Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا اسدی کارشناس بازار سرمایه در گفت و گو با خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در بازار سرمایه سرمایه‌گذاران، برای سرمایه‌گذاری در سهام مورد نظر خود ابتدا، باید به سایت tsetmc متعلق به مدیریت فناوری اطلاعات بورس تهران مراجعه کنند و اطلاعات مورد نظر در خصوص سهام خود را در آنجا دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او بیان کرد: سرمایه‌گذاران برای آگاهی از اطلاعات، صورت‌های مالی و سایر موارد مربوط به سهام شرکتی که می‌خواهند آن را خریداری کنند، باید حتما به سایت codal.ir که مرجع رسمی انتشار اطلاعات و صورت‌های مالی شرکت‌ها است، مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید

بورس کالا فضای مناسبی برای بازار آتی ارز

کارشناس بازار سرمایه تشریح کرد: اگر سهامداران می‌خواهند مبالغ و پول‌های خود را به اشخاصی جهت سرمایه گذاری بدهند، ابتدا باید آن اشخاص دارای مجوز سبدگردانی از سازمان بورس و اوراق بهادار باشند. برای اطلاع از اینکه شخص سبدگردان دارای مجوز، جهت سرمایه‌گذاری است، باز هم باید افراد به سایت codal.ir مراجعه کنند و اطلاعات مربوط به آن سبدگردانی را از آنجا دریافت کنند.

او بیان کرد: اگر شخص یا اشخاصی به سهامداران مراجعه کردند و خودشان را در قالب، سبدگردان و کارگزار به سهامداران معرفی کردند، سهامداران می‌توانند به سایت codal.i مراجعه کنند و اسم آن شخص را در آنجا جستجو کنند و مطمئن شوند که آیا آن شخص، مجوز چنین فعالیتی را دارد.

اسدی در پایان طی توصیه‌ای به سهامداران گفت: برای اینکه سرمایه‌گذاران در بازار سرمایه دچار این گونه مشکلات نشوند و مورد دزدی و کلاهبرداری توسط اشخاص دیگر قرار نگیرند، حتما به کارگزاری‌ها و شرکت‌های سبدگردانی دارای مجوز مراجعه کنند. همچنین در صورتی که سهامداران نیازمند مشاوره در بازار سرمایه هستند، حتماً به شرکت‌های مشاور سرمایه‌گذاری مراجعه کنند و از آنان مشاوره دریافت کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازار سرمایه سبدگردان بورس کارگزاری بورس مراجعه کنند بازار سرمایه سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۰۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مردم هشدار داد که اخبار رسمی کالابرگ را فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه دنبال کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، به دنبال انتشار برخی پیام‌های جعلی به صورت پیامک و شبکه‌های مجازی در ارتباط با دریافت کالابرگ الکترونیکی، روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام‌کرد: هرگونه خبر رسمی در این زمینه فقط از طریق مراجع رسمی یا سامانه پیامکی این وزارتخانه به اطلاع عموم خواهد رسید.

وزارت رفاه ضمن هشدار در این زمینه، از هموطنان خواست به‌منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.

کد خبر 747425

دیگر خبرها

  • پایانی بر شروع دوباره طبابت دندانپزشک قلابی در بروجرد
  • سیر تا پیاز بند بورسی
  • فشار دلالان برای حفظ سود چند صد میلیونی از پارس/ چرا زیان خودروساز و سهامداران دیده نمی‌شود؟
  •  اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود
  • آیا زورگیری و جرائم خشن در تهران افزایش داشته است؟
  • مجلس مانع ساماندهی معافیت مالیاتی صندوق‌های بورسی می‌شود؟
  • مجلس مانع ساماندهی معافیت مالیاتی صندوق های بورسی می شود؟
  • توضیحات طغیانی درباره سقف معافیت مالیاتی شرکت‌های بورسی
  • توضیحات طغیانی دررباره سقف معافیت مالیاتی شرکت‌های بورسی
  • واریز ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران