Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی یعقوبی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: پوستر‌ها و تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری، شورای اسلامی شهر و میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری با تلاش شبانه بیش از ۱۷۰۰ نفر از نیرو‌های خدمات شهری پاکسازی و جمع آوری شد.

او افزود: همزمان با اعلام رسمی پایان فرایند رای گیری از سوی ستاد انتخابات خراسان رضوی، کار پاکسازی چهره مشهد از تبلیغات، پوستر‌ها و سازه‌های تبلیغات انتخاباتی آغاز شد و سحرگاه امروز این عملیات با تلاش و فعالیت گسترده نیرو‌های خدماتی به طور کامل پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

مردم فریب تبلیغات دروغین و توخالی را نمی‌خورند

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: در این عملیات بیش از ۱۲۰۰ نفر از پاکبانان خدمات شهری در قالب ۱۰۹ اکیپ پاکسازی با استفاده از بیش از ۸۰ دستگاه انواع خودرو شامل خودروی بالابر، وانت، تانکر فشار قوی به همراه بیش از ۵۰۰ نفر از نیرو‌های فضای سبز در مناطق ۱۳ گانه مشهد، کار پاکسازی مناظر شهری از این تبلیغات را بر عهده داشتند.

یعقوبی بیان کرد: علاوه بر کار پاکسازی تبلیغات انتخاباتی در معابر شهری، با هماهنگی‌های صورت گرفته پس از پایان فرایند رای گیری انتخابات، بلافاصله نسبت به جمع آوری طرح‌های اکران شده انتخابات در سازه‌های تبلیغات محیطی شهری نیز اقدام شد و در بیش از ۳۱۰ سازه استرابورد و بیش از ۱۶۰ بیلبورد شهری، طرح‌های تبریک دهه کرامت با طرح‌های انتخاباتی جایگزین شد.

او تصریح کرد: در انتخابات امسال بالغ بر ۱۵ هزار مترمربع فضای اختصاصی تبلیغات، از طریق جانمایی و استقرار بیش از ۱۰۰۰ جایگاه موقت تبلیغاتی در ۴۰۰ نقطه شهر و حدود ۱۵۰ سازه مناسبتی در نقاط پرتردد و معابر شهری فراهم شده بود.

انتهای پیام//ف.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 تبلیغات انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شوراها خدمات شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۰۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) در جلسه‌‌ای اخیری که داشت درباره نحوه ورود به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران به جمع بندی رسید.

بر پایه این خبر، از بین 32 نفری که به دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران راه‌ یافته‌اند، 13 نفر در لیست اولیه شانا حضور داشتند؛ شورای ائتلاف تصمیم گرفته است برای دور دوم، یک لیست 16 نفره برای تهران ارائه کند.

برابر پیگیری‌های خبرنگار تسنیم، برخی کاندیدا رایزنی‌های با شورای ائتلاف داشتند تا به عنوان سه عضو جدید به لیست شورای ائتلاف اضافه شوند که گفته می‌شود تاکنون درباره دو نفر آنها تصمیم نهایی گرفته شده است. لیست 16 نفره شورای ائتلاف که 13 نفر آن مشخص است اوایل هفته آینده منتشر خواهد شد.

در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که جمعه 21 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، 16 نماینده دیگر تهران مشخص خواهد شد.

دیگر خبرها

  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • استقرار نیرو‌ها و تجهیزات لازم با شروع بارندگی در مشهد
  • مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان
  • آبگرفتگی زیرگذر سرداران رفع و پاکسازی انجام شد
  • استقرار نیروها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود