Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: این حماسه شکوهمند را به محضر مقام معظم رهبری، ملت ایران و به منتخب ملت، آیت‌الله رئیسی تبریک عرض می‌نمایم.

به گزارش مشرق، محسن رضایی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در پیامی موفقیت آیت الله سیدابراهیم رئیسی را در انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، در مقابل چشم ناظران و تحلیلگران جهانی، یکبار دیگر ثابت کرد که ملت سرافراز ایران، در پاسداشتِ نظام اسلامی و تقویت اقتدار و امنیت آن، از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزند و بی تردید این آزمون بزرگ، برگ زرین دیگری بر تاریخ مجاهدات ملت تاریخ ساز ما افزود.

این حماسه شکوهمند را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف و فداکار ایران و به منتخب ملت، برادر ارجمندم آیت الله جناب آقای حاج سیدابراهیم رئیسی تبریک عرض نموده، از محضر الهی، دوام توفیقات ایشان را در این مسئولیت خطیر، طلب میکنم.

محسن رضایی

۲۹ خرداد ۱۴۰۰

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انتخابات 1400 انتخابات 1400 ریاست جمهوری انتخابات انتخابات ریاست جمهوری آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۰۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور جمعی از فرماندهان ارتش در نشست علنی مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، امروز جمعی از فرماندهان دلاور و مدیران ارشد ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران مهمان صحن علنی مجلس بودند که محمد رشیدی عضو هیات رئیسه مجلس ضمن تبریک روز ۲۹ فروردین به دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران، به مهمانان امروز خوش آمد گفت.   لازم به ذکر است که دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای نشست امروز، روز ارتش را تبریک گفت و گفت: به نیروی زمینی، نیروی دریایی، هوایی و پدافند هوایی عرض تبریک و تهنیت دارم به ویژه رزمندگان عزیز نیروی زمینی در مرز‌ها و نقاط مرزی.

دیگر خبرها

  • پریدر استعفایش را پس گرفت و نیامد/ ثبت نام ۱۵ کاندیدا برای ریاست شطرنج
  • اعتراض گودرزی در انتخابات ترای اتلون/اسبقیان:رای نمی‌دهم
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • پیام تبریک استاندارآذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • حضور در انتخابات از پشت میله‌های زندان؟
  • انتقادات تند از تیم اقتصادی رئیسی /دولت باید خانه تکانی کند و کل تیم را تغییر دهید /قیمت ارز حباب نیست آقای فرزین /محسن رضایی توان کار ندارد
  • حضور جمعی از فرماندهان ارتش در نشست علنی مجلس
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
  • مسلمی نائینی: امروز همه باید به داشتن ایرانی مقتدر به خود ببالیم
  • قدردانی رییس جهاددانشگاهی از حماسه بزرگ تنبیه اسرائیل توسط رزمندگان پرافتخار نیروهای مسلح