Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی متن پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم بار دیگر مردم فهیم، ولایت مدار، انقلابی، شهیدپرور و همیشه در صحنه استان خراسان شمالی حضور پرشور، مسئولانه و پر از اقتدار خود را در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا به نمایش گذاشتند، نمایشی از وحدت اقوام مختلف با حضور تمام گرایش‌های سیاسی و یکدلی و همراهی وصف ناپذیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم استان خراسان شمالی در خردادماه ۱۴۰۰ با لبیک به دعوت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حماسه به یاد ماندنی دیگری را رقم زدند که این حماسه پرشور، ناامیدی و یاس دشمنان را دوچندان و عزت و سربلندی کشور عزیزمان را مضاعف کرد.

ملت انقلابی ایران اسلامی به ویژه مردم با بصیرت خراسان شمالی، علی رغم تحریم‌های ظالمانه دشمنان و محدودیت‌های موجود ناشی از بیماری منحوس کرونا، بار دیگر پایبندی به ارزش‌های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و تبعیت محض از مقتدای عظیم الشان امت اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را به جهانیان نشان دادند.

اینجانبان ضمن تبریک به مردم شریف و قدرشناس و آگاه استان خراسان شمالی که بار دیگر نام خود را در زمره استان‌های دارای بیشترین مشارکت مردمی ثبت کردند، از تمامی عوامل اجرایی، قضایی، نظارتی، نظامی، انتظامی، امنیتی، نامزد‌ها و هواداران آن‌ها و همه دست اندکاران انتخابات به ویژه صداوسیما و اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی که در برگزاری این حماسه پرشور نقش آفرین بودند، صمیمانه سپاسگزاری می‌کنیم.

امید است منتخب مردم به عنوان رئیس جمهور و منتخبین در شورا‌های اسلامی شهر و روستا خود را نماینده همه مردم دانسته و فارغ از خط کشی‌های سیاسی و جناحی و بدون تقسیم مردم به طرفدار و مخالف چه در ذهن و چه در عمل، با نیت الهی و خدمت صادقانه برای حل مسائل و مشکلات موجود و تحقق وعده‌ها و بهبود وضعیت مردم در زمینه‌های مختلف گام بردارند و موجبات سربلندی و سرافرازی بیشتر ایران اسلامی را فراهم کنند.

غلامرضا فیاضی، نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری رضا نوری، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی.

انتهای پیام/ه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 استانداری خراسان شمالی استان خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۰۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه حل رفع مشکلات کشور رای به گزینه های توانمند در انتخابات است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح دوشنبه در دیدار با جامعه قرآنی خراسان جنوبی اظهار کرد: بسیاری از اقدامات فرهنگی در دراز مدت بر اذهان مردم تأثیر خواهد گذاشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: در زمانه ما انعکاس یک حادثه از اهمیت فوق‌العاده ای برخوردار است.

عبادی با بیان اینکه امروزه جوامع بیشتر از یک واقعیت با انعکاس آن رو به رو است، گفت: هنر این است در انواع و اقسام مسائل در تبلیغ واقعیت‌ها را به صورت یک باور منعکس کنیم.

وی ادامه داد: در حوزه تبلیغ تلاش‌های زیادی صورت گرفته است ولی هنوز فاصله‌های زیادی تا مطلوب داریم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه لیبرال دموکراسی همه ارزش‌های انسانی را زیرپا گذاشته است، افزود: اتفاق و جنایتی که در غزه رخ داد تنها کار نتانیاهو نبود بلکه استکبار جهانی از او حمایت می‌کرد.

عبادی با تأکید بر اینکه به اسم دموکراسی همه قوانین انسانی و حقوق بشر را زیرپا می‌گذارند، افزود: امروز این تفکر رسوا شده است و مردم خود اروپا علیه این مدعیان تظاهرات و راهپیمایی می‌کنند.

وی گفت: لیبرال دموکراسی به هیچ قانونی پایبند نیست ولی در تبلیغات و رسانه حرف از دموکراسی و حقوق بشر می‌زند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: تبلیغات دشمن قوی است ولی ما نیز باید دروغ‌های لیبرال دموکراسی را برای فرزندان و جوانان خود افشا کنیم

عبادی گفت: گاه فرزند و نوجوان ما به واسطه تبلیغات تحت تأثیر رسانه دشمن قرار می‌گیرد ولی حرف و سخن ما را نمی‌پذیرد که باید پرسید در این زمینه چه برنامه‌ای وجود دارد.

وی اظهار کرد: اگر صهیونیست بر سایر کشورهای جهان سلطه پیدا می‌کرد بقیه نقاط عالم چون غزه می‌شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: برخی از جوانان و افراد می‌گویند به واسطه گرانی گوشت و … در انتخابات رأی نمی‌دهم در حالی که برعکس برای حل مشکلات کشور باید رأی داده و به اشخاص درست رأی بدهیم.

عبادی گفت: به قول سردار شهید حاج قاسم سلیمانی جمهوری اسلامی ایران حرم است و اگر این حرم آسیب ببیند حرم دیگری باقی نخواهد ماند.

کد خبر 6084988

دیگر خبرها

  • قدردانی خانواده مرحوم آیت الله امامی کاشانی از مردم و مسئولان
  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • علیرضابیگی: مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • راه حل رفع مشکلات کشور رای به گزینه های توانمند در انتخابات است
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند
  • قدردانی سپاه امام رضا (ع) از اقشار مختلف مردم در حمایت پاسخ تنبیهی به رژیم اشغالگر قدس
  • سلیمی: حضور گسترده مردم در انتخابات پشتوانه نمایندگان در مجلس است
  • قدردانی از حضور مسئولان و مردم در مراسم خاکسپاری پدر شهیدان دهنوی
  • حضور پرشور مردم در حمایت از وعده صادق دشمنان را خشمگین کرد
  • تقدیر استاندار خراسان شمالی از عملیات وعده صادق سپاه