سمنان نیز به ترتیب صبیری، حافظی، ابوالخیریان و آل‌بویه معرفی شده‌اند که البته هنوز به صورت قطعی اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میزان مشارکت مردم سمنان در انتخابات شورای شهر هنوز اعلام نشده است.

به نظر می‌رسد با این نتایج که احتمال تغییر در آن‌ها نیست، در شورای شهر سمنان هیچ خانمی رأی نیاورده است.

کد خبر 5238748

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات شوراي شهر انتخابات 1400 سمنان علی همتی حسین موسوی انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات عکس استانها کرمانشاه ویروس کرونا رای گیری انتخابات گرگان بوشهر سیدابراهیم رئیسی ایلام انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورای شهر و روستا اردبیل شورای شهر سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۰۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط استخدام زباله‌گردان به عنوان پاکبان مشخص شد / این افراد چقدر حقوق می گیرند؟

رضا محمدی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: در راستای حمایت از اقشار در معرض آسیب؛ کارتن‌خواب‌ها و افراد زباله‌گرد در صورت علاقه توسط پیمانکاران خدمات شهری و با عنوان شغلی پاکبان در شهرداری تهران جذب می‌شوند.

 او در مورد شرایط استخدام گفت: افرادی که به دلیل مشکلات معیشتی اقدام به زباله‌گردی می‌کنند یا به دلایل مختلف کارتن‌خواب شده اند، در صورت تمایل می‌توانند به استخدام شرکت‌های پیمانکاری حوزه‌های نظافت و نگهداشت شهر درآیند. این افراد با حداقل حقوق ۱۱.۵میلیون تومان را دریافت خواهند کرد که با مزایا تا ۱۳.۵میلیون تومان افزایش خواهد یافت. ضمنا این افراد بیمه هم خواهند شد.

به گزارش شهر، محمدی با اشاره به اینکه با تاکیدات شهردار تهران مبنی بر جذب نیروی کارگری از گرمخانه‌های شهر تهران در جهت حمایت از افراد در معرض آسیب‌های اجتماعی جذب این افراد آغاز شده است، ادامه داد: متقاضیان این شغل می‌توانند به سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران مراجعه یا با شماره ۵۵۵۳۰۱۲۰ تماس بگیرند. به طوری که تاکنون حدود ۷۰ نفر توسط پیمانکاران خدمات شهری جذب شده‌اند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رسمی: داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • پذیرفته شدگان استخدامی آموزگاری فردا مشخص می شوند
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری مشخص شد
  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • زمان اعلام نتایج آزمون دکتری مشخص شد
  • پیوست فرهنگی شعار سال در «پارلمان فرهنگی» تصویب شد
  • شرایط استخدام زباله‌گردان به عنوان پاکبان مشخص شد / این افراد چقدر حقوق می گیرند؟
  • شرایط استخدام زباله‌گردان به عنوان پاکبان مشخص شد
  • اعضای کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شدند/ در انتظار برگزاری انتخابات
  • شرایط استخدام زباله‌گردان به عنوان پاکبان مشخص شد | این افراد چقدر حقوق می گیرند؟