Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، میرزایی، رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان همدان گفت: امسال  نخستین بار رای گیری انتخابات شورای اسلامی شهر همدان به صورت تمام الکترونیک انجام شد.

او با اشاره به وقفه‌هایی که با روش رای گیری تمام الکترونیک در برخی از شعب اخذ رای همدان رخ داد افزود: برای اینکه مردم معطل رای دادن نشوند در برخی شعب رای گیری دستی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته فناوری اطلاعات انتخابات استان همدان اظهار داشت: در همدان ۹۶ درصد آرا تمام الکترونیک اخذ شد و  شمارش آن‌ها و تعداد آرای موجود در این صندوق‌ها تنها یک ساعت بعد در سیستم شمارش آرای استانداری قابل مشاهده بود.

میرزایی حذف خطا در شمارش آرا را از مزایای این روش رای دهی دانست و بیان کرد: در ۲۱۲ شعبه همدان ۷۱۰ صندوق الکرونیکی اخذ رای را مستقر کرده بودیم و با توجه به مشارکت بالای مردم شمارش آرا راحت تر از سایر انتخابات‌در دوره قبل انجام شد.

او ادامه داد: از ۴ سال پیش برگزاری انتخابات و ثبت هویت‌های رای دهنگان به طریق الکترونیک در ملایر و تویسرکان انجام شده بود و این نخستین بار است در همدان انتخابات تمام الکترونیک  برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری ستاد انتخابات تمام الکترونیک انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۰۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام یک میلیون و ۲۲۴ هزار تراکنش در اجرای طرح جدید کالابرگ الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: طرح فجرانه برای دهک‌های یک تا ۷ درآمدی است که در استان ۶۱۶ هزار و ۱۷۸ خانوار مشمول این طرح هستند.

اشرفی افزود: ۴ هزار و ۲۲ فروشگاه در استان به سامانه کالابرگ متصل هستند و تاکنون ۲۳۴ هزار و ۳۴۶ خانوار از این طرح بهره‌مند شده و استفاده کرده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی افزود: قرار بود که این طرح برای ۳ ماه انجام شود که مرحله سوم آن، این ماه شارژ شد و بعد از آن بر اساس ضوابط و دستورالعملی که اعلام شود پیش می‌رود که امیدواریم با توجه به استقبال مردم این طرح ادامه یابد.


اشرفی گفت: در این طرح مردم می‌توانند ۱۱ قلم کالای اساسی را تهیه کنند که مجموع قیمت این ۱۱ قلم ۷۴۰ هزار تومان می‌شود و بر اساس قیمت آن در سال ۱۴۰۱ که ۵۲۰ هزار تومان می‌شده، دولت به ازای هر نفر ۲۲۰ هزار تومان کالابرگ فجرانه شارژ می‌کند تا کمکی به سبد غذایی مردم شود.

اشرفی افزود: وقتی فرد این ۱۱ قلم را برای یک نفر خریداری می‌کند ۵۲۰ هزار تومان از اعتبار نقدی خود و ۲۲۰ هزار تومان از اعتبار کالابرگ استفاده می‌کند؛ البته هیچ لزومی وجود ندارد که همه ۱۱ قلم را در یک خرید تهیه کند و اگر فروشگاهی شرط خرید تمام ۱۱ قلم و یا خرید کالا‌های دیگری را بگذارد متخلف است و برابر قانون امتیازش سلب می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: برنج، روغن، ماکارونی، قند و شکر کالا‌هایی هستند که تاکنون بیشترین تقاضا را در این طرح داشته اند.

دیگر خبرها

  • استقبال ۹۰ درصد یزدی‌ها از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک
  • نقش موثر شرکت سایپاگام به عنوان کانون تولید قطعات الکترونیکی گروه سایپا/ افزایش ظرفیت تولید سایپاگام از اواسط اردیبهشت ماه
  • انجام یک میلیون و ۲۲۴ هزار تراکنش در اجرای طرح جدید کالابرگ الکترونیکی
  • همدان در میزبانی مسابقات کاراته قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشته است
  • سعادتی نماینده مجلس: بیش از ۵۰ درصد اهداف عملیات ایران به نتیجه رسید
  • نماینده مجلس : بیش از ۵۰ درصد اهداف عملیات ایران به نتیجه رسید/ ۲ پایگاه هوایی صهیونیست ها ضربات اساسی خورد
  • امسال وصول تمام چک‌های الکترونیک غیرحضوری می‌شود
  • فرصت یک ماهه برای الکترونیکی شدن تمام مجوز‌های کاغذی
  • استفاده ۸۵.۴ درصد مشمولان از طرح کالابرگ الکترونیکی در آذربایجان شرقی
  • انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده الکترونیکی خواهد بود